Jump to content

schneefall

Uživatel
  • Content Count

    335
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15 Good

1 Follower

About schneefall

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. schneefall

    Nefunkční dešťový senzor

    Mám tam jen černé kolečko o průměru cca desetikoruny. Žádný senzor jsem nenašel. Světla bez možnosti automatického spínaní (což mě mimo jiné teď s odstupem času taky štve 😃
  2. schneefall

    Nefunkční dešťový senzor

    Chtěl bych se zeptat jak poznám zda mé auto vůbec senzorem disponuje. Vlastním měsíc lehce jetou O3 s poměrně solidní výbavou včetně vyhřívaného čelního skla a až dnes jsem s prvním deštěm zjistil, že se mi skla automaticky nestírají. V infotaimentu v záložce zrcátka a stěrače mám pouze automatické stírání zadního skla jinak nic....
  3. schneefall

    Škoda SCALA

    Vlastním krátce lehce jetou škodu octavii 3 Style 1.6 TDI. Dnes jsem měl možnost se cca 30 km svézt škodou Scala s motorem 1.0 85 Kw se šestistupňovým manuálem. Musím pochválit zejména podvozek, který oproti mému vozu lépe tlumí nerovnosti a do karoserie přenáší méně ran na nerovných cestách (že by hydraulická lůžka?). Bohužel jsem si nevšiml, jakými pneumatikami byla Scala obutá. Moje auto má 225/45/R17. Co se vnitřku týče tak asi bez výhrad, trošku mě však zarazil lacinější vzhled maxidotu v případě verze s analogovými přístroji (nevím zda se dá připlatit za lepší maxidot). Motor 1.0 85 Kw super.
  4. schneefall

    Fabia III 1.4 TDi - vysoká teplota

    To mi neříkejte, že pohon tak klíčového prvku jako je vodní pumpa je řešen pomocí třecího převodu......
  5. schneefall

    štatistika km

    Tour 2005 1.6 MPI 260 000
  6. schneefall

    Wapka-rizika, poškození

    No, vím, že by se vysokotlaké čističe neměly používat na mytí jízdního kola ale čemu by to mohlo vadit u auta, to netuším. Já sám meju auto vapkou kranzle s výtlakem 11l vody za 1 minutu a nezaznamenal jsem na svých vozech žádné problémy (staří aut 10,11,15 let). Trošku mimo téma, pár dnů zpět jsem si prohlížel renaulta talisman, auto mělo najeto 28 km a kruhy jaký to mělo vyškrábaný v laku od kartáčů myčky, to jsem ještě neviděl. Asi na té kvalitě laků u nových vozů něco pravdy bude.
  7. schneefall

    Motor 1.0 TSI

    Tak včera jsem měl možnost se s touto motorizací svézt a tvrdím, že kdo je zvyklý na motor 1.6 MPI 75 Kw a podobné agregáty tak bude velice spokojen s vitalitou a nízkou spotřebou tohoto motoru.
  8. schneefall

    Motor 1.0 TSI

    Nebál bych se toho. Minimálně ten kdo jezdí s 1.6 75 Kw ve starších oktávkách a od novýho vozu očekává srovnatelné svezení tak proč ne. Životnost motoru bude jako vždy záviset na chování šoféra a na poctivosti servisu.Tedy ovšem za předpokladu zda na tom nebudou nějaká závažná konstrukční pochybení.
  9. schneefall

    1.8 TSI (118 kW)

    Hroznej článek, jako kupujícího ojetých aut a hledatele nástupce za O1 1.6 75 Kw to vypadá, že se tomuto motoru určitě vyhnu. Konstrukční pochybení značná, robustnost mechaniky nevalná, ND drahý. Naopak věřím, že svezení to musí být pěkný a to za příznivou spotřebu. Naopak v předchozím čísle DM potěšila ta dáčka logan se 430 tis km s původním motorem renault.
  10. schneefall

    600 km - 1l oleje

    Materiál drahý není, tipuji to u nezávislého servisu do 10 tis Kč. Horší by bylo, kdybys měl prasklý pístní kroužek a drážku ve válci jako jsem měl já na 1.6. To jsem musel hledat jiný motor. Od tý doby přes všechna prokletí ťuk ťuk ťuk 120 tis km jezdíme a jezdíme.
  11. schneefall

    Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)

    Tak poslední TSI už asi budou celkem vychytané ne? Teď jsou pěkné FII v programu roční vozy za celkem přijatelné ceny tak jsem zauvažoval, protože můj vozový park začíná značně skanzovatět (O1 1.6 MPI 220 tkm + renault megane 300 tkm) Subdodavatelé mého zaměstnavatele k nám dojíždějí s TSI v rapidech a posledních FII a po mém dotazu si nestěžoval nikdo na nějaké problémy, jen v rapidu odešlo turbo kolem 130 tkm nicméně ten šofér je tipický uživatel služebního vozu. Servis samozřejme po 30 tisících.
  12. schneefall

    1.4 TSI (90 kW)

    Zdravím V SM vyšel zajímavý článek o motoru 1.4 TSI ve vozech škoda. Tak pro zajímavost přikládám
  13. schneefall

    Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW

    Obecně asi tyto motory vydrží nejvíce těm, kteří se s nimi moc nemažou a nehrotí jejich údržbu do enormních mezí jako někteří zdejší uživatelé :-) Předevčírem byl v práci další rapid 77 Kw 2012 s najetými 140 000 a říkal mi ten pán že akorát měnil kotouče a desky jinak běžna long life údržba.Příště vyfotím tacháč. Nicméně je pravda, že ten motor má málo studených startů a nekordcá se ve městě což asi má velký vliv.
  14. Zdravím, kamarádce začal motor při studeném startu chrastit stejně jako u TSI, kde tato závada značila problém s rozvody. Jedná se i zde o závadu s potřebou urgentního rešení nebo je to dáno opotřebením motoru (130 000 km, rv 2009) ? Olej by měněn před pár tis. km. Díky
  15. schneefall

    Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW

    Spolehlivost tohoto motoru se jeví celkem dobře, že? Včera přijel kolega s 1.2 TSI ze servisu - po 138 000 km první závada - turbo. Jedná se o služební vůz, takže v jeho případě nakládačka ve všech teplotách, nedochlazování a olej po 30 000 km.
×