xkali Vloženo 16. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2006 Rád bych se zeptal co vydrží turbo - TDI 81kW motor AHF v sérii a kolik po čipu (solidní čip - CIMBU, SPORTMOTOR - 97,103 kW). Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 Pokud budes dodrzovat dochlazovani po delsi jizde na plnej kotel a ostatni zasady, budes davat kvalitni olej atd. tak by se zivotnost nemela kvalitnim cipem zkratit. To bych se spis bal o spojku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 spis zalezi na cipu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 spis zalezi na cipu... U tech cipu, ktere uvadel, bych se o turbo nebal. Rekl bych, ze jsou to renomovany firmy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Turbo se ti muze posrat i v serii, obzvlast to 110PS vse zalesi na ridici u tebe bych se spise bal o spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 24. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2006 Turbo se ti muze posrat i v serii, obzvlast to 110PS vse zalesi na ridici u tebe bych se spise bal o spojku. Ano, vše záleží na zacházení. Pokud s ním zacházíš dobře (a turbo je ok), není důvod, aby nevydrželo statisíce km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djg Vloženo 25. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2006 ja mam dnes na svojej octe najazdenych 120 00 km, chipoval som to ked mala okolo 90tisic a turbo je zatial v pohodicke, slape to ako ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 25. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2006 Nebude taky souvislost mezi "životností" turba a hulením z vejfuku ??? Domnívám se, že pokud někomu i třeba jen trochu hulí z vejfuku, musí se to na životnosti turba podepsat, saze zanesou naklápění lopatek a pak to začne padat do nouzák a je třeba turbo rozklepnout a vyčistit, nedejbože pokud se nestane nic horšího. Mě osobně moje Octavka nehulí ani trochu a to ani v zimě za studena, má najeto 207.000 km a nikdy jsem problém žádnej neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 25. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2006 Nebude taky souvislost mezi "životností" turba a hulením z vejfuku ??? Domnívám se, že pokud někomu i třeba jen trochu hulí z vejfuku, musí se to na životnosti turba podepsat, saze zanesou naklápění lopatek a pak to začne padat do nouzák a je třeba turbo rozklepnout a vyčistit, nedejbože pokud se nestane nic horšího. Mě osobně moje Octavka nehulí ani trochu a to ani v zimě za studena, má najeto 207.000 km a nikdy jsem problém žádnej neměl. Jenze i kdyz me taky skoro nehuli i po tryskach, nebo predtim v serii, stejne se ti muze zanaset turbo, hlavne to 110PS treba u taxikaru ktery jedou na spotrebu, obcas je potreba to protahnout aby se turbo poradne roztocilo a vylitaly saze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Však já to taky občas protáhnu na dálnic v noci, neboj Tím se i víc prohřeje olej a vyčistí se další usazeniny karbonu, ale taky se profoukne turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.