Přejít na obsah

Parkovací senzor a ťažné zariadenie


vadi58

Doporučené příspěvky

Jsem objednaný na jiný termín,protože já chtěl ještě i jiné věci dodatečně(aktivovat nějaké funkce), tak abych nemusel na 2x , tak jsme to sjednotili a posunuli. Mají člověka, který se tím zabývá, ale není tady v servise, ale je v jiném. Odveze se auto tam a  současně na tu el. instalaci a zapojení podívaji. Pro mne je to lepší, protože auto potřebuji každý den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, ty máš už nového swinga tam je to asi zaopatřeno tou hláškou,  mlhovka by se odpojit měla -  je to napsano v návodu,    a  ted k těm pinům co maj "dobíjet aku v karavanu".  Měl jsem tažne zařízení z výroby na OII FL,  a tyto piny nebyli obsazeny!     Jen píšu co jsem  tenkrát zjistil.                    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem po návštěvě servisu. Dobíjení již funguje. Mlhovka nevypíná a nejspíš ani nebude. Je tam použitá univerzální jednotka pro zásuvku od výrobce SVC a po spolupráci s SVC se jim to nepodařilo rozchodit. Jak jsem studoval návod, tak to ani tato jednotka neumí. Další věc co mě mrzí (hold asi moje chyba měl jsem se informovat před montáži), že jsou všude použité prořezávací svorky na kabely (takové ty co se do nich vloží dráty a po zmáčknutí se prořezou skrz izolaci). To si myslím, že není to 100% přitom SVC nabízí i typové instalace a jen o pár korun dražší. Ale jak jsem uvedl, moje chyba. Buď se budu muset s tím to stavem smířit nebo koupit typovou instalaci a hold do předělat a nakodovat. Nejhorší je, že se člověk cítí jako blbec, když tam přijde a něco chce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělal jsem instalaci v létě, a dle rady zkušejnějších jsem zvolil vše originál Škoda.

Bohužel elektrika je dražší než dodávané železo, ale vše je na úrovni ostatní elektroinstalace

v autě. Řídící jednotka též tím pádem originální. Jen dopojení a nakódování jsem nechal

na Ferdovi ze Strakonic. Ale cena origo tažného je prostě nehezká :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsi udělal to nejlepší, co jsi mohl. Všechno napinovat a pak na konektory. Žádne uni svorky atd. 

Kolik tě vyšlo tažné a elektroinstalace?

Je to nějaká taková instalace:

http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/elektricka-instalace-tazneho-zarizeni-pro-vozy-yeti

Nebo jiná? Co vše zvláda? Hlídat žárovky na vozíku, spolupráce s esp....?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elektroinstalace  EEA630001E4   3700,-  a tažné  EEA639001  2800,-  a ano, je to ta, co máš v odkazu.

Žárovky hlídá, to bylo první leknutí při zapojení vozíku, myslel jsem, že je chyba někde v zapojení,

protože všechny žárovky na vozíku svítily. Po pečlivém hledání jsem si všiml, že jedna žárovka

osvětlení SPZ je slabá, po její výměně maxidot přestal křičet. U ESP si nejsem jistý, řídící jednotka

je nakódovaná, ale jestli je to shodné s tažným z výroby nedokážu posoudit. Na swingu se vozík po

zapojení zobrazuje. Parkovací senzory se při couvání odpojí a neřvou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď. 

Ty máš už swing s dotykovým ovládáním, resp. Yetiho po face? Pokud ano, mohl by jsi to někdy vyfotit a vložit to sem, ať mám asopoň představu, jak to vypadá. Některé esp jednotky by to měli umět (stabilizaci jízdní soupravy - jen servis tvrdí, že to umí jen kodiaq a novější), ale je fakt, že vyzkoušet to jen tak nepůjde. 

V tom případě nechápu, proč servis nemontuje originál tažné, když cena není tak závratná. Jen za montáž už jsou to podobné peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To možná ano, ale pokud si člověk koupí auto za půl milionů, tak dát 8000 za tažné i s prací, zase není tak moc a rozdíl je jen 2600kč (v tom tvém uvedeném příkladu). Ale 100 lidí 100 chutí. A hádat se taky s nikým o tom nechci :). Každý má na to prostě jiný názor. Tož asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že pod nickem tažak je prodejce resp. montážní firma tažných zařízení. Pak ovšem

dobře ví jaký je rozdíl v provedení (kvalitě) elektroinstalace od Škody a ostatních výrobců. Kdo alespoň

rámcově viděl více značek tak ví. Ohledně železa je to vlastně stejné jako Prof Svar. Obrázky na radiu

nezajímají nikoho. Kvalita provedení ano, ovšem většina lidí vidí pouze cenu, ta u mě byla na druhém místě.

 

Je to starý Swing, bez dotykového ovládání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Teď jsem se díval na foto z montáže tažného zařízení. Rozdělaná byla sice levá strana, ale orientačně to vypadá,

že kabel vede pod pravou stranou blízko k podběhu, zhruba pod levou stranou pravého světla (situačně). Musí tam

být záslepka, do karoserie se určitě neřeže.

Neorigo senzory bych nepoužil, většinou stojí za h....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...