Pem Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Zdravím, rozjel se mi svár nad přírubou potrubí v katalyzátoru. Byl jsem pod autem a chodí to tam.Ven to ještě nemám, takže pokud to nepůjde svařit, budu mít asi vítr v peněžence. Chtěl bych proto poprosit, zda by mi někdo nenašel číslo dílu- katalyzátoru. U poláků na allegru jsem našel prodejce staršího katu a tam je číslo 3BO131690, ta nula na konci není zcela dobře vidět a taky když jsem hledal na netu, nikde jinde jsem na ten díl nenarazil. Motor BSS, 2.0 TDi, 103 kW, 140 HP. Kdyby bylo možné spoj znovu svařit, pak čím poradíte? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Ahoj, s opravou atd. neporadim, ale podle ETKY by cislo dilu melo byt 3B0 254 250 AX ETKA take rika cenu 21700,- :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pem Vloženo 2. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2012 Díky moc. Nakonec jsem to zavezl ke svému mechanikovi a ten mi naštěstí řekl, že to svaří. Na octávkách je to prý běžná závada, dělal už jich hodně. Sup bude první.Nevím jak to bude svařovat, ale musí to ven a ještě říkal, že tam dá nový pojistný plášt z plechu. Vada se projevila prvotně tím, že při volnoběhu začlo klepkat svodné výf. potrubí o převodovku, tak jsem to jen vyosil na držáku / dle etky č.6/ a byl chvilku klid až pak se to začalo otevírat a foukat.Vidět tam bez zvedáku není.Jinak nebyl znát žádný úbytek výkonu, jezdit se dá, akorát je tam prostě nebezpečí, že něco chtí, protože to fučí do motoru.Osobně jsem nevědomky najel cca 1000km. Takže kdo má stejný motor, raději kontrolovat. Vzhledem k tomu, že je to možné koupit jen origo, tak ta cena je darda neskutečná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyferak Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 zdarec, mám stejný problém s 1.9 77 kw. Potřeboval bych poradit, jak ten díl dostat ven - dovnitř. rubiková kostka je proti tomu sranda.. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyferak Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 Tak jsem na to přišel, je třeba povolit silenbloky na pravé straně. Je lepší, kdýž se do závitu nášroubují zavitové tyče, aby to pak otvory pěkně zase pasovaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.