Listopad 2, 20177 r Tak jsem objednaný do servisu, aby se mi na to podívali. V útery se tedy ukáže, jak to má být správně.
Listopad 11, 20177 r Jsem objednaný na jiný termín,protože já chtěl ještě i jiné věci dodatečně(aktivovat nějaké funkce), tak abych nemusel na 2x , tak jsme to sjednotili a posunuli. Mají člověka, který se tím zabývá, ale není tady v servise, ale je v jiném. Odveze se auto tam a současně na tu el. instalaci a zapojení podívaji. Pro mne je to lepší, protože auto potřebuji každý den.
Listopad 18, 20177 r ahoj, ty máš už nového swinga tam je to asi zaopatřeno tou hláškou, mlhovka by se odpojit měla - je to napsano v návodu, a ted k těm pinům co maj "dobíjet aku v karavanu". Měl jsem tažne zařízení z výroby na OII FL, a tyto piny nebyli obsazeny! Jen píšu co jsem tenkrát zjistil.
Listopad 20, 20177 r Tak jsem po návštěvě servisu. Dobíjení již funguje. Mlhovka nevypíná a nejspíš ani nebude. Je tam použitá univerzální jednotka pro zásuvku od výrobce SVC a po spolupráci s SVC se jim to nepodařilo rozchodit. Jak jsem studoval návod, tak to ani tato jednotka neumí. Další věc co mě mrzí (hold asi moje chyba měl jsem se informovat před montáži), že jsou všude použité prořezávací svorky na kabely (takové ty co se do nich vloží dráty a po zmáčknutí se prořezou skrz izolaci). To si myslím, že není to 100% přitom SVC nabízí i typové instalace a jen o pár korun dražší. Ale jak jsem uvedl, moje chyba. Buď se budu muset s tím to stavem smířit nebo koupit typovou instalaci a hold do předělat a nakodovat. Nejhorší je, že se člověk cítí jako blbec, když tam přijde a něco chce.
Listopad 23, 20177 r Dělal jsem instalaci v létě, a dle rady zkušejnějších jsem zvolil vše originál Škoda. Bohužel elektrika je dražší než dodávané železo, ale vše je na úrovni ostatní elektroinstalace v autě. Řídící jednotka též tím pádem originální. Jen dopojení a nakódování jsem nechal na Ferdovi ze Strakonic. Ale cena origo tažného je prostě nehezká
Listopad 23, 20177 r Tak to jsi udělal to nejlepší, co jsi mohl. Všechno napinovat a pak na konektory. Žádne uni svorky atd. Kolik tě vyšlo tažné a elektroinstalace? Je to nějaká taková instalace: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/elektricka-instalace-tazneho-zarizeni-pro-vozy-yeti Nebo jiná? Co vše zvláda? Hlídat žárovky na vozíku, spolupráce s esp....?
Listopad 24, 20177 r Elektroinstalace EEA630001E4 3700,- a tažné EEA639001 2800,- a ano, je to ta, co máš v odkazu. Žárovky hlídá, to bylo první leknutí při zapojení vozíku, myslel jsem, že je chyba někde v zapojení, protože všechny žárovky na vozíku svítily. Po pečlivém hledání jsem si všiml, že jedna žárovka osvětlení SPZ je slabá, po její výměně maxidot přestal křičet. U ESP si nejsem jistý, řídící jednotka je nakódovaná, ale jestli je to shodné s tažným z výroby nedokážu posoudit. Na swingu se vozík po zapojení zobrazuje. Parkovací senzory se při couvání odpojí a neřvou.
Listopad 24, 20177 r Díky za odpověď. Ty máš už swing s dotykovým ovládáním, resp. Yetiho po face? Pokud ano, mohl by jsi to někdy vyfotit a vložit to sem, ať mám asopoň představu, jak to vypadá. Některé esp jednotky by to měli umět (stabilizaci jízdní soupravy - jen servis tvrdí, že to umí jen kodiaq a novější), ale je fakt, že vyzkoušet to jen tak nepůjde. V tom případě nechápu, proč servis nemontuje originál tažné, když cena není tak závratná. Jen za montáž už jsou to podobné peníze.
Listopad 24, 20177 r Většina lidí dává přednost ceně,tažné s montáží za 5400,-je zajímá víc než obrázky na radiu.
Listopad 24, 20177 r To možná ano, ale pokud si člověk koupí auto za půl milionů, tak dát 8000 za tažné i s prací, zase není tak moc a rozdíl je jen 2600kč (v tom tvém uvedeném příkladu). Ale 100 lidí 100 chutí. A hádat se taky s nikým o tom nechci . Každý má na to prostě jiný názor. Tož asi tak.
Listopad 24, 20177 r Předpokládám, že pod nickem tažak je prodejce resp. montážní firma tažných zařízení. Pak ovšem dobře ví jaký je rozdíl v provedení (kvalitě) elektroinstalace od Škody a ostatních výrobců. Kdo alespoň rámcově viděl více značek tak ví. Ohledně železa je to vlastně stejné jako Prof Svar. Obrázky na radiu nezajímají nikoho. Kvalita provedení ano, ovšem většina lidí vidí pouze cenu, ta u mě byla na druhém místě. Je to starý Swing, bez dotykového ovládání.
Listopad 24, 20177 r Měřák na kvalitu el.přípojky nemám,stačí mi že posledních 15 let nemám reklamaci.
Leden 16, 20187 r Pánové poradíte prosím kudy se u yetiho (předface) dají protáhnout kabely neoriginálních senzorů do zavazadlového prostoru? Jde to i bez řezání do karoserie? Mám tam originální tažné z výroby.
Leden 17, 20187 r Teď jsem se díval na foto z montáže tažného zařízení. Rozdělaná byla sice levá strana, ale orientačně to vypadá, že kabel vede pod pravou stranou blízko k podběhu, zhruba pod levou stranou pravého světla (situačně). Musí tam být záslepka, do karoserie se určitě neřeže. Neorigo senzory bych nepoužil, většinou stojí za h....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.