Přejít na obsah

Prasknutí při otočení volantem


john_2012

Doporučené příspěvky

na margo toho Irska s autoservismi,tak ziadna poriadna firma na tuningovanie motorov,alebo exterierovych casti a co sa tyka znackovych servisov-zistia vadu,ktora ani nie je problemom :) (Aspon,ze su tu servisy s Poliakmi,alebo Rusakmi).(Mozno v Anglicku je to o niecom inom,tam sa to vcelku da). Ved i pred 40-timi rokmi rozdavali vodicaky,tak ze sa len ziadost vypisala na to,co chcel clovek a mal to. Co chce clovek od farmarov :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...

Viac ako po roku zhodnocujem,ze mi prestalo robit-to take pukanie od kolesa. Cely rok sa to neozvalo a nerobi mi to ani doteraz.

Co mi zacalo robit,bolo pukanie,ked som prechadzal zakrutou. Potrebne bolo vymenit obidve loziska ulozenia prednych tlmicov. Dovod bol,ze mam sportovy tvrdsi podvozok znizeny o 3 cm od povodnej svetlej vysky 128mm. Po vymene pukanie prestalo,ked som prechadzal ostrejsimi zakrutami. Problem bol vyrieseny na 50%.

Pri cuvani s otocenym volantom mi stale nieco puklo. Auto bolo na zdvihaku a trebalo dotiahnut sroby na jednej stabilizacnej tycke. O 2-3 zavity bol uvolneny srob. Po case sa srob uvolnil jazdenim na aute a hlavne kvoli hrbolatym cestam. Skontrovala sa cela predna naprava co sa tyka srobov a boli este nejake sroby pouvolnovane. Dotiahli sa. Problem sa vyriesil na 95%.

Co ma este trapi je, ze obcas nieco pukne v prednej naprave. Tak raz za cas to zrobi. Ked cuvam s otocenym volantom, vyrovnam naspät volant a potom sa pohnem,tak slabucko nieco pukne. Ale nie vzdy mi to urobi. Pride mi to ako by boli problematicke, bud silenbloky alebo gulove capy.

Kontrolovali sa homokineticke klby. Tie su urcite v poriadku - vobec v nich nepuka, neskripe a ani tam nic nevrzga pri otoceni volantu a pohnuti sa s autom. Tak isto sa skontrolovala poloos a tiez je ok. I riadenie sa skontrolovalo a vyzera, ze je ok. Este zbehnem na 3 hodiny na poriadne prekontrolovanie prednej napravy. Myslim,ze bude problem asi s gulovanim capom,kde je predne riadenie.

Docital som sa,ze jeden mal problem s uvolnenym srobom na zadnej naprave,tak aj tu skontrolujem.

Najrychlejsie ako vyriesit problem je,ze si dat hlasnejsie radio :-)

Dam vediet,ze ako to dopadlo.

Editováno: , autor: fzj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Dobrý den,

chtěl bych Vas poprosit o radu.

Škoda Octavia 2 combi tdi 103kw výroba 2004

Když otočím volantem z leva do prava  nebo naopak, něco mi tam křupe.

Někdo si myslí že to může být řízením,
nebo tam stačí něco promazat?

Má někdo zkušenosti s tím to problémem?

Přidávám i odkaz na video.

https://youtu.be/V3mVf2IFunw

Děkuji za každou odpověď a radu.

- Při zvednutí auta to nedělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim vsetkych,

 

Mam otazku tykajucu sa mojho auta: Skoda Octavia 2,  2.0TDI  81 kw CR, 2012

 

Minuly tyzden mi zacalo pri  otacani na mieste pukat pri pohybe volantom (len pri otoceni doprava a na mieste resp. pri cuvani).

 

Bol som v servise a po vizualnej kontrole  je tam podozrenie na servo riadenie, z ktoreho ide tento zvuk. 

 

Stretol sa niekto s tymto problemom? Nehce sa mi davat peniaze za nove  resp. repasovane riadenie :/ Auto ma nabehane cca 114 000 km.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 17. 2. 2013 na 18:35, DIAGNOSTIK napsal:

Většinou je poškozené axiální ložisko tlumiče....Pak to tak vrže...

zdravim taky mam podobny problem mam octavii 2 facelift combi a sai pred mesicem mi pri pribrzdeni z leve strany neco kleplo a od te doby porad intenziveji pri rozjizdeni nebo v parkovacim dome pri parkovani v plnem rejdu a uz to docela praska.nicmene jsem vymenil homokinetivky kloub svisly cep a horni ulozeni tlumice i s loziskem.no a dela to porad!!!uz fakt nevim!!nema te  stim nekdo nejakou zkusenost??dekuji zakazdou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mal som problem, ze pri jazde a prudkom vytoceni kolies vzdy nieco buchlo

posuvala sa napravnica na skrutkach

v skodovke o tom vedia, je to choroba toho podvozku, riesi sa to jednoducho

daju sa podlozky pod napravnicu, dlhsie sroby a spravi sa geometria a problem sa odstrani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, nechcem zakladať novú tému, a môj problém súvisí s týmto názvom, tak to skúsim tuna. Pozorujem nepravidelné praskanie od ľavého predného kolesa a to jedine pri výjazde a rovnaní volantu z pravotočivej zakruty, len pri zatlačenom plynovom pedáli a pri určitej rýchlosti (25-30km), pri nižšej ani vyššej rýchlosti som žiadne zvuky nepostrehol. Zvuk má opakujúcu sa tendenciu cca 5 prasknutí v rovnakých časových intervaloch. Moja otázka znie čo by to mohlo byť? Prvotne som sa zameral na homokinetické kĺby, otestoval som ich na parkovisku vytočením kolies a krúžením dopredu a dozadu, avšak všetko je tiché a žiadne praskanie nepočuť, taktiež manžety sú v poriadku. Pružiny sú taktiež OK a po zodvihnutí vozidla nič nevykazuje vole.

 

O2,1.9,2006

 

Ďakujem za odpoveď 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Toto se mě taky stalo a nakonec jsem zjistil ze jsem měl málo utažené šrouby servorizeni do nápravnice jsou tam tři šrouby na pravé straně jeden a na levé dva. Utahovaci moment 50NM+pootočit o 90stupnu. 
A když to tím nebude tak dej podložky pod napravnici a bude ticho!

Editováno: , autor: Xanticek4400
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Takže, moja cesta riešením tohto problému bola dosť zdĺhavá, záhadné na tom bolo, že to robilo iba občas - nepravidelne, postupom času mi strelila predná pružina - pristúpil som k výmene kompletných tlmičov, uložení, pružín a stabilizačných tyčiek. No problém s tým búchaním/praskanim sa ešte viac zväčšil. Osobne som mal od začiatku podozrenie na homokineticky kĺb, v servise ma odhovárali že pokiaľ nepraska na mieste pri vytacani plného vlavo a vpravo, nemôže to byť ono. Následne po výmene tlmičov to bolo ešte horšie, a pridalo sa hučanie /iba pri akcelerácii/ od toho konkrétneho kolesa pri 60-80km/h. Do servisu som to už nemal chuť zaniesť, tak som vymenil ten spomínaný kĺb, a je ticho, aj v zatackach/ kruhovom objazde - konečne.

 

Mala rada na záver pre ostatných, keď som kúpil auto, tak bola na tom konkrétnom homokinetickom kĺbe zlá manžeta - ta sa v servise vymenila - a spomínaný problém s búchaním začal na to o pár /3/ mesiacov. Podľa mňa je vhodné kĺb ihneď vymeniť, keď človek nevie ako dlho je manžeta poškodená...predíde tým veľa zbytočným problémom a najmä výdavkom, manžeta stojí 15-20€, nový kĺb, kvalitnej značky do 50-60€ + práca...človek nikdy nevidí ako funguje výmena manžety a najmä to vyčistenie kĺbu v servise..nový je proste nový..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...