Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chtěl bych se zeptat když chci na fabii I vyměnit ručičky z golfu V GTI, jestli se to musí nějak nastavovat popřípadně jak ? Díky

napiš s-talker ovi ;)

samozřejmě se musí nastavit.Mám gatevai na stole ,připojím si budíky diadnostiku a nastavím si co chci.

Když jsem si kdysi dával polep budíků tak jsem měl ručičky venku a nenastavoval jsem nic a vše fungovalo. Tak si myslím, že když jen vymění ručičky tak se to nastavovat nemusí.

post-452-0-50694400-1354694748_thumb.jpg

žraloku , jak jsem byl u s-talkera tak po hrani s budiky mi ručičky musel nastavit , jinak po otočenim kličkem ukazovaly velmi zajmave veci :D

Tak jsem asi lepší a umím to udělat bez nastavení. :p

šikula jeden ;)

má se nastavovat ve 3 bodech 0 půl a max

Jen píšu, že jsem to zvládl bez nastavení a vše funguvalo.

To znamená, že jestli chce a nebojí se toho tak to zvládne sám a bez nastavení.

Jak pise zralok, nastaveni lze rucne. Pokud mas grif tak neni treba ani kontrola diagnostikou. Pri testu AC ukazovaly vzdy presne.

Díky za potvrzení.

Dost lidí se začíná spoléhat na elektroniku a myslí si, že se bez ní neobejdeme. Chci vidět tyto lidi jak místo nich bude :prc: elektronika. Za chvíli vymřete. :rip:

Tak já se tím živím,proto považuji 100proc.kontrolu po opravě za velmi důležitou.

Tak nam povez cim se zivis :)

tv-video-sat-prům.elektronika-autoelektronika.

Potvrzuji, měnil jsem ručičky mnohokrát, vždy jen ručně a vždy na testu ukazovali perfektně. Ale chce to cit a trochu si s tím pohrát.

  • 1 měsíc později...

Zdar kolegové ja jsem dělal výměnu ručiček již asi po druhé co jsem je měl sundané a pokaždé jen ručně,Natsavení vždy v autě po zapnutí elektroniky to skočí na uplný spodek dá se to říct jako že pomyslná nula.No sice to stojí trochu nervů ale jde to první jsem udělal menší nasazení zapnutí napajení do budíku a ono to samo spadne na uplnou nulu a pokud ručička nebude na nule tedy na te hodnotě co auto stojí,tak to není dobré ale když si stím trošku hraju tak to jde a potom to jen domáčknu teda když se to neposune tak je to super tento pokus jsem dělal několikrát něž opravdu jsem měl požadovanou hodnotu,A myslím si že hodnoty jsou dobré jen nevím jak to otestovat tak zda to je OK VAG kabel a SW mám ale jak na to to vyzkoušet zda to jede na 100%? horší se nastavovalo palivo a teplota toto mám asi na 95% nastavené ale taky to není to pravé ořechové. JAK TEDA NA TO PROSÍM JINAK PŘI VÝMĚNĚ RUČIČEK? Díky za rady a názory všem. Ahoj Petr

  • 3 týdny později...

Můj postup byl tento: ručičku domáčknout v přibližně správné poloze, po nasazení na konektory (napájení) se posune "někam", odpojit napájení, poté doladit ručně - přes krajní polohu překonáním odporu krokového motorku. Ručička "poskočí" (vždy mám pocit, že něco ulomím), ale nic se nestane. Opět zapojit napájení (ručička se vrátí) a sledovat úspěšnost pokusu, v případě potřeby postup opakovat (většinou do opačného směru). Napoprvé jsem se nikdy netrefil, ale trpělivost růže přináší...

Vyměněné a takto seřízené ručičky mi fungují už šestým rokem.

Tak já jsem asi nějakej divnej. Když jsem je měnil, tak jsem je dotlacil na doraz(proti směru hodinových ručiček), jakoby na nulu. Udělal si hodne slabě tečku ,v této poloze, na podklad. Potom jsem je jakoby vysrouboval proti směru hodinových ručiček. Nový jsem potom opět šrouboval proti směru, nastavil na tečky a hotovka. Zadelal, napojil. Plná nádrž je plná, otáčky sedí na 900, rychlost odpovídá radarum. Jen teplota mi ujela a ukazuje mi to tak 87 stupňů, ale na to už kálim :D

PS: nezapomente pak rysky otrit ;)

Někdy se to povede napoprvé, někdy je potřeba těch pokusů víc, chce se to obrnit trpělivostí, jednou si to "sedne".

O víkendu mně to čeká zas, nesvítí mi ručičky, asi student, bude se rozdělávat...a potom skládat...

Upraveno od ivomb

Kdyz si chci vymenit rucicky fa fabii I rs za polo gti nebo golf V gti....staci pouze vymenit rucicky...diodi se menit nemusi kdyz rs ma taky cerveny rucicky ze? Nebo se pletu?

Vono je to vesmes jedno ;) ale cervene diody maji sve plus ;)

To teda znamena ze ve fabce rs nejsou cervene diody?

Takhle jsem to nemyslel ;) mam dojem ze jsou , ale stacily by Ti treba i bile ale bylo by to bledsi ;)

Takze kdyz vymenim pouze rucicky tak to bude osvetleny stejne jako z rucickama frs?

Da se to vymenit bez odpojeni nudiku? Nebo museji ven? Jde mi o to ze kdyz je vyndam a uplne odpojim aby pak nebyl nejakej problem az je zapojim zpatky....abych nemusel neco nastavovat a tak. Ctu tady o pinovani budiku tak abych to nemusel delat. Diky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.