Přejít na obsah

palino_m

Uživatel
  • Počet příspěvků

    69
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 351 zobrazení profilu

Oznámení palino_m

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tohle řikali, a taky už se páka nehýbe. Kdyby to dělalo, tak bych si toho všimnul, protože se na to pořad při řazení soustředím 🤔😃.
  2. Auto opraveno. Seřízeni lanovodu řazení. Naštěstí žadný silentblok nebo něco tomu podobné 🙃. Od teď si budu dávat bacha na kameny.
  3. Včera jsem auto odvezl do servisu. Min půl dne trvalo než auto rozmrzlo :-). Zatím nemám žádné informace, co je špatně. Zítra se půjdu poptat. Snad se něco dozvím.
  4. Tam moc vidět nebylo (v převodovce), ale na nápravnici to bylo viditelně ok. Uvidím, co se najde ve středu.
  5. Ano, ten je vidět ze spodu. A něj jsme se dívali. A nevypadal nijak poskozený. Tomu jsem právě daval největší naději :-), ale vypadá to na něco více. Přitom rána do motoru nešla. Po sundáni plastového krytu, nebylo nic na spodku motoru (vana, atd.). Šlo to více stranou pod řidičem. Trefa do ramena, nějakým zázrakem ty kryty nad výfukem + šrouby co je drží, ale ne všechny a zadní tyč asi stabilizátoru (na zadní napravě - od L k P kolu). Haldex nedotknutý, ani výfuk ani SRC katalizátor. Jak si psal, airbox, baterka atd. Vše se bude rozebírat. A mám 2.0 tdi. Jinak ta fialová guma na obrazku, to je už v převodovce? Druhá stra je v nápravnici že?
  6. V servisu nic nenašli. Byl jsem součásti kontroly. Nikde nic zlomené nebylo, alespoň to nešlo vidět. Teď je v plánu zkontrolovat silentbloky na motoru a asi i na převodovce. Tzn. odstrojit spousty věci v motorovém prostoru :-). Já jen doufám, že se najde příčina (ta je vlastně známa - moje hloupost, ale to už nevrátim), protože před střetem se řadička takto nechovala.
  7. Ahoj. Chtěl bych se zeptat, čím může být způsoben pohyb řadicí páky při přidavání a ubíráni plynu. Děje se to na 1., 2. stupeň a na zpátečku. Pohyb je cítit i při podřazení z pětky na čtyřku, když rychle pustím spojku. Dále se řadicí páka třese při brždění a aktivním ABS (jedu na 2.stupeň na kluzkém povrchu, zmáčknu spojku a pak začnu brzdit. ABS je aktivní a řadička div že nevyskočí z kulisy). To vše opět na 1.,2. a R.stupěň. A teď, kdy to vše začalo. Nedávno jsem jel po místni cestě, která byla kluzká. Při brždění z kopce jsem měl možnost trefit auto, které jelo nahoru nebo strhnout řizeni do vjezdu k domu. Vybral jsem si druhou možnost. Strhnul jsem to a najel do cca 40cm vysokého sněhu. No, a bohužel, kámen, který tam byl, nebyl vidět. Tak jsem ho přejel. Byla to docela rána. Poté jsem vyjel, opět přes ten kámen. Po zhlédnuti podvozku na místě nebylo nic vidět. Po rozjezdu se ozýval rachot, který zrychloval s rychlosti auta. Kontrola auta v servisu. Srolované plechy (tepelné šťity nebo jak se jim řiká) nad katalyzatorem a pod kardanem. Oba dva. Lehce popraskaný plast pod motorem. Jinak lehké poškození na levém ramenu. Jinak nic dalšiho nebylo vidět. Vše opraveno. I rachot zmizel. Byl to srolovaný plech, kterýdřel o kardan. Kontrola geometrie. Zadek OK, předek lehce mimo. Seřízeno. Auto jezdí tak jak dříve, jen mě trápí ta řadicí páka a její pohyb. Auto půjde opět do servisu. Při startu motor více škubne než dříve, i při zátahu. Je možné, že došlo k utržení nějakého silentbloku na motoru nebo převodovky? Předem děkuji a omlouvám se slohovou práci.
  8. Tak co se zvuku týka, není to žadná hitparáda, ale jsou auta, kde je to ještě horší v základu, než u Škodovky. Jako kulisa během jizdy úplně dostačující. Pokud budeš chtít pořádny zvuk, tak určitě vytlumit, vyměnit repro, dodat zesilovač...... atd.
  9. Ano, dá. Pomocí kodováni. Máš už swing s dotykovym displejem? Cca 2 měsíce jsem řešil to samé. Pohledam moje kodovani a vložim ho sem. Tak jsem hledal a doufám, že je to ono. Původní kod Elektro info (J794) - já mám takto rádio swing ve VCDS (5L0 035 150 L HW: 5L0 035 150 L), byl: 031306003C00000051110001000002002F0000C40000810000 Nový kod pro přidání menu "volba fader": 03130600FF00000051110001000002002F0000C40000810000
  10. Ahoj.

    Chtěl bych tě požádat o radu. Je-li možné dodatečně doděla offroad funkci (tlačitko, dráty, kódování) na Yeti 4x4 s HW a SW 1K0 907 379 CC, ESP MK60EC1   H460175, revize 00H46001?

    Jestli je nutný vyměnit i nějaký hardware jako např. tlaková čast, tak aspoň přestanu na to myslet a vzdám se této funkce, i když nerad :-).

    pěkný zbytek večera

  11. Tak se to nakonec nějak povedlo. Stál jsem na křižovatce na červenou, rozjel se. Jel jsem do Škoda servisu, s tím, že už opravdu nevím co s tím. Projel jsem pár zatáček, zastavil, kontrolky pořád blikaly. Vypnul motor a šel se poptat. Na(ne)štěstí, nebylo možné provést diagnostiku, hodně práce v servisu. Tak jsem odešel a nastoupil do auta. Otočím klíčkem, a kontrolky už neblikaly a nesvítily. Doma jsem se podíval na chybové kódy a nic. ABS čisté. Závěr, nevím, jak se to povedlo, ale teď už jsem si jistý, že na to již nebudu klikat :-). Takže pro zatím vyřešeno.
  12. Zdravím Vás pánove. Bohužel, patřim k těm, co provedli špatné kliknutí a spustil si test ESP. Jedná se sice o Yeti (2016), ale to je vlastně skoro jako Octavia.ABS jednotka hlási kod KOD 01486. Podle všech návodu, nejsem schopen test dokončit. Mě po otočení klíčku současně bliká ABS a ESP kontrolka. Po zmáčknutí brzdy, se rozblikají nastřidačku. Zkoušel jsem všechno, ale nikdy mi nezhasla kontrolka esp ani abs. Netuším, jak z tohoto průseru ven. Videa jsou super, jen nějak nezabírají. Asi se budu ptát blbě, ale nemá ještě někdo nějakou radu, připadně v Okolí Č. Těšína někdo, kdo ví co s tím? Předem děkuji. Pěkný večer.
  13. Píšeš, že máš zrcátko se stmívaním, ale máš i venkovní senzor světla a senzor deště? Nevím, jestli stačí jen to zrcátko. Ale možna se pletu, po pravdě jsem nikdy nezkoumal zatmavovací zrcátko a jestli má v sobě nějaký senzor, nebo je to kombinace dvou senzorů.
×
×
  • Vytvořit nový...