Ahoj.
Chtěl bych se zeptat, čím může být způsoben pohyb řadicí páky při přidavání a ubíráni plynu. Děje se to na 1., 2. stupeň a na zpátečku. Pohyb je cítit i při podřazení z pětky na čtyřku, když rychle pustím spojku.
Dále se řadicí páka třese při brždění a aktivním ABS (jedu na 2.stupeň na kluzkém povrchu, zmáčknu spojku a pak začnu brzdit. ABS je aktivní a řadička div že nevyskočí z kulisy). To vše opět na 1.,2. a R.stupěň.
A teď, kdy to vše začalo. Nedávno jsem jel po místni cestě, která byla kluzká. Při brždění z kopce jsem měl možnost trefit auto, které jelo nahoru nebo strhnout řizeni do vjezdu k domu. Vybral jsem si druhou možnost. Strhnul jsem to a najel do cca 40cm vysokého sněhu. No, a bohužel, kámen, který tam byl, nebyl vidět. Tak jsem ho přejel. Byla to docela rána. Poté jsem vyjel, opět přes ten kámen.
Po zhlédnuti podvozku na místě nebylo nic vidět. Po rozjezdu se ozýval rachot, který zrychloval s rychlosti auta.
Kontrola auta v servisu. Srolované plechy (tepelné šťity nebo jak se jim řiká) nad katalyzatorem a pod kardanem. Oba dva. Lehce popraskaný plast pod motorem. Jinak lehké poškození na levém ramenu. Jinak nic dalšiho nebylo vidět.
Vše opraveno. I rachot zmizel. Byl to srolovaný plech, kterýdřel o kardan.
Kontrola geometrie. Zadek OK, předek lehce mimo. Seřízeno.
Auto jezdí tak jak dříve, jen mě trápí ta řadicí páka a její pohyb. Auto půjde opět do servisu. Při startu motor více škubne než dříve, i při zátahu. Je možné, že došlo k utržení nějakého silentbloku na motoru nebo převodovky?
Předem děkuji a omlouvám se slohovou práci.