michal2009 Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Ahoj, podle mého mám v háji termostat...... Během jízdy po rovině ukazuje chvíli 85, pak 90, pak zas 80 st. C. Když sjíždím ve vedlejší obci asi 4km kopec dolů, vrátí se mi teplota chl. kapaliny na 50 - 60 st. C max. Na oktávce mi toto nikdy nedělalo, stále držela 90st... Teď samozřejmě pominu sjíždění toho samého kopce v zimě, kdy je motor ochlazován fakt studeným vzduchem, ne 28 st. teplotou Nebo je to u tohoto motoru obvyklé? Děkuji za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 termostat otvírá při 87 stupních.Pokud ti takto kolísá teplota je v prdeli buď termostat a nebo to může dělat i teplotní čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 12. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 to je pravda, jenže nevím, co z toho.. diagnostika podle mého nic neukáže, že? Ono může být teoreticky dobrý vše, jen čidlo má myslím jeden vývod do motoru (může být ok) a jeden do budíků, kde ukazuje teplotu.. Tak nevím jak to zjistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stankra6 Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Já když měl v háji čidlo teploty co je dole vedle chladiče.... Pípalo mi na maxíku něco jako ,, EMISE DO DÍLNY" no a na diagnostice mi to vyplivlo to čidlo.. Takže doporučuji na diagnostiku, ale teplota byla vpořádku, žádné kolísání. Pěkně to vylezlo a drželo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 12. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 na diagnostice jsem byl včera společně s servisní prohlídkou a vše bez chyby, tak nevím.. podel mě to bude určitě ten termostat.. pohrávám si s myšlenkou, že nechám vyměnit ten termostat jak jsem chtěl i teplotní čidlo, protože když už to budou mít rozkrytovaný a vypuštěnou chl. kapalinu...... ty 2 kila mě nezabijí Konečný rozhodnutí řeknu zítra, každopádně jste mě utvrdili v mým názoru, že by se teplota vychylovat neměla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stankra6 Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Hele novej termostat stojí pár korun.... a moc se toho nemusí rozkrytovávat ani vypouštět. u toho čidla taky, musí to přendat šup šup a moc vody neztratí. Jinak jak říkáš taky se mi to jeví na ten termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 12. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 dík chlape, jenže u 1,8T prý musí oddělávat i alternátor atd., a aby mě pak nemrzelo, že výsledek je stejný a já jen zaplatil 1500 za výměnu termostatu.. proto asi udělám oboje dvoje a budu mít klid, snad pevně tomu věřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Teplota chlad.kvapaliny musi mat stale 90 st.C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slacho Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Čavte včera som menil termospinac na oct 1.9sdi a nie a nie zahrať motor aby mi zaplatí ten vetrak teplota stále na 90C auto stalo motor v otáčkach 1500-1700 a ručička sa ani nemohla ako je možné že sa voda nezohriala na viac ako 90C? A to som mal aj pred chladicom kartón aby naň nefukalo no haluz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 SLACHO: :kol-47: Tu sa riesia SUPERBY!!! 1,8T MOTOR!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 (editace) @slacho: Jsi sice u Superbů a dokonce motor 1.8T, takže dost mimo, nicméně vznětové motory mají dost velkou účinnost a tak se poměrně málo tepla odevzdává vodě. Na volnoběh se někdy nezahřejou vůbec a v zimě dokonce ani při těchto (1500-1700) otáčkách. Když si sečteš velkou účinnost vznětových motorů a dobře dimenzovaný chladič, tak se klidně může stát to co stalo Tobě. Příště se ale pro jistotu podívej, kde Tebou nalezené téma k termostatu je Editováno: 13. Červenec 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 13. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 dík chlape, jenže u 1,8T prý musí oddělávat i alternátor atd., a aby mě pak nemrzelo, že výsledek je stejný a já jen zaplatil 1500 za výměnu termostatu.. proto asi udělám oboje dvoje a budu mít klid, snad pevně tomu věřím Tak já nejdřív kupoval čidlo( to stálo pár korun snad ani 100kč ne) a tím to samozřejmě nebylo.Nicméně při výměně se nemuselo s vodou dělat lautr nic.Nebavím se o čidle co je na chladiči.Je tam ještě jedno(tedy doufám,že i 1,8T to tak mají). Jinak myslím že hůř vyřešený termostat než 2,5TDi už žádná jiná motorizace nemá.Cena termostatu cca 250kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 13. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2012 Tak, stačilo jen vyměnit termostat, riskl jsem to bez nákupu čidla.. Jen výměna stála 1300 - musel se oddělávat : řemen, altík, napínací kladka, sahara a pak se dostal k přírubě a vyměnil ji. Cena termostatu origo 350, takže krása... jen kdyby to nebylo u 1,8T tak kravsky schovaný. Potěšíš mě, že se u 2,5TDi oddělává víc věcí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 14. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 jj u 2,5TDi je podle DP potřeba sundat i rozvody.Takže celé čelo dolů,rozkuchat hadice od všeho možného,posundávat rozvody,vyměnit termostat za pár korun a poskládat to.A modlit se aby to neteklo což se u mě projevilo po 14 dnech a tudíž se vše opakovalo znovu. Budíž mi chválou,že jsme s kamarádem přišli na postup,který není v DP vůbec uveden a kde se nám potom povedlo termostat vyměnit bez sundání rozvodů.Nicméně v servisech to dělají jak jsem popisoval prvně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 14. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 no, tomu říkám pecka zlatá 1,8t, celkem jsi mě potěšil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
angel.CZ Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Tak hoši, procetl jsem to tu a Teďka vám dam oříšek. Po ujetých třeba 10-20km mi nejde budík ani za nic na 90°C. Termostatama jsem to řešil už loni ( asi 3 nebo 4 různé). Čidlo mám asi dva roky taky origo. V zimě mi topení normál jede po chvilce, ale ručička nejde nad 70°C ani po 40km (ani při 200km/h). Jenže, když par minut pote stojím s vypnutym motorem a zase nastartuju, tak sup a je na 90°C :-D Nebo při rozjizdeni ve městě (semafory) pote ale štaci 1 km normální jízdy a je zase na 60-70°C.... Co vy na to ? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Normálka, máš LPG. Při jízdě Ti kapalinu ochlazuje směšovač LPG, který kdyby nebyl napojen na okruh chlazení, tak zmrzne v jednu velkou ledovou kouli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
angel.CZ Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Takže normálka, jen prostě mi to chladí více, než by mělo.... takže motor je zahřátý na normál teplotu, jen to neukazuje. Nemůže kvuli tomu odcházet to turbo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Co to je za blbost? Ja mam lpg tri a pul roku a teplotu mam 90. Vzdy. Tohle neni lpg problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Já bych řekl, že motor je zahřátý na teplotu chladící kapaliny, rsp. motor má teplotu stejnou s teplotou chladící kapaliny. Zbytek si přeber sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
angel.CZ Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 lpg mám taky dlouho (3tí auto), ale tohle je první s turbem, takže nevím kde může být chyba. jak píše wojnar, motor asi bude ohřatý takhle, ale jak jeho teplotu tedy zvýším a hlavně udržím ? :-D Pochybuji že bych loni koupil 3 nebo 4 špatné termostaty během týdne... tím pádem čidlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 Když porovnáš přes vag teplotu v řj motoru a v řj budíků tak se shodují? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
angel.CZ Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 U mě vyřešeno.... Vyměna čidlo teploty na motoru... teďka krásně drží na 90°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.