RomanRS Vloženo 4. Prosinec 2012 Vloženo 4. Prosinec 2012 Chtěl bych se zeptat když chci na fabii I vyměnit ručičky z golfu V GTI, jestli se to musí nějak nastavovat popřípadně jak ? Díky Citovat
misumi Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 samozřejmě se musí nastavit.Mám gatevai na stole ,připojím si budíky diadnostiku a nastavím si co chci. Citovat
žralok Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 Když jsem si kdysi dával polep budíků tak jsem měl ručičky venku a nenastavoval jsem nic a vše fungovalo. Tak si myslím, že když jen vymění ručičky tak se to nastavovat nemusí. Citovat
jozzi Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 žraloku , jak jsem byl u s-talkera tak po hrani s budiky mi ručičky musel nastavit , jinak po otočenim kličkem ukazovaly velmi zajmave veci Citovat
žralok Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 Tak jsem asi lepší a umím to udělat bez nastavení. Citovat
misumi Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 má se nastavovat ve 3 bodech 0 půl a max Citovat
žralok Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 Jen píšu, že jsem to zvládl bez nastavení a vše funguvalo. To znamená, že jestli chce a nebojí se toho tak to zvládne sám a bez nastavení. Citovat
s-talker Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 Jak pise zralok, nastaveni lze rucne. Pokud mas grif tak neni treba ani kontrola diagnostikou. Pri testu AC ukazovaly vzdy presne. Citovat
žralok Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 Díky za potvrzení. Dost lidí se začíná spoléhat na elektroniku a myslí si, že se bez ní neobejdeme. Chci vidět tyto lidi jak místo nich bude elektronika. Za chvíli vymřete. Citovat
misumi Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 Tak já se tím živím,proto považuji 100proc.kontrolu po opravě za velmi důležitou. Citovat
misumi Vloženo 5. Prosinec 2012 Vloženo 5. Prosinec 2012 tv-video-sat-prům.elektronika-autoelektronika. Citovat
ivomb Vloženo 8. Prosinec 2012 Vloženo 8. Prosinec 2012 Potvrzuji, měnil jsem ručičky mnohokrát, vždy jen ručně a vždy na testu ukazovali perfektně. Ale chce to cit a trochu si s tím pohrát. Citovat
Petr1438 Vloženo 17. leden 2013 Vloženo 17. leden 2013 Zdar kolegové ja jsem dělal výměnu ručiček již asi po druhé co jsem je měl sundané a pokaždé jen ručně,Natsavení vždy v autě po zapnutí elektroniky to skočí na uplný spodek dá se to říct jako že pomyslná nula.No sice to stojí trochu nervů ale jde to první jsem udělal menší nasazení zapnutí napajení do budíku a ono to samo spadne na uplnou nulu a pokud ručička nebude na nule tedy na te hodnotě co auto stojí,tak to není dobré ale když si stím trošku hraju tak to jde a potom to jen domáčknu teda když se to neposune tak je to super tento pokus jsem dělal několikrát něž opravdu jsem měl požadovanou hodnotu,A myslím si že hodnoty jsou dobré jen nevím jak to otestovat tak zda to je OK VAG kabel a SW mám ale jak na to to vyzkoušet zda to jede na 100%? horší se nastavovalo palivo a teplota toto mám asi na 95% nastavené ale taky to není to pravé ořechové. JAK TEDA NA TO PROSÍM JINAK PŘI VÝMĚNĚ RUČIČEK? Díky za rady a názory všem. Ahoj Petr Citovat
ivomb Vloženo 6. Únor 2013 Vloženo 6. Únor 2013 Můj postup byl tento: ručičku domáčknout v přibližně správné poloze, po nasazení na konektory (napájení) se posune "někam", odpojit napájení, poté doladit ručně - přes krajní polohu překonáním odporu krokového motorku. Ručička "poskočí" (vždy mám pocit, že něco ulomím), ale nic se nestane. Opět zapojit napájení (ručička se vrátí) a sledovat úspěšnost pokusu, v případě potřeby postup opakovat (většinou do opačného směru). Napoprvé jsem se nikdy netrefil, ale trpělivost růže přináší... Vyměněné a takto seřízené ručičky mi fungují už šestým rokem. Citovat
Migel249 Vloženo 13. Únor 2013 Vloženo 13. Únor 2013 Tak já jsem asi nějakej divnej. Když jsem je měnil, tak jsem je dotlacil na doraz(proti směru hodinových ručiček), jakoby na nulu. Udělal si hodne slabě tečku ,v této poloze, na podklad. Potom jsem je jakoby vysrouboval proti směru hodinových ručiček. Nový jsem potom opět šrouboval proti směru, nastavil na tečky a hotovka. Zadelal, napojil. Plná nádrž je plná, otáčky sedí na 900, rychlost odpovídá radarum. Jen teplota mi ujela a ukazuje mi to tak 87 stupňů, ale na to už kálim PS: nezapomente pak rysky otrit Citovat
ivomb Vloženo 14. Únor 2013 Vloženo 14. Únor 2013 (editace) Někdy se to povede napoprvé, někdy je potřeba těch pokusů víc, chce se to obrnit trpělivostí, jednou si to "sedne". O víkendu mně to čeká zas, nesvítí mi ručičky, asi student, bude se rozdělávat...a potom skládat... Editováno: 14. Únor 2013, autor: ivomb Citovat
msmity Vloženo 15. Únor 2013 Vloženo 15. Únor 2013 Kdyz si chci vymenit rucicky fa fabii I rs za polo gti nebo golf V gti....staci pouze vymenit rucicky...diodi se menit nemusi kdyz rs ma taky cerveny rucicky ze? Nebo se pletu? Citovat
jozzi Vloženo 15. Únor 2013 Vloženo 15. Únor 2013 Vono je to vesmes jedno ale cervene diody maji sve plus Citovat
msmity Vloženo 15. Únor 2013 Vloženo 15. Únor 2013 To teda znamena ze ve fabce rs nejsou cervene diody? Citovat
jozzi Vloženo 15. Únor 2013 Vloženo 15. Únor 2013 Takhle jsem to nemyslel mam dojem ze jsou , ale stacily by Ti treba i bile ale bylo by to bledsi Citovat
msmity Vloženo 15. Únor 2013 Vloženo 15. Únor 2013 Takze kdyz vymenim pouze rucicky tak to bude osvetleny stejne jako z rucickama frs? Citovat
msmity Vloženo 15. Únor 2013 Vloženo 15. Únor 2013 Da se to vymenit bez odpojeni nudiku? Nebo museji ven? Jde mi o to ze kdyz je vyndam a uplne odpojim aby pak nebyl nejakej problem az je zapojim zpatky....abych nemusel neco nastavovat a tak. Ctu tady o pinovani budiku tak abych to nemusel delat. Diky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.