Přejít na obsah

Změna ručiček v tacho


RomanRS

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdar kolegové ja jsem dělal výměnu ručiček již asi po druhé co jsem je měl sundané a pokaždé jen ručně,Natsavení vždy v autě po zapnutí elektroniky to skočí na uplný spodek dá se to říct jako že pomyslná nula.No sice to stojí trochu nervů ale jde to první jsem udělal menší nasazení zapnutí napajení do budíku a ono to samo spadne na uplnou nulu a pokud ručička nebude na nule tedy na te hodnotě co auto stojí,tak to není dobré ale když si stím trošku hraju tak to jde a potom to jen domáčknu teda když se to neposune tak je to super tento pokus jsem dělal několikrát něž opravdu jsem měl požadovanou hodnotu,A myslím si že hodnoty jsou dobré jen nevím jak to otestovat tak zda to je OK VAG kabel a SW mám ale jak na to to vyzkoušet zda to jede na 100%? horší se nastavovalo palivo a teplota toto mám asi na 95% nastavené ale taky to není to pravé ořechové. JAK TEDA NA TO PROSÍM JINAK PŘI VÝMĚNĚ RUČIČEK? Díky za rady a názory všem. Ahoj Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Můj postup byl tento: ručičku domáčknout v přibližně správné poloze, po nasazení na konektory (napájení) se posune "někam", odpojit napájení, poté doladit ručně - přes krajní polohu překonáním odporu krokového motorku. Ručička "poskočí" (vždy mám pocit, že něco ulomím), ale nic se nestane. Opět zapojit napájení (ručička se vrátí) a sledovat úspěšnost pokusu, v případě potřeby postup opakovat (většinou do opačného směru). Napoprvé jsem se nikdy netrefil, ale trpělivost růže přináší...

Vyměněné a takto seřízené ručičky mi fungují už šestým rokem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem asi nějakej divnej. Když jsem je měnil, tak jsem je dotlacil na doraz(proti směru hodinových ručiček), jakoby na nulu. Udělal si hodne slabě tečku ,v této poloze, na podklad. Potom jsem je jakoby vysrouboval proti směru hodinových ručiček. Nový jsem potom opět šrouboval proti směru, nastavil na tečky a hotovka. Zadelal, napojil. Plná nádrž je plná, otáčky sedí na 900, rychlost odpovídá radarum. Jen teplota mi ujela a ukazuje mi to tak 87 stupňů, ale na to už kálim :D

PS: nezapomente pak rysky otrit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy se to povede napoprvé, někdy je potřeba těch pokusů víc, chce se to obrnit trpělivostí, jednou si to "sedne".

O víkendu mně to čeká zas, nesvítí mi ručičky, asi student, bude se rozdělávat...a potom skládat...

Editováno: , autor: ivomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...