Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Rád bych se zeptal co vydrží turbo - TDI 81kW motor AHF v sérii a kolik po čipu (solidní čip - CIMBU, SPORTMOTOR - 97,103 kW). Dík

Pokud budes dodrzovat dochlazovani po delsi jizde na plnej kotel a ostatni zasady, budes davat kvalitni olej atd. tak by se zivotnost nemela kvalitnim cipem zkratit. To bych se spis bal o spojku...

spis zalezi na cipu...

spis zalezi na cipu...

U tech cipu, ktere uvadel, bych se o turbo nebal. Rekl bych, ze jsou to renomovany firmy...

Turbo se ti muze posrat i v serii, obzvlast to 110PS vse zalesi na ridici u tebe bych se spise bal o spojku.

Turbo se ti muze posrat i v serii, obzvlast to 110PS vse zalesi na ridici u tebe bych se spise bal o spojku.

Ano, vše záleží na zacházení.

Pokud s ním zacházíš dobře (a turbo je ok), není důvod, aby nevydrželo statisíce km

ja mam dnes na svojej octe najazdenych 120 00 km, chipoval som to ked mala okolo 90tisic a turbo je zatial v pohodicke, slape to ako ma -_-

Nebude taky souvislost mezi "životností" turba a hulením z vejfuku ??? Domnívám se, že pokud někomu i třeba jen trochu hulí z vejfuku, musí se to na životnosti turba podepsat, saze zanesou naklápění lopatek a pak to začne padat do nouzák a je třeba turbo rozklepnout a vyčistit, nedejbože pokud se nestane nic horšího. Mě osobně moje Octavka nehulí ani trochu a to ani v zimě za studena, má najeto 207.000 km a nikdy jsem problém žádnej neměl.

Nebude taky souvislost mezi "životností" turba a hulením z vejfuku ??? Domnívám se, že pokud někomu i třeba jen trochu hulí z vejfuku, musí se to na životnosti turba podepsat, saze zanesou naklápění lopatek a pak to začne padat do nouzák a je třeba turbo rozklepnout a vyčistit, nedejbože pokud se nestane nic horšího. Mě osobně moje Octavka nehulí ani trochu a to ani v zimě za studena, má najeto 207.000 km a nikdy jsem problém žádnej neměl.

Jenze i kdyz me taky skoro nehuli i po tryskach, nebo predtim v serii, stejne se ti muze zanaset turbo, hlavne to 110PS treba u taxikaru ktery jedou na spotrebu, obcas je potreba to protahnout aby se turbo poradne roztocilo a vylitaly saze.

Však já to taky občas protáhnu na dálnic v noci, neboj ;) Tím se i víc prohřeje olej a vyčistí se další usazeniny karbonu, ale taky se profoukne turbo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.