Přejít na obsah

Špatný studený start 1.8T


Jergus

Doporučené příspěvky

Mám podobnej problém u Oktávky 2.0, r.v. 2001, přestavenou LPG - Lovato Magic. Když ráno startuju tak to chce chípnout. Když nešlapu na plyn tak se to dusí v otáčkách 300 až 500 a pak to zdechne. Když ale krátce intenzivěn sešlapávám plyn tak se to občas chytne a otáčky se mi podaří zvednout. Když pak držím sešláplej pedál plynu v jedný poloze, tak se to zase začne dusit. Když ale plyn rychle sešlapávám a pouštím tak se to v otáčkách drží. Jak se ale chci rozjet a motor tedy zatížím, tak jdou otáčky hned zase dolů, tak musim sešlápnout spojku, abych udržel otáčky. Takhle to jde než se motor zahřeje na teplotu automatickýho přepnutí na plyn (30°C). Na plyn pak frčím jako král. Když je motor zahřátej a přepnu to z plynu na benzín, tak to taky maká v pohodě. Podezdření mám na sytič, bohužel nevím jak funguje a jaký mechanismy ho řídí. Můžete někdo poradit? Díky.

Ahoj, měl jsem podobný problém u Mondea, které jezdilo na plyn. Když jsem vyndal baterku , tak vše při studených startech již fungovalo normálně. Po několika dnech se závada již opět objevila. Po vyndání baterky již opět vše v pořádku a tak dokola. Takže z toho vyplývá, že po vynulování počítače bylo vše v pořádku. V servisu na LPG mi řekli, že se jedná o načtenou chybu v počítači z LPG /špatně seřízený plyn/. Po seřízení plynu se závada přestala objevovat. Toť vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém.

Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund.

- VAG - bez chyb

- výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny)

- zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní)

- odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho)

- nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG

- tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku

Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu.

Poradí někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém.

Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund.

- VAG - bez chyb

- výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny)

- zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní)

- odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho)

- nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG

- tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku

Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu.

Poradí někdo?

Zdravím. Mám stejný problém, akorát mi to často jede jen na 2. Vždycky to nastartuje a když klesnou otáčky, auto se začne třepat a občas to i chcípne a už nenastartuje. Tak po 5ti minutách to chytne tak na ty 2 (z výfuku černej kouř) a po pár stech metrech se chytnou všechny. VAG bez chyb, svíčky,cívky nové, byla tam i jiná ŘJ, nové benz. čerpadlo. Už vážně nevím. Jsem rád, že nejsem sám.

Editováno: , autor: Johny159
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu zakladat nove vlakno, tak se tu priseru k vam. Mam problemek, ze vzdy pri prvnim startu po delsi dobe (cca 10 hod.) jde z vyfuku bíly kour. Je to normalni u 1,8 ?

Tak pokud to dělá jen když je zima a vlhko, kondenzuje akorát vlhkost ve výfuku,ale za sucha a tepla by to dělat nemělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu zakladat nove vlakno, tak se tu priseru k vam. Mam problemek, ze vzdy pri prvnim startu po delsi dobe (cca 10 hod.) jde z vyfuku bíly kour. Je to normalni u 1,8 ?

A neztrácá se ti voda? Mě se teda z výfuku nekouří.

Ale z5 k topicu....

Editováno: , autor: nosal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém.

Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 15-20 sekund.

- VAG - bez chyb

- výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny)

- zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní)

- odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho)

- nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG

- tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku

Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu.

Poradí někdo?

Řešno i na tomto vlákně:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;#entry1310985

Poraďtě prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě tak napadá už jedině váha. Všechno ostatní jsem vyloučil. Když ji odpojím tak to neudělá. Ve vagu jsem ji nalogoval a ten graf je hodně kostrbatý. Je ale divné, že po vypnutí čerp. sek. vzduchu už to nedělá a graf je téměř rovný. Ř.J. bez závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém.

Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund.

- VAG - bez chyb

- výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny)

- zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní)

- odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho)

- nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG

- tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku

Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu.

Poradí někdo?

Měl jsem podobný problém,jen mi to jelo na 3 válce po zahřátí při jízdě.Když jsem prošlápl naprázdno plyn,tak se to chytlo a jelo to dál.Problém se objevoval asi každých10Km při 2000ot/min.Po napíchnutí to ukazovalo závadu na čidle teploty nasávaného vzduchu do motoru,chyba byla vymazána,ale pak začlo být chladnější počasí a problém byl pryč,už to neudělalo.

Mám Octavia 1.8T110KW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém.

Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund.

- VAG - bez chyb

- výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny)

- zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní)

- odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho)

- nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG

- tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku

Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu.

Poradí někdo?

Ahoj, dnes jsem byl pro auto v serivse, měl jsem ty samý problémy...říkal jsem jim, ať zkontrolujou decelerační ventil. Trefil jsem se, byl špatnej. Tak jsem zvědav, jestli moje 3/4 trápení konečně skončí. Dám vědět jak to dopadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak gratuluji, snad ti to vydrží. Ale tvoje příznaky jsou trochu jiné, než moje. Takže to asi ventilem nebude... Já to mám 15-20 s po studeném startu na 3 válce a pak vše OK.

To Albert: Zkusil jsem odpojit váhu a hle... start jako víno, jenže když vono to potom jede, tak nevím jestli do té váhy investovat ( bez zaručených výsledků).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak já tu váhu objednávám. Protože už nevím čím by to mohlo být. A nikdo nic neví! Taky jsem vypozoroval, že auto po odpojení lépe jede. A to mě na 98% utvrzuje, že je to váha. Mám najeto 140 tis. km.

Čau Alberte, tak co, už máš vyměněnou váhu - pomohlo to?

Já zatím v pohodě, odpojil jsem váhu, nastartoval a potom zase připojil a od té doby bez závad. Ale podle mě se to po čase bude opakovat - bylo to moc snadný:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Dobrý den,

mám dotaz na Octavii 1,8T první starty po pauze. Děje se mi to,že motor poprvé po nastartování (nemusí být zima,parkuji v teple) vždy drnčí jak "nafťák" dokud nespadnou otáčky u aut.sytiče. Pak je už ticho,vše ok,motor jde supr. Řeším to už asi měsíc po známích a nezbyde asi nic jiného než origo Škoda servis,kde to bude za ranec! Diagnostiku mi tam dělali - nic. měnil sem hadice,motor vyčištěný, ale první start,vždy tak po 12h pauzy(když se zapne sytič) drčí, tak nevim. Prosím o radu,děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Přiživím se na tomhle tématu...Občas mi nestartuje 1,8T, ale vůbec, můžu točit sebevíc dlouho, ale stačí vyndat a nandat klíček a chytne na první protočení...Všim sem si, že občas po zastrčení klíčku a otočení do první polohy, zůstane svítit kontrolka ESP a pak nestartuje, ale po vytažení klíčku a vrácení je to OK. Nevíte co s tím???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Vyměnil sem relé od řídící jednotky motoru a myslel jsem, že mám vyhráno, ale bohužel, tahle porucha se čas od času stále obejvuje. Otočím klíček do první polohy, kontrolky zhasnou a hned se zas rozsvítí kontrolka ESP a už vím, že nenastartuju, ale stačí klíček vrátit do nulový polohy, pak znovu do první a ještě jednou do nulový a na potřetí už se kontrolka nerozsvítí a chytne hned. Nevím co s tím :( Prosím poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Potreboval by som poradit s mojim problemom. Motor 1.8T ARX 2003.

Riesil som zle studene starty a nasledny velmi nepravidelny volnobeh ( auto skapalo bez plynu) . Tento problem sa objajil v chladnom pocasi ked teplota klesla pod 5 stupnov.

Vymenil som odvetravaciu hadicu (10) a ventil odvetrania v gumenom T-ecku (5,6) taktiez pre odvetranie. ( vsetko rozleptane). Hadica 9A mala prasklinku tu som zalepil a zaizoloval . Nepravidelny volnobeh sa pekne ukludnil , ale ostal problem s prvym (rannym)studenym startom. Vo vacsine pripadov auto chyta az na druhy krat. Ostatne starty behom dna v pohode, chod auta vyborny,ziadne kolisanie otacok na volnobeh. Po zakladnom nastaveni klapky jeden den startoval rano vyborne ale na dalsie rano znova to iste, skapal a pomohol len druhy start.

Neviete mi poradit co este by na to mohlo mat vplyv? Mam este podozrenie na podtlakovu hadicu posilovaca brzd ale ziadne praskliny nevidim.

Dakujem

post-22645-0-79356100-1326723376_thumb.j

Editováno: , autor: abiks
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam to same, akorat rv2004

uz jsem se na to ptal pred cca 2 lety a nikdo nic nevi, vag mlci a protoze mlci vag, mlci i servis - ti by nejradeji vymenili vse, i s autem

na chvili se to spravilo vymenou svicek, potom mi odesla civka, tak jsem vymenil vsechny 4, na chvili klid

stare vadne civky jsem pak vymenil v akci skodovky, takze mam dalsi nahradni sadu

zatim se mi osvedcilo rozjizdeni na vyssi otacky, je treba udrzovat ten vyssi volnobeh (cca 1200), pak to nechcipa

jakmile se ale chcu rozjet na cisty volnobeh, tak to chcipa a nereaguje na plyn

nemam zadny svabtuning, vaha luftu ukazuje ok - zkouseno mezi auty, hadice nejsou dirave, dal jsem nove eska pasky

jeste me napada varianta - slaba baterie, je fakt ze uz neni nejmladsi

na motorce mi taky motor chcipal na volnobeh, kdyz jsem mel aku v perdeli

jinak nejsme sami, dela to i na audi a vw, co jsem tak ruzne nasel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...