Publikováno Září 28, 201212 r Zdravím chlapi. Dávám to sem do Ostatních, protože vůbec netuším, kam to zařadit. Pořídil jsem Superba 2.8V6 s Tiptronicem. Když jsem ho kupoval, měl trochu hlučnější výfuk - problém ve vlnovcích. To se opravilo a teď slyším pří jízdě od cca 2000 otáček hvízdání. Zvuk se projevuje jenom při zátěži, při manuálním řazení se projevuje na všech stupních. Nástup je postupný, při maximálním hvizdu už pak na větší otáčky nereaguje a píská to pořád stejně. Jakmile uvolním plyn, pískání přestane. Zvuk se neprojevuje při vytočeném motoru na neutrálu za jízdy ani při stání na místě. Zvuk jde z venku, nevím jestli z převodovky nebo motoru. Současně s výměnou vlnovců na výfuku se měnil i vzduchový filtr. Převodovka řadí podle všeho normálně plynule, necuká. Na VAGu nebyl žádný problém. Auto má najeto 210tisíc, jak byl často měněn olej v převodovce nevím. V pondělí to nejspíš odvezu do servisu, aby bylo jasno, ale pomohlo by mi, kdyby mne někdo aspoň přibližně nasměroval. Můj typ je buď problém v Tiptronicu nebo přisávání falešného vzduchu.
Září 29, 201212 r Asi máš jako jediný 2.8T, svezeš mě? Teď doopravdy. Myslím, že ti to přisává falešný vzduch. Zkus kolem klapky kouknout, popř. jestli nemáš špatný vlnovec, popř. projdi celý výfuk. Auto jede normálně?
Září 29, 201212 r Autor Auto právě jede úplně normálně. Vlnovce na výfucích jsou vyměněné, výfuk je ok.
Říjen 1, 201212 r Autor Takže zvuk se projevuje i při prošlápnutí pedálu na neutrál, při pomalém přidávání ne. Při stání pod autem a protůrovávání to jde z katalizátoru. Řešení je jezdit se zapnutým rádiem, pak to není slyšet :-)
Prosinec 20, 201212 r kat off nejde, bo máme sondu ve svodech a druhou za katem. Takže jen výměna katu. Ale nejsem si jist, že píská přímo kat. někde bude nějaká netěsnost ve sváru. Dělá se takový cement na výfuky - pasta. Stojí to pár korun, maj to v mototechne. Mázni to kolem, nastartuj, nech chvilku běžet ať se to ohřeje a vyschne. Hlavně nepřidávej plyn, ať to mokré ještě nevyfoukneš. Klidně po 15 minutách vypni motor a nech to hodku stát, ať jsi si jistý.
Prosinec 20, 201212 r Autor Výfuk se přetěsňoval - měnili se vlnovce a mělo by to být vcajku. Píská to ale i nadále a zvuk jde fakt z katu. Ale už sem si zvykl a je to taková audiokontrola toho, ze to žere 20+
Prosinec 21, 201212 r 20+ to nikdy nežere :-) včera jsem se táhl za kolegou a jel pořád 85-100 km/h ... průměr 8,6 liru když jsem dojel. Tak jsem ho dnes rychle prohnal, až mi pískal vzduch u zrcátek, aby si nezvykl na tak malé dávky paliva :-)
Prosinec 29, 201212 r Mne to tiez zacalo piskat po vymene vlnovcov robia to prave tie vlnovce, tesnost vyfuku spravena a nikde nic. Ked som bol pod autom tak presne to robia vlnovce..nechce sa mi ich dat zase vymienat
Leden 3, 201312 r Hele kluk co mi dělal výfuk, říkal, že u spolujezdce je horší přístup a občas si někteří výfukáři povolují tu trubku nahoře co vede od vlnovce ke svodum. . Na straně u řidiče, to jde povolit dobře a i dotáhnout. Na straně u spolujezdce je potřeba slabé ruce. pokud to povolíš, hůř se to utahuje. Tak jestli netěsnost není tam.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.