Přejít na obsah

skoda octavia 1.9tdi 66kv problem


bemmet

Doporučené příspěvky

Zdravím panové,cca před jedním rokem jsem řešil závadu s turbem spína až na 3000ot/min.....(zatah),melo by se probouzet asi na 1800ot/min.začal jsem výměnou podtlakovích hadic bohuzel nic.poté jsem vymenil vahu vzduchu z jine octavie zarověn z magnetickým ventilem (N75)-žádná změna.pak jsem si vyměnil cele turbo ---------------Garet za KKL ale zavada stale nebyla vyřešena.tak jsem to nechal rok a jezdil jsem vzdy sporadicky cca po 100-200km vypadne turbo uplne,spadne si myslím do nouzaku,když zastavim vypnu zapnu zapalovaní jedu opet znova.bylo to i v servise neautorizovaném ale tam mě rěkli že je vše podle nich v pořádku.hadal jsem se snima že neni tak me skasírovali za 500kc za diagnostiku kterou si dělam sam doma.

Tímto vás žádám o cené rady,a prosím zdržtese komentářu ať si to dám do autorizaku nebo tak podobně....

Sem mechanik delam si věci sam doma ale bohuzel stímto jsem se ješte nesetkal.

Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělá se to přes VAG, dělá se to do kopce pod plným plynem, když ubereš můžeš LOG ukončit. Nejlépe ve dvou na nějaké dálnici na čtvrtý rychlostní stupeň, logovat skupinu 3,10,11. Od 1500 ot/min do cca 4500 ot/min, pokud to teda tolik vytočí. Po celou dobu musíš mít plny plyn.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tak čtu, bude asi lepší, když to dáš někomu, kdo tomu rozumí. V prvním příspěvku píšeš, že si děláš diagnostiku sám, což nyní pochybuji. Ten LOG je asi základ a hodně napoví. Když ho budeš mít, můžeš ho sem dát a někdo ti možná poradí na co se podívat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ja te z cela chapu,stim logem sou to ty jednotlive cleny (kanaly),me slo jen o to scim to mam porovnat myslim tim ty spravne logy stacilo napsat po te at to nekam vlozim.....ale myslim si ze by bylo lepsi kdybyh nekde sehnal hodnoty ktere tam maji bejt....Existuje vice logu treba grafickej,ci ten jednoduchej co je ve vagu.ja to hlavne nemam dat komu udelat kdyz to dam do autorizaku tak si na me navymejslej keci....ja delam kodovani diag.softwery puzivam na zajkadni nastaveni,ci test akcnich clenu a chybove pameti...ano To ze jsem nedelal LOG neznamena kdyz me to nekdo vysvetli ze si to neudelam,kazdej se uci a ja rad pobíram zkusenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tak čtu, bude asi lepší, když to dáš někomu, kdo tomu rozumí. V prvním příspěvku píšeš, že si děláš diagnostiku sám, což nyní pochybuji. Ten LOG je asi základ a hodně napoví. Když ho budeš mít, můžeš ho sem dát a někdo ti možná poradí na co se podívat.

Pochybovat muzes zda si myslis ze je diagnostika pouze o logu???se myslis,a zda se ze jsi me spatne pochopil schanim pouze spravne hodnoty jake by tam meli bejt,takze ja pochybuju o tom ze neco vis... psal jsem at se takove lidi jako ty zdrzi komentaru.DEkuji

poradit nedokazes....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu ti poslouží dílenská příručka nebo graf. Diselpower fóra

Hoj udelal jsem Logy jeden ze starou vahou,a druhou kterou jsem jsi pujcil od kamose z Funkcní octavieI myslis si ze by ses na to mohl ceknout? vubec nevim po cem se mam divat pres ten logwiver

zde jsou odkazy ke stazeni.

http://leteckaposta.cz/767986327 (Log se starou vahou jsou tam dva logy delal jsem je poprve snad se povedli)

http://leteckaposta.cz/615940298 (Log po vimene vahy z plne funkcí octavie I)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to same me psali na jinem forku....Dieselforum ale filter je noví cca rok mrknu na to nebo zda tam neni v privodu sekla mys :kol-28: nebo tak neco......poradili me dat diodu na vahu stojí to 1kc no co zkusim to....zejtra dam vedet zda jse neco zmenilo...

vyndam filter a projedu to bez nej kousek.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ptal jsem se na tohle někoho kdo tomu na 100% rozumí a citují jeho slova:

kibi

nejvýkonější kombajn :-)))))

  • photo-thumb-25532.jpg
  • Members
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 8 510 Příspěvků:

  • Gender:Male

Odeslat Včera, 20:43

Koukám koukám....

první dva logy: ta octávka je do cca 2500 ot celkem mrtvá co? dělalo se něco na motoru? do těch cca 2500ot se zdá slabá váha vzduchu = turbo nenatlačí požadavek...ale hlavně regulace nereaguje jak má (ustálená hodnota kolem 35%)

druhý log s lepší vájhou to samé...

to nebude váhou pane, problém bude v regulaci turba + přivodu vzduchu - respektivě ovládání regulace podtlakem...mrkni na N75 a hadičky (veškeré podtlakové), tam by mohl být zakopaný pes, hlavně u napojeníá na vývěvu a stejně tak zkus profouknout zpětný ventil)...dle mě je problém v podtlakové soustavě...nééébo přívodu vzduchu (koukni na nasávání a těsnost přívodu vzduchu do airboxu a z airboxu k turbu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji to to vse jsem prosel hadice nove i N75 tesnosti vinikajici vsude to mam stahnute zadrhovacima paskama na pevno ale podivam se opet z nova.....

do vecera dam odpoved.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ma vaha vzduchu je Pierburg odpojil jsem konektor a vrazil didodu mezi 1-6pin + mam zaslep ERG ventilu.(od zacatku)

muj pocit a odhad z jizdy:

musim rici odpych byl pekny Turbo bylo slyset jak zabíra dríve.

Ale pak jakoby na 2200ot/min vysadilo a na 3000ot/min opet seplo

porad diag VAG hazi tuto chybu s (diodou):

16485:snímac mnozství nasavaneho vzduchu (G70) neverohodny signal

PO NEKOLIKA SMAZANI STALE NASKAKUJE.

udelal jsem dva Logy (ten prvni je jakoby jizda s chybou)

ten druhy by mel bit nez chyba naskoci(myslim si ze prave jak to vytocim nad 2200ot/min tak naskoci chyba pak je prodleva nic se nedeje vypadek turba a spina na 3000ot/min a to si myslim ze v tomto prubehu se zaznamenala.nevím asi me domenky......

Zduraznuji oba logy jsou z odpojenou vahou a diodou,a zaslep ERG.

LOG zde oba jsou v 1 souboru:http://leteckaposta.cz/915795824

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Mohu řící že závada kterou jsem řešil snad rok je konečne vyřesena...jenda se o spatny Chip neboli nejake jine nastavení RJ o ktreme sem nevedel.

Po dnešní vimene za jinou RJ (pujcenou)musim rict ze auto slapalo jak hodinky z 5 rozjednu 3 horeli Gumy!!!biggrin.gif

zde prikladam LOG z new jednotky:http://leteckaposta.cz/201911448

Mohu se zeptat co se vyplati precipovaní na puvodni nastaveni (ale nemam zadne CD z puvodním nastaveni) nebo nove RJ

kde to udelaj nebo kdo???co to cca stojí?

Dekuji velice VAG BOBO ze mi pomohl vyresit tento prípad a nenechal me v tom jedno velike diky :kol-47::kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...