Jirka Basa Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Mám podobnej problém u Oktávky 2.0, r.v. 2001, přestavenou LPG - Lovato Magic. Když ráno startuju tak to chce chípnout. Když nešlapu na plyn tak se to dusí v otáčkách 300 až 500 a pak to zdechne. Když ale krátce intenzivěn sešlapávám plyn tak se to občas chytne a otáčky se mi podaří zvednout. Když pak držím sešláplej pedál plynu v jedný poloze, tak se to zase začne dusit. Když ale plyn rychle sešlapávám a pouštím tak se to v otáčkách drží. Jak se ale chci rozjet a motor tedy zatížím, tak jdou otáčky hned zase dolů, tak musim sešlápnout spojku, abych udržel otáčky. Takhle to jde než se motor zahřeje na teplotu automatickýho přepnutí na plyn (30°C). Na plyn pak frčím jako král. Když je motor zahřátej a přepnu to z plynu na benzín, tak to taky maká v pohodě. Podezdření mám na sytič, bohužel nevím jak funguje a jaký mechanismy ho řídí. Můžete někdo poradit? Díky. Ahoj, měl jsem podobný problém u Mondea, které jezdilo na plyn. Když jsem vyndal baterku , tak vše při studených startech již fungovalo normálně. Po několika dnech se závada již opět objevila. Po vyndání baterky již opět vše v pořádku a tak dokola. Takže z toho vyplývá, že po vynulování počítače bylo vše v pořádku. V servisu na LPG mi řekli, že se jedná o načtenou chybu v počítači z LPG /špatně seřízený plyn/. Po seřízení plynu se závada přestala objevovat. Toť vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém. Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund. - VAG - bez chyb - výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny) - zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní) - odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho) - nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG - tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu. Poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 (editace) Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém. Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund. - VAG - bez chyb - výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny) - zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní) - odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho) - nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG - tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu. Poradí někdo? Zdravím. Mám stejný problém, akorát mi to často jede jen na 2. Vždycky to nastartuje a když klesnou otáčky, auto se začne třepat a občas to i chcípne a už nenastartuje. Tak po 5ti minutách to chytne tak na ty 2 (z výfuku černej kouř) a po pár stech metrech se chytnou všechny. VAG bez chyb, svíčky,cívky nové, byla tam i jiná ŘJ, nové benz. čerpadlo. Už vážně nevím. Jsem rád, že nejsem sám. Editováno: 3. Říjen 2009, autor: Johny159 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 Tak daleko ještě nejsem (kdoví, co mě čeká). Mě to chytne vždy bez problémů, nezdechá, když přidám plyn, tak to normálně jede - dělá to jen těch pár sekund po startu a na volnoběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 Nebudu zakladat nove vlakno, tak se tu priseru k vam. Mam problemek, ze vzdy pri prvnim startu po delsi dobe (cca 10 hod.) jde z vyfuku bíly kour. Je to normalni u 1,8 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 Nebudu zakladat nove vlakno, tak se tu priseru k vam. Mam problemek, ze vzdy pri prvnim startu po delsi dobe (cca 10 hod.) jde z vyfuku bíly kour. Je to normalni u 1,8 ? Tak pokud to dělá jen když je zima a vlhko, kondenzuje akorát vlhkost ve výfuku,ale za sucha a tepla by to dělat nemělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 (editace) Nebudu zakladat nove vlakno, tak se tu priseru k vam. Mam problemek, ze vzdy pri prvnim startu po delsi dobe (cca 10 hod.) jde z vyfuku bíly kour. Je to normalni u 1,8 ? A neztrácá se ti voda? Mě se teda z výfuku nekouří. Ale z5 k topicu.... Editováno: 4. Říjen 2009, autor: nosal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 No voda neztraci, turbo je vymeneny (papalo olej), hadice v podlatu a odsavani z vyka vymeneny, tesneni taky, no proste snazim se na to prijit a furt nic. Ale emise to proslo na vybornou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém. Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 15-20 sekund. - VAG - bez chyb - výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny) - zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní) - odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho) - nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG - tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu. Poradí někdo? Řešno i na tomto vlákně: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;#entry1310985 Poraďtě prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 Mě tak napadá už jedině váha. Všechno ostatní jsem vyloučil. Když ji odpojím tak to neudělá. Ve vagu jsem ji nalogoval a ten graf je hodně kostrbatý. Je ale divné, že po vypnutí čerp. sek. vzduchu už to nedělá a graf je téměř rovný. Ř.J. bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velouš Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém. Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund. - VAG - bez chyb - výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny) - zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní) - odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho) - nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG - tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu. Poradí někdo? Měl jsem podobný problém,jen mi to jelo na 3 válce po zahřátí při jízdě.Když jsem prošlápl naprázdno plyn,tak se to chytlo a jelo to dál.Problém se objevoval asi každých10Km při 2000ot/min.Po napíchnutí to ukazovalo závadu na čidle teploty nasávaného vzduchu do motoru,chyba byla vymazána,ale pak začlo být chladnější počasí a problém byl pryč,už to neudělalo. Mám Octavia 1.8T110KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny159 Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 Nejprve se omluvím "adminům", že zakládám nové téma, ale nechci lést oststním do topicu, pokud nemají vyřešený problém. Mám problém s ranními starty - jakoby to šlo sem tam na 3 válce. Vypozoroval jsem, že to dělá po dobu foukání sekundárního vzduchu, jakmile "dofouká", všechno se uklidní, otáčky klesnou na 800 a jede bez problému - toto trvá asi těch 100 sekund. - VAG - bez chyb - výměna svíček a následné vrácení původních (beze změny) - zapalovací moduly OK - vyměněny (mám jeden náhradní) - odsátí starého benzínu z nádrže, natankován SHELL 100 (jezdím na LPG, tak ten benzín tam vozím dost dlouho) - nové filtry ( pouze palivový ne) - ale po tech 100 s jede bez problémů na benzin i na LPG - tlak benzínového řerpadla je podle VAG v pořádku Závěrem bych řekl, že to plynem nebude, bo každý start je benzínový a k přepnutí do plynu dojde po ohřátí motoru, řekl bych, že to má něco společného s režimy při studeném startu. Poradí někdo? Ahoj, dnes jsem byl pro auto v serivse, měl jsem ty samý problémy...říkal jsem jim, ať zkontrolujou decelerační ventil. Trefil jsem se, byl špatnej. Tak jsem zvědav, jestli moje 3/4 trápení konečně skončí. Dám vědět jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 Tak gratuluji, snad ti to vydrží. Ale tvoje příznaky jsou trochu jiné, než moje. Takže to asi ventilem nebude... Já to mám 15-20 s po studeném startu na 3 válce a pak vše OK. To Albert: Zkusil jsem odpojit váhu a hle... start jako víno, jenže když vono to potom jede, tak nevím jestli do té váhy investovat ( bez zaručených výsledků). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 Tak já tu váhu objednávám. Protože už nevím čím by to mohlo být. A nikdo nic neví! Taky jsem vypozoroval, že auto po odpojení lépe jede. A to mě na 98% utvrzuje, že je to váha. Mám najeto 140 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 7. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 Potom dej vědět, jestli to zabralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 26. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2009 Tak já tu váhu objednávám. Protože už nevím čím by to mohlo být. A nikdo nic neví! Taky jsem vypozoroval, že auto po odpojení lépe jede. A to mě na 98% utvrzuje, že je to váha. Mám najeto 140 tis. km. Čau Alberte, tak co, už máš vyměněnou váhu - pomohlo to? Já zatím v pohodě, odpojil jsem váhu, nastartoval a potom zase připojil a od té doby bez závad. Ale podle mě se to po čase bude opakovat - bylo to moc snadný:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal38 Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Dobrý den, mám dotaz na Octavii 1,8T první starty po pauze. Děje se mi to,že motor poprvé po nastartování (nemusí být zima,parkuji v teple) vždy drnčí jak "nafťák" dokud nespadnou otáčky u aut.sytiče. Pak je už ticho,vše ok,motor jde supr. Řeším to už asi měsíc po známích a nezbyde asi nic jiného než origo Škoda servis,kde to bude za ranec! Diagnostiku mi tam dělali - nic. měnil sem hadice,motor vyčištěný, ale první start,vždy tak po 12h pauzy(když se zapne sytič) drčí, tak nevim. Prosím o radu,děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan347 Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Ahoj,řešil jsem podobný problém, jakmile klesla teplota pod 5 stupnu, motor nechtěl držet volnoběh, jakoby šel na 2 válce. Na diagnostice nevykazoval žádné závady. Potom jsem natankoval lepší benzin a bylo po problému. Myslím,že 1.8 je na to dost citlivá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Přiživím se na tomhle tématu...Občas mi nestartuje 1,8T, ale vůbec, můžu točit sebevíc dlouho, ale stačí vyndat a nandat klíček a chytne na první protočení...Všim sem si, že občas po zastrčení klíčku a otočení do první polohy, zůstane svítit kontrolka ESP a pak nestartuje, ale po vytažení klíčku a vrácení je to OK. Nevíte co s tím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Vyměnil sem relé od řídící jednotky motoru a myslel jsem, že mám vyhráno, ale bohužel, tahle porucha se čas od času stále obejvuje. Otočím klíček do první polohy, kontrolky zhasnou a hned se zas rozsvítí kontrolka ESP a už vím, že nenastartuju, ale stačí klíček vrátit do nulový polohy, pak znovu do první a ještě jednou do nulový a na potřetí už se kontrolka nerozsvítí a chytne hned. Nevím co s tím Prosím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Zamer se na to ESP, dej to na vag a uvidis, mozna skontroluj pojistky od ESP, ABS..Protoze ted jsem tu nekde cetl, ze pokud vytahnes pojistku od ESP tak auto nestartuje a pokud vytahnes na bezicim motoru, tak chcipne...Mozna tvuj problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 1. leden 2012 Sdílet Vloženo 1. leden 2012 Vag mi vypíše tyhle chyby: 17-přístrojová deska - 01314 řídící jednotka motoru 49-10 bez komunikace-sporadický 03-ABS Brzdy - 01314 řídící jednotka motoru 004 žádný signál/komunikace - sporadický Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abiks Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 (editace) Potreboval by som poradit s mojim problemom. Motor 1.8T ARX 2003. Riesil som zle studene starty a nasledny velmi nepravidelny volnobeh ( auto skapalo bez plynu) . Tento problem sa objajil v chladnom pocasi ked teplota klesla pod 5 stupnov. Vymenil som odvetravaciu hadicu (10) a ventil odvetrania v gumenom T-ecku (5,6) taktiez pre odvetranie. ( vsetko rozleptane). Hadica 9A mala prasklinku tu som zalepil a zaizoloval . Nepravidelny volnobeh sa pekne ukludnil , ale ostal problem s prvym (rannym)studenym startom. Vo vacsine pripadov auto chyta az na druhy krat. Ostatne starty behom dna v pohode, chod auta vyborny,ziadne kolisanie otacok na volnobeh. Po zakladnom nastaveni klapky jeden den startoval rano vyborne ale na dalsie rano znova to iste, skapal a pomohol len druhy start. Neviete mi poradit co este by na to mohlo mat vplyv? Mam este podozrenie na podtlakovu hadicu posilovaca brzd ale ziadne praskliny nevidim. Dakujem Editováno: 16. leden 2012, autor: abiks Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xhans69 Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 mam to same, akorat rv2004 uz jsem se na to ptal pred cca 2 lety a nikdo nic nevi, vag mlci a protoze mlci vag, mlci i servis - ti by nejradeji vymenili vse, i s autem na chvili se to spravilo vymenou svicek, potom mi odesla civka, tak jsem vymenil vsechny 4, na chvili klid stare vadne civky jsem pak vymenil v akci skodovky, takze mam dalsi nahradni sadu zatim se mi osvedcilo rozjizdeni na vyssi otacky, je treba udrzovat ten vyssi volnobeh (cca 1200), pak to nechcipa jakmile se ale chcu rozjet na cisty volnobeh, tak to chcipa a nereaguje na plyn nemam zadny svabtuning, vaha luftu ukazuje ok - zkouseno mezi auty, hadice nejsou dirave, dal jsem nove eska pasky jeste me napada varianta - slaba baterie, je fakt ze uz neni nejmladsi na motorce mi taky motor chcipal na volnobeh, kdyz jsem mel aku v perdeli jinak nejsme sami, dela to i na audi a vw, co jsem tak ruzne nasel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladacz Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 Zdavím, Já mám něco podobného ale musí být kolem pod 0, sice nastartuju napoprvé, ale tak deset sekund se motor jakoby hádá a při zařazení a rozjezdu chcípe, po 10 - 15 sec vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.