Kuba.Kubis Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 Zdravím všechny, Hledal jsem nějaký informace jak zajet úplně novej motor 1,4 TSI, ale nic jsem tak nějak nenašel. Kdyžtak napište někdo své zkušenosti , nebo vložte odkazy jak správně zajet novej motor 1,4 TSI. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 Otevři si manuál v oddíle Jízda a životní prostředí, kapitola Prvních 1500 km a potom (str.166) a řádně si to pročti. Co chceš vědět jiného? Tam to máš přímo od výrobce . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Já to nijak neprožíval, sednul jsem a jel :-). Jo, občas jsem zastavil....zatím to jezdí. Jsem celkem spokojen i bez zájezdu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=412 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Ja zajizdel takto 1) Motor nehonim do vysokych otacek, jezdim max 3.000 2) Motor nepodtacim, snazim se jezdit kolem 2.000 - 3.000 3) Radim kolem 3.000 (vice mene podle ucha, kontroluju na otackomeru) 4) "Pravej horni" roh Maxika nerespektuji - dost nuti podtacet motor, bezne jedu na 4ku, ale hlasi me to 6stku 5) Jezdim kratke trasy (3km do kancelare, mesto), odpoledne 20km dalnice, postupne naskladam vsechny rychlosti a na 6stku jedu max 135km/h (po zahrati motoru) 6) Nechavam dochlazovat turbo (jsem zvyklej z TDI) 7) Auto nijak nezatezuju 90% jezdim sam, praznej kufr Po 2.000km jsem zacal vytacet k 5.500rpm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Jeste jedna vec, sleduj i teplotu oleje. Dokud neni pres 85°C tak nehonit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 No Havroshi, mám takový dojem, že kolega co to tady založil (v červenci 2012), už to bude mít dávno zajeté. Tak se to snad bude hodit někomu dalšímu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 (editace) Ja si nevsimnul datumu... Jsem myslel ze jsou to nove thready :-)Ale snad poslouzi i dalsim. Editováno: 21. Únor 2013, autor: havrosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Jen tak BTW, jsem hodne divnej, kdyz nechavam novou Octavku v garazi kdyz je hnusne a nasoleno a jezdim radeji FII/1.2HTP??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Ale nejseš, neboj, jsou tu "divnější" :-) Ne, vážně - pokud jsi si to koupil za své, těžce vydřené peníze a sůl a hnusno Ti vadí, dej to klidně na špalky a jezdi MHD.... otázkou zůstává .."komu tím prospějete, soudruzi..." nemyslím si, že až to budeš prodávat a v inzerátu bude "v zimě stála na špalkách z buku" , že bys za ni dostal o padesát litrů víc...ale to je jen můj názor, nechci rýt ani nikoho urážet, ani se za něj nenechám upálit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Když máš na výběr čím pojedeš, tak proč si nasolovat novou oktávku, dělal bych to taky tak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.