Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čau kluci,

včera jsem jel po dálnici konstantní rychlostí a najednou auto chcíplo. Při chcípnutí blikalo žhavení motoru. Při zastavení na výjezdu z dálnice jsem zkoušel nastartovat, ale bohužel už to pouze točilo startérem a motor nenaskočil. Nenaskočilo to ani po uplynutí delší doby. Motor točí, ale nenaskočí, jako by tam nešlo palivo. Předpokládám, že palivo do motoru nezačne ani nasávat, protože to nemá kam hnát. Někde jsem se dočetl, že by mohla být příčina v kabelovém svazku pod víkem.

Nevíte prosím někdo o tomto problému něco víc?

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-018-BMN.clb

Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 018 HB HW: 03G 906 018 EB

Systém a/nebo verze: R4 2.0l PPD1.2 G 2148

Kódování: 0000072

Číslo dílny: WSC 33710 202 93313

VCID: 6CD1FBE44F90D63

1 Fault Found:

004160 - napajeni vstrikovaciho ventilu (ventilu) A

P1040 - 006 - chyba v el. obvodu - Sporadická

info o závadě:

Stav závad: 00100001

Priorita závad: 4

Frekvence závad: 1

Počítadlo resetů: 40

Kilometry: 92588 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 18:43:53

info o závadě:

Otáčky: 3168 /min

Kroutící moment: 224.0 Nm

Rychlost: 175.0 km/h

Napětí baterie: 89.7 V

Napětí baterie: 100.7 V

Napětí baterie: 94.7 V

Napětí baterie: 88.7 V

Upraveno od žralok
Písmo zvětšeno.

máš špatnej jeden vstřik postupně odpojuj až odpojíš ten špatnej auto chytne

  • Autor

Zkusím, ten kabel co jde na vstřik mám někde přidělat, nebo ho to mám nechat volně odpojený?

len ho nechaj volne odpojený...

  • Autor

Tak jsem postupně odpojoval po jednom vstřiku, motor pokaždé točil, ale nenaskočil. Furt to točilo stejným způsobem, nebyla nikdy snaha o naskočení. Z nádrže po otočení klíčku slyším jak to tlakuje. Nemůže to byt nějaká pojistka?

  • Autor

Tak kabelový svazek vyměněn, bez změny auto stále pouze točí. Mám zkusit odpojit vždy 2 vstřiky a startovat? Co bych měl naměřit na konektoru od svazku?

  • Autor

Tak auto už naskočilo na 3 válce. Při montáži nového svazku a odpojení 4 vstřiku auto naskočilo. Takže díky za pomoc.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.