Rostišrot Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Vím, že se to tu řešilo víckrát, ale snad nevadí, že jsem založil nové téma. Mám Škodu Octavii 1.9 TDI 81kW (Chip 96) a zhruba už před 3měsíci mi začla cvakat. Cvakání jde slyšet až do interieru motoru, cvaká pořad bez vynechávání, celkem dost a hlučně. Koupil jsem už přísadu do oleje s názvem Dr.Hydroštel (což je pro dieslove i benzínové motory), asi po týdnu přestal motor cvakat, byl krásný zdravý zvuk motoru, ale po 20minutach to začlo znovu. Teď pravě nevím, jestli to chce nechat udělat v servise ventily, což by mě u známého vyšlo na cca 3tisíce, nebo existuje nějaká levnější možnost? Četl jsem zde, že by to mohl byt ventil N75 a pry někdy stačí vyčistit atd. Jak ale zjistím, že je to on? Jinak motor běží suprově, v létě na něm byla přetěsněna hlava, rovnana hlava, měněny rozvody atd.Taky mě čeká výměna oleje a kamoš mi říkal, ať zkusím změnit typ oleje, teď mám 10w40....tak že bych změnil a hodil tam 5w40(plnou), vadilo by to něčemu? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rombero Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Nevim jak u nafty.ale me cvaka ventil na nadobce s aktivnim uhlim pro odvzdusneni nadrze ale nevim jestli ho ma tdi ja ma 1.6 75kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Diesel nemá nádobku s aktivním uhlím. Pokud ti cvakají hydroštely tak ještě řidším olejem 5W40 to ještě zhoršíš. My tady na foru ten zvuk tvého motoru neslyšíme, tak ti nikdo neřekne přesně jestli cvakají hydroštely. Ale je to vysoká pravděpodobnost. Nech posoudit u někoho kdo má zkušenost. Hydroštely má SEBO myslím jeden za 200,-Kč a výrobce INA( je jich tam celkem 8). Je to otázka demontáže vačky a částečně rozvodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Mozna nemas vhodny olej s normou VW 505.00 a tim padem by ty hydra mohly delat problem. Zkusil bych udelat vymenu oleje, za nejaky rozumny(kvalitni) a pak provest odvzdusneni hydrostelu. ted me hlava to uz nebere jak to presne je, ale mel bys drzet asi 2 minuty u zahrateho motoru otacky kolem 3tis a pak na 1 minutu nechat klapat volnobeh. A pak zase 2 min kolem 3 tis, menel bys kolisat s plynem, proste nasplapnout na 3tis a drzet po dobu 2 minut a pak nechat ten volnobeh 1 min klapat a delat to tak dlouho dokud to nestichne. Po par opakovani se to vecinou srovan, a ejstli en tak vymena hydorstelu pokud je teda samosebou problem v nich. Tohle udelej ale po vymene olej, aby byl cisty a spravne specifikace s normou. Zaklad je kvalitni olej a olej.filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostišrot Vloženo 26. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2012 Dík za rady, ale už je po problému. Nakonec jsem to nějak neřešil a nechal rovnou vyměnit hydraulická zdvihatka ventilů. Vačka se neměnila, byla ještě v klidu. A už je po cvakání. Olej jsem vyměnil při jednom taky, ale zůstal jsem u 5w40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.