mel1 Vloženo 21. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2012 (editace) Zdravím všechny, mám problém s udržením konstantních otáček. Pokud stojím na místě a přidám plyn, otáčky letí nahoru. Pokud lehce plyn uberu, otáčky spadnou na volnoběh. Nejsem tedy schopen udržet např. 3000 otáček. Toto je problém při měření emisí. Při rozjezdech auto jako by trochu zacuká. Musí se tedy přidat více plynu. Při jízdě žádné problémy nepozruji. Nemáte někdo nějakou zkušenost s tímto problémem? Doplnění: pokud na neutrál lehce přidám plyn otáčky pomalu vystoupají na cca 3800 (stoupají pozvolna několik sekund). Pukud poté ještě lehce přidám plyn otáčky již stoupají tak jak bych si přestavoval a jsem schopen držet konstatních třeba 4500 otáček. Pokud však jsou otáčky na 3800 a já lehce plyn povolím, letí poté otáčky okamžitě dolů na volnoběh. Nejsem tedy schopen držet na neutrál 2500 nebo 3000 otáček. Je toto u motoru 1.6 75 kW AVU normální. Nebo je někde problém. Prosím o nějaké rady. Editováno: 24. Srpen 2012, autor: mel1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 25. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2012 U tohoto motoru je toto normální a emise se měří při cca 4000 ot/min při zapnutých světlech a vyhřívání zadního skla :-) Je to popsáno v dílenské příručce. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2012 tak tak...poprípade zapnutej klíme...čiže pri čo najväčšom zaťažení motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Joo tohle mi taky dělá.Mám to auto 2 roky a asi jsem lama ale prostě při rozjezdu to chce prostě mít cit v noze jinak si motor krásně zařve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwell84 Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 Nedavno jsem si koupil O1 1.6SR 75kW (typ AVU), r.v. 2002, a pozoruju něco podobnýho. Především teď při chladnějších ránech, po ohřátí se tento problém minimalizuje. A nějak se mi zdá, že nejhorší je studený couvat. Už mi to párkrát chcíplo a holka se mi směje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alc Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Využiju podobného tématu. Nedrží mi otáčky a mám problém i při samotné jízdě. Při zařazení či podřazení se auto jako by zadusí, nereaguje na plyn a po chvilce se srovná. Je v podstatě jedno, jestli je studený, nebo zahřátý motor.. Čím by to mohlo být..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.