Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj lidi, potřebuju poradit, protože už si nevím rady..když ráno nastartuju a vyjedu, tak přibližně v 2500 ot./min. se motor začne dusit a nechce jít do otáček, až po přidání plynu až na podlahu se motor rozhoupe a jede, pak už se nedusí, ale je výrazně poznat, že motor nemá výkon a lehce pocukává a na volnoběh hodně špatně reaguje na plynový pedál, trvá trochu déle než dříve, než se motor vytočí.

Jedná se o Felici 1.3 BMM 50kw r. v. 95 byl měněný palec rozdělovače, víčko rozdělovače, kabely ke svíčkám, svíčky (typ NGK přímo určené tomuto motoru), palivový filtr, vzduchový filtr, čidlo teploty chladící kapaliny, nové rozvody, měněná lambda, vyzkoušená druhá škrtící klapka a také jiná řídící jednotka, a nový zadní díl výfuku, středový je starý cca rok a kat jsem vybil, dál už nevím co měnit.

Od těch 3500 otáček není už příliš cítit pocukávání a k omezovači to celkem táhne, ale v nižších otáčkách se motor strašně trápí a jak sem psal už předtím po delším stání se dusí.

Prosím poraďte..

Možná máš díru na hadici s podtlakem nebo děravé těsnění pod sacím potrubím. Zkus tam natankovat nějaké kvalitnější palivo a to staré dojezdi.

  • Autor

Jak vím, tak felicie jezdí i bez podtlaku normálně, zapoměl jsem dodat že jsem měnil vyfukové a sací těsnění, navíc tankuju stále u stejné benziny a problém nebyl....

Navíc přidávám jedno video, co mi ten motor dělá, je vidět že to dělá spíše v těch nižších otáčkách, v těch vyšších už to není ani poznat, pedál jsem držel bez ppohnutí a zkoušel sem to xkrát a dělá to vždycky, at si nemyslíte že mám třepavku v noze :) A taky je to cítět, že motor jede do kopce takovým způsobem jak je na videu, že jednou chce jet jednou ne, jakoby se něco hádalo..

Tady je to video:

No tak mě už asi nic nenapadá, ale když jsem měl olej pod minimem, taky jsem s tím měl trochu podobné problémy. Toto je však zakopaný pes.

  • Autor

Je to zakopaný pes...jen mě ještě napadlo, jestli se nemohl ucpat středový díl výfuku, protože jsem spoje u katu přetmelil tmelem na výfuky a stejně se to protrhlo, to přece nemůže mít až takový tlak..

  • Autor

Ještě doplním, pokud pomůže, že ten motor byl měněn z jiného vozu ale stejného typu..po výměně jel krásně a jakmile sem nechal seštelovat ventily, tak od té doby problémy, dal sem to mechošovi, který mi už kolikrát šteloval na předchozím motoru a bezproblému, nechal sem to ještě překontrolovat a ventily jsou správně..

jestli je rozdělovač ok tak mrkni na svíčky kolik je mezi kontaktama mě se dusilo sice MPI ale po úpravě už jede

  • Autor

kolik je mezi kontaktama čeho ? přesněji prosím

Rozteč jiskřiště na svících. Mělo by to být mezi 0,8 a 1mm, podle typu motoru a konkrétních svíček.

  • Autor

neměřil jsem to, ale už sem psal, že svíčky tam jsou ty co mají být, ty co doporučuje výrobce, měl sem tam přeedtím brisky a to stejný, tak jsem koupil NGK přesně na muj typ motoru a spousta lidí si na ně nestěžuje, spíše je chválí, problém bude podle mě jinde..

Jenže u každý svíce MUSÍŠ bezpodmínečně před montáží překontrolovat mezeru mezi elektrodami - to že je svíčka nová ještě neznamená, že se nemohla o něco klepnout a že ta mezera je přesně taková, jaká MÁ být, i když je to suprduprextramegasvíce.

  • Autor

no mrknout na to můžu, ikdyž myslím, že v tom problém nebude

jo já to poprve neudělal a byl jsem na tom jak ty, cukačka bývala u BMN při opalu kontaktů palce a víka rozdělovače ale ty je máš nové

Kdysi mi to Felda dělala taky.

Úplně přesně jak to popisuješ Ty.

Nějak jsem ve Tvém výčtu vyměněných a nových dílů nenašel zapalovací cívku.

Já ji vyměnil a byl pokoj.

  • Autor

tak rozdělovač a palec je starý cca 3 nebo 4 měsíce, cívku jsem dnes vyměnil od kamoše na zkoušku a stále stejný, asi bych měl zkusit znovu koupit víčko a palec protože nové bylo na tom předchozím motoru a dal jsem to do nového co jsem vyměnil..omrknu i ty svíce a napíšu jak to vypadá..

Sice jsi napsal, že kabely jsi měnil, ale zkusil bych znovu vyměnit i je - kup si "modrý" kabely z Tesly Blatná, měl jsem je jak na šáde, tak na fáčku BMM - a žádný problémy. S původníma černýma s bílým potiskem BOSCH IGNITION CABLE jsem měl občas problém, hlavně za mokra (když cákla voda z kaluže až do motorovýho prostoru) se občas stalo že šáde začala vynechávat a koktat. Po náhradě "modrýma" už to nedělala, takže koupě stejný zapalovací kabeláže byla jedním z prvních kroků i po pořízení fáčka...

podívej se do víčka jestli tam nejsou vypálený kontakty, káble sem jednou vyměnil a můj problém se ustálil na vypalování víčka co 20 tis. očista, no akontrola kontaktů svíček je samozřejmost

Upraveno od ben06

  • Autor

Tak kabely jsem kupoval přesně ty co popisuješ, ty modré tesla..a dnes sem měl ještě jeden problém, který se projevil a nejspíš je to ta přičina problému, po nastartovaní motor pomalu chcípal a po přidání plynu chcípnul úplně, všiml jsem si, že z výfuku mi jde bílý dým, a v nadržce s chladící kapalinou je trošku zašedlá voda a ztrácela se, takže nejspíš těsnění pod hlavou...může to být ten problém?

Jo, s poměrně vysokou pravděpodobností to má minimálně "spoluvinu"...

  • 4 týdny později...
  • Autor

Zdravím, vracím se s problémem, Ekkar měl pravdu, nakonec se měnil celý motor a škubání je tu stále, výkon už má, ale škube, vše už se překontrolovalo a poslední možnost mě už jen napadá palivová soustava..zanesené trubky, nebo odcházející čerpadlo, že ztrácí tlak. Jaký je váš nazor na to? Díky.

  • 3 týdny později...

Co snímač otáček ?

  • Autor

zkoušen z jiné feldy a stále stejný, tím to nebude ;)

  • 6 měsíců později...

jak jsi dopadl s řešením?? mě to taky začalo takhle dělat ale až po tomco jsem namichal 5.5 litru E85 a to samé benzin. dokonce jakoby mi vyplo čerpadlo a při delším staní na křižovatce má tendenci chcipnout. jinak měněný palivový a vzduchový filtr a svíčky

 

zkoušen z jiné feldy a stále stejný, tím to nebude ;)

Upraveno od Malta
necituj předchozí příspěvek

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.