Jump to content

schneefall

Uživatel
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15 Good

1 Follower

About schneefall

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdravím všechny, mrazivá a vlhká rána dorazila i knám, do nejteplejší oblasti ČR atak i u mého, v dubnu zakoupeného vozu, vyvstala potřeba si při škrábání pomoci vyhříváním předního a zadního okna. Vyhřívání čelního skla dle mého funguje bezvadně, horší je to s vyhříváním zadního skla, kde mi bohužel nehřejí asi 3 "dráty" ve spodní polovině. Zároveň jsem si všiml, že bohužel vůbec nehřejí zadní boční okna v zavazadlovém prostoru. Dá se vyhřívání zadního skla řešit nějakou opravou? Spouštění vyhřívání zadních bočních skel je součástí vyhřívání skla zadního? Kde popřípadě hledat příčinu, že mi toto vyhřívání nefunguje? Díky moc za odpovědi.
  2. Cvakání z oblasti motoru jsem začal pozorovat s nástupem chladnějšího počasí a obyvkle při teplotě vody nad 50°C mizí. Zároveň oproti létu jsem též zaznamenal přenos velmi mírných vibrací do přístrojové desky. Lehké cukání při jízdě pozoruji při akceleraci při vypalování DPF. Uvidíme jak se bude motor chovat v mrazu, vůz mám od dubna. Auto má najeto 73 500 přičemž já s autem najel 15000.
  3. Z výše popsaného tedy soudím, že verze Euro 6 bez Adblue jsou na tom v rámci O3 co se zatížení emisního příslušenství týče, z principu nejhůře a regenrace co 250-350 km jsou normálním jevem. Já sám jsem honil auto po všech čertech a vždy mi byl diagnostikován perfektní stav. Apku VAG DPF používám (full verzi) a regenerace se spoštějí kolem 300 km od poslední regenrace. Rekord jsem měl 478 km po čistě dálniční defenzivní jíždě. Průměrný interval regenerací u verzi s Euro 5 a Euro 6 s Adblue předpokládám, že bude o stovky km vyšší.
  4. Prosím tě, s tím DPF- kem se nenech znervoznit, je to uplně normální. Je tam taková spousta faktorů které se podílejí na regeneraci že se to nedá nikterak zobecnit... natož od klávesnice!!

    Martin

  5. Soudě dle elektronické servisní databáze ve Škodě, cebie a záznamů na stránkách MD (jsou tam záznamy ze dvou evidenček) by měly kilometry sedět....... Jak zjistit, že motor špatně spaluje? Očekával bych nějaký záznam v paměti ŘJ nicméně vše se jeví, že je OK
  6. Zdravím všechny, v dubnu jsem zakoupil od prvního majitele combi s 1.6 66 Kw, kód CXXA, výroba 5/2015 (asi jeden z prvních s Eu6). Stav km 57000. S autem jsem najezdil 10 000 km a vysledoval jsem, že regenerace u mě probíhají každých 250-300 km (hučící ventilátor, vypnutý S&S, vyšší spotřeba). Dosud jsem neřešil žádnou upozorňující kontrolku. Regenerace probíhají nezavisle na profilu tras. Je jedno zda najedu 250 km po dálnici nebo po městu a okolí. Včera jsem se vrátil z Chorvatska a regenerace během cesty probíhala 3x. Nepřijde mi to moc normální když se běžně docitam, ze regenerace filtru mnohým probíhá až po tisících kilometrech. Podle ELM 327 je zaplnění filtru na 21%. Tankuji naftu u benziny/shellu + VIF. Je zapotřebí zpozornět a situaci řešit nebo nechat auto žít vlastním životem? Na co se eventuálně zaměřit? Díky za rady a názory
  7. Mám tam jen černé kolečko o průměru cca desetikoruny. Žádný senzor jsem nenašel. Světla bez možnosti automatického spínaní (což mě mimo jiné teď s odstupem času taky štve 😃
  8. Chtěl bych se zeptat jak poznám zda mé auto vůbec senzorem disponuje. Vlastním měsíc lehce jetou O3 s poměrně solidní výbavou včetně vyhřívaného čelního skla a až dnes jsem s prvním deštěm zjistil, že se mi skla automaticky nestírají. V infotaimentu v záložce zrcátka a stěrače mám pouze automatické stírání zadního skla jinak nic....
  9. schneefall

    Škoda SCALA

    Vlastním krátce lehce jetou škodu octavii 3 Style 1.6 TDI. Dnes jsem měl možnost se cca 30 km svézt škodou Scala s motorem 1.0 85 Kw se šestistupňovým manuálem. Musím pochválit zejména podvozek, který oproti mému vozu lépe tlumí nerovnosti a do karoserie přenáší méně ran na nerovných cestách (že by hydraulická lůžka?). Bohužel jsem si nevšiml, jakými pneumatikami byla Scala obutá. Moje auto má 225/45/R17. Co se vnitřku týče tak asi bez výhrad, trošku mě však zarazil lacinější vzhled maxidotu v případě verze s analogovými přístroji (nevím zda se dá připlatit za lepší maxidot). Motor 1.0 85 Kw super.
  10. To mi neříkejte, že pohon tak klíčového prvku jako je vodní pumpa je řešen pomocí třecího převodu......
  11. schneefall

    štatistika km

    Tour 2005 1.6 MPI 260 000
  12. No, vím, že by se vysokotlaké čističe neměly používat na mytí jízdního kola ale čemu by to mohlo vadit u auta, to netuším. Já sám meju auto vapkou kranzle s výtlakem 11l vody za 1 minutu a nezaznamenal jsem na svých vozech žádné problémy (staří aut 10,11,15 let). Trošku mimo téma, pár dnů zpět jsem si prohlížel renaulta talisman, auto mělo najeto 28 km a kruhy jaký to mělo vyškrábaný v laku od kartáčů myčky, to jsem ještě neviděl. Asi na té kvalitě laků u nových vozů něco pravdy bude.
  13. Tak včera jsem měl možnost se s touto motorizací svézt a tvrdím, že kdo je zvyklý na motor 1.6 MPI 75 Kw a podobné agregáty tak bude velice spokojen s vitalitou a nízkou spotřebou tohoto motoru.
  14. Nebál bych se toho. Minimálně ten kdo jezdí s 1.6 75 Kw ve starších oktávkách a od novýho vozu očekává srovnatelné svezení tak proč ne. Životnost motoru bude jako vždy záviset na chování šoféra a na poctivosti servisu.Tedy ovšem za předpokladu zda na tom nebudou nějaká závažná konstrukční pochybení.
  15. Hroznej článek, jako kupujícího ojetých aut a hledatele nástupce za O1 1.6 75 Kw to vypadá, že se tomuto motoru určitě vyhnu. Konstrukční pochybení značná, robustnost mechaniky nevalná, ND drahý. Naopak věřím, že svezení to musí být pěkný a to za příznivou spotřebu. Naopak v předchozím čísle DM potěšila ta dáčka logan se 430 tis km s původním motorem renault.
×
×
  • Create New...