jartoo Vloženo 4. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2012 zdravim, mel by nekdo nejakej napad co by to mohlo delat. po nastartovani si ovtavice jen v krátkosti zvedne sama otáčky a hned se zase vse vrati do normalu. teda az na to ze chybi výkon. uz u tak cellkem slabeho motoru je to znat. netahne, a rozjet na dalnici na 130 to chce trpelivost. na vw foru psali neco o ventilu cerpadla, stop ventilu nebo i cidlo teploty. priklonili by jste se k necemu? pripadne odkaz na danej dil lro predstavu o cene) zaroven bych se zeptal jestli je nejaka sikovna dobra duse v okoli pribrami, plzne ktera by mohla pichnout na chvilku vag, co vlastne auto na sebe spatnyho praskne. predem diky za odpoved. jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2012 (editace) Bez diagnostiky, je to jen hádaní. Editováno: 4. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jartoo Vloženo 5. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 mam doma cinu kabel z ebaye, treba bude na vypsani zavady stačit. jen jsem ted na kratky dovoleny a nedostanu se k tomu, zatim ve me jen hloda a stve me to) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert16 Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 No mam rovnakí problém , naštartujem otlačky sa zdvihnu na cca 1100 a po chvilke padnu na normal , akosi mi blbne turbo asik mi odchadza tak myslim že povymene to prestane diagnostiku mam a ta nehlasi žiadnu vadu , nad teplotnym čidlom som aj ja rozmyslal a este idem vymenit všetky tlakove a podtlakove hadicky a uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 Na turbo udělej LOG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert16 Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 (editace) no kdesi som čital o tom LOGu ale neviem presne ako na to , nemaš nahodu niaky navod ? Editováno: 29. Červenec 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STIB Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 (editace) Na 3 nebo 4 stupen podle velikosti kopce,pod plnym plynem od 1200-4500ot.Logovat zaroven kanal 3,10,11. Editováno: 29. Červenec 2012, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 (editace) Hodně strohá odpověď STIBe, to jako třeba na jedničku? Co z toho pak vyčte? Editováno: 23. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 BoBo Ono se tudá všechno na foru najít. Nikdo tě nikam nebude vodit za ručičku STIB mu to řekl správně. Pokud mu to nebude stačit musí hledat vše tu je již mnohokrát napsáno a prodiskutováno. VAG/01motor pak měřené hodnoty vybereš skupiny 3,10,11 a dole dáš logování no a jak píše STIB 3 nebo 4 otáčky 1200 až 4500 potom použiješ Google a najdeš si jednoduchý prográmek dp-logview (nebo stáhneš z dieselpower) no a v tomto programu vyhodnotíš grafy požadované a aktuální hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2012 (editace) No to víš editovat o den později blby příspěvek, tak aby to vypadalo že se ptám blbě já, to tady dělají jen profíci. Se podívej kdy jsem napsal dotaz já a kdy on upravil tu svou odpověď, která byla k ničemu. Editováno: 28. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2012 No Jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 Zdravím a nepadá auto do nouzáku je to tady je jedno jestly to je 66kw nebo 81kw ale 81 má naklon lopatek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jartoo Vloženo 29. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 ja zatom to nema lognute a zkusim to,jak se to dela uz mam nejak jasno.jen pak s tim vyhodnocenim grafu se pak na vas ovratim. kazdopadne citelne se autu zlepsili studeny starty,to je na dotknuto klicku mi prijde.ale ten tah byvh blil: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 Nikde jsi nenapsal jaký to máš rok výroby nebo ještě lépe kod motoru Motory 66kW měly do r 2001 turbo s obtokem bez naklápění lopatek. Ale bez diagnostiky tady můžeme polemizovat až do vánoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.