honzik Vloženo 2. Říjen 2012 Vloženo 2. Říjen 2012 Protože jsem delší dobu přemýšlel jak vyřešit voltmetr v autě a ted přišel požadavek na měření teploty oleje, udělal jsem takový malý přístroj, který měří napětí a teplotu oleje. Možná by se to někomu taky hodilo,proto to davam sem. teplotu oleje to měří z TOG čidla (mají auta s proměnnými intervaly). napětí je možno měřit přímo na baterii nebo kdekoli na +. ted je to takový prototyp ve 2 exemplařích , na fotce je instalace v OII predFL s bilo /černým displejem (muj exemplař je klasika zeleny a je v OII FL 1,4TSI.....) Tak kdyby se to někomu libilo nebo měl napad kde to v autě umistit tak se ozvěte. Honza PS. udaj napětí na fotkach je z testování na zdroji,ne z auta..... 1 Citovat
Tonda-B Vloženo 2. Říjen 2012 Vloženo 2. Říjen 2012 Já už jsem se lekl, že to je napětí u kamiónu... Ta teplota je běžná? Nebo je to nějaký extrém? Citovat
honzik Vloženo 3. Říjen 2012 Autor Vloženo 3. Říjen 2012 myslim ze teplota je bezna "provozni" , u dizlu byva i vice (105-110) Citovat
sleepy01 Vloženo 8. Říjen 2012 Vloženo 8. Říjen 2012 A máš nějaký návod jak to udělat (vyrobit) Citovat
honzik Vloženo 9. Říjen 2012 Autor Vloženo 9. Říjen 2012 koukam ze se priloha z prvniho prispevku nekam zatoulala :-( dam tedy znovu. napln do uP taky muzu dodat. Honza tog_metr.pdf Citovat
mike_k Vloženo 9. Říjen 2012 Vloženo 9. Říjen 2012 Voltmetr mel uz z vyroby palubni komp ve Felicii. Nechapu, proc to v ramci cost cuttingu uz do dalsich aut nedali. Pricemz zrovna toto povazuju za mnohem dulezitejsi vec nez hafo jinych zbytecnych udaju v nem. Citovat
sleepy01 Vloženo 11. Říjen 2012 Vloženo 11. Říjen 2012 Tak jsem koukal na to schema a chybí v něm hodnoty několika součástek. A schema bylo vytvořené v eagle.Šel by sem dát soubor přímo z programu eagle? A náplň procesoru? A nějaký stručný popis jak to do toho švába nahrát? Díky Citovat
honzik Vloženo 18. Říjen 2012 Autor Vloženo 18. Říjen 2012 (editace) prikladam binarku , jak to nahrat do procesoru si snad ti co vedi najdou a tem co to chteji procesor klidne poslu. PS. v momentalni variante jsem procesor vymenil za AVR Attiny, je tam min soucastek - integrovany AD prevodnik,eprom atd. udelal jsem navic bargraf ,aby byla videt hodnota mimo rozsah... Honza ZOBRAZ.zip Editováno: 18. Říjen 2012, autor: honzik 1 Citovat
korfiik Vloženo 24. Červen 2013 Vloženo 24. Červen 2013 (editace) Ahoj, mohl by si postnout i schéma s atinou, popř. kterou atinu použít? Editováno: 24. Červen 2013, autor: korfiik Citovat
honzik Vloženo 25. Červen 2013 Autor Vloženo 25. Červen 2013 (editace) Ahoj, pouzil jsem ATTiny 26 neb jich mam plny suplik, urcite jde pouzit jakykoli procik s dostatkem vyvodu... edit: tak jsem ti pridal i asm. (pro AvrStudio4.x) honza atiny_asm.zip Editováno: 25. Červen 2013, autor: honzik Citovat
-DID- Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 (editace) Ahoj Honzo, předpokládám, že měření napětí autobaterie je universální záležitost a mohu to použít i u Nissanu. Poslední varianta s ukazatelem vypadá moc pěkně. Trápil jsem se přes rok se zlobícím alternátorem, než jsem sehnal originální náhradu. Teď bych si tohle udělátko rád postavil přeci jenom pro jistotu... Kterou část schématu mohu vynechat, pokud nepotřebuji měření teploty? Ber to tak, že úplně mimo obor nejsem, ale se slaboproudem si zrovna moc netykám.. Díky P. Editováno: 13. leden 2014, autor: -DID- Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.