Přejít na obsah

SuperB 1.9 TDI PD 96 KW kod motora


Whitefabia

Doporučené příspěvky

Ahojte chlapci mam v plane kupit SuperB motorizaciu 1.9 TDI PD 96 KW ale tusim su dva druhy tych 96 KW agregatov .. jeden ma tusim 285NM AWX) maximalna rychlost 205km/h vyrabal sa (2001-2006) a dalsi 310 NM (AVF) maximalna rychlost 202km/h vyrabal sa od(2004-2006)poradte mi je medzi nimi nejaky rozdiel? ktory je lepsi ? dik

Editováno: , autor: Whitefabia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak lepší asi bude ten mladší to je jasné.Prostě škodovka inovovala po několika letech motory a tudíž vylepšila tu 1,9TDi.Takže pokud máš možnost koupit auto 2004 a mladší tak to udělej.Budeš mít o něco lepší kroutící moment.Jinak v tom rozdíl asi moc nebude.Snad možná ještě nepatrně lepší spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam jedneho SuperBa na vyber je to rok vyroby 7/2004 ...tak uvidim a mam este otazocku aku to ma spotrebu ... a dokaze to auto jazdit 200KM/h ? lebo mam Fabiu TDI PD 74 KW a to auto ma problem sa dostat na 200 Km/h ... tak ma zaujima ci je to Bcko lenive alebo je to v pohode zvezenie ?a ako sa to sprava pri objehani ? dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maximalka Superba 1.9TDi-PD je 205km/h. 0-100 je za 11s. Maximalka tve Fabie je 183km/h, zrychleni 11,5s. Tak si udelej obrazek. Zrychleni tedy bude realne +- podobne, ale jakmile se Sup rozjede... Je to silne auto, ale je taky tezke (o 300kg vic, nez Fabie), delane spis na komfort, nez na zavodeni. Je to v prve rade limuzina. Nejradeji to jede po dalnici rovne. :kol-31: Pak je to pohodlna jizda a nizka spotreba.

Pripadas mi, jako kdybys to kupoval na nejake zavody.

Ja mam sice 2.0TDI/6kv, takze se to muze trochu lisit, ale... v porovnani s Octavia 1.9TDi 66kW - do tachometrovych cca 120km/h je to podobne a pri bezne jizde bych sam se sebou s Octavkou drzel krok. Ale od tehle rychlosti se Octavii uz prestava chtit, kdezto Superb se teprve rozjizdi. Na rovnych usecich bych Octavce bez problemu ujel, ale pokud bysme jeli agresivne po krouticich se okreskach, dalo by to opravdu hodne prace. Nehlede na to, ze s Octavii clovek mohl jezdit jako dabel a nezrala vic, nez max 5,5L, kdezto kdyz se zacne slapat na krk Superbu, leze to vpohode pres 8 a vice litru....

Me to jezdi dlohodobe prumerne za 6,4L. Co usetrim jizdou na dalnici (D5 Plzen-Praha tak cca 5,3L - 135km/h podle GPS), to dozenu couranim v Praze (ted v tech paracich s klima za 9,1L). Ale ja mam DPF atd, takze kolegove s 1,9 by jezdili stejnym stylem urcite za trochu mene.

EDIT:

K tem tvym dvoum verzim 1.9TDi-PD imho:

1.9TDi-PD/285Nm - auta s manualni prevodovkou

1.9TDi-PD/310Nm - auta s automatickou prevodovkou (byla zavedena pro tenhle motor v lednu 2004)

Editováno: , autor: nemo.x
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždycky sem byl pro benzinovy motor,ale dal sem na radu lidí a šel do 1,9TDi mam ten starši typ a je to nádhera pokud máš v pořádku vše tak se ti svezení bude líbit . Jinak při cca 180/km-h to žralo při cestě domu 5,5-6L dneska 30km popojiždění startování atd. cca 7,1L podle palubáku... Nádherně to zvedá předek na dvojku trojka už ne tak razantně ale na trojku se dá jet 130 když ji necháš do 4tis. otáček :-) Naprostá spokojenost :-) A věřím,že 200km-h neni strop určitě pojede více :-) jen já to neskoušim :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže jestli to chapu dobře tak každý superb 1,9TDi je PDčko teda ano ? Pumpe Düse = s priamym vstrekovaním s jednotkou čerpadlo-dýza chtěl byc htomu trošku vice porozumět :-D jestl isem to pochopil dobře tak se do valce vstřikuje nafta pod velkym tlakem ? to pumpe-dýze ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pumpe-Düse znamena v prekladu Cerpadlo-Tryska. Dovoluji si sem prekopirovat citaci z WIKI:

U běžných vznětových motorů s nepřímým vstřikováním paliva dochází ke vstřikování do oddělené předkomůrky a odtud se směs teprve dostává do válce. Ovšem u přeplňovaného vznětového motoru s přímým vstřikováním paliva tryska vstřikovače rozprašuje palivo přímo do spalovacího prostoru vytvořeném ve dně pístu. Přísun dostatečného množství vzduchu zajišťuje turbodmychadlo, u výkonnějších verzí s variabilním časováním lopatek VGT (např. 1.9 TDI 81 kW). První generace motorů má elektronicky řízené rotační vstřikovací čerpadlo a dvoupružinkové vstřikovače. Další generace už pracuje se systémem PD (čerpadlo-tryska) kdy čerpadlo a tryska tvoří jeden komponent umístěný v hlavě válců poháněný od vačkové hřídele a ovládaný elektronicky.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection

http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...