Jiří Fojtík Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Zdravím , mám takový problém s octavii rv 2001 tdi 81kw.Včera během jízdy jsem si všimnul problému s topením.Během jízdy motoru normálné topí, ale jakmile vyřadím na neutrál nebo byli nízké otáčky z topení šel jenom ledový vítr.netuším čím by to mohlo být.Termostat je nový.díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Je to normální. Na volnoběh vodní pumpa nestačí prohnat teplou vodu výměníkem a studený vzduch, kór v zimě a při mrazech, jej tak celkem snadno ochladí a proto i do kabiny jde jen studený. Prostě i zde platí pravidlo "menšího odporu" a voda, kterou žene čerpadlo, to raději "oběhne" velkým chladičem než aby se přetlačovala zůženým průtokem, který tvoří výměník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 14. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Aha tak díky no, nebyl jsem si jistej čím by to mohlo být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Neni to tak z cela pravda Hlavne je to i o tom, ze diesel vecinu paliva premeni na energii k pohybu motoru a nema tak velke teplostni straty, takze palivo premeni v silu ve vecim mnozstvi nez benzinak. Jelikos je nafty pri volnobehu opravdu mala spotreba, nedosahne motor te idealni teploty, protoze vecina paliva je prevedena na silu. Kdyz ale bude v zaberu, tak se zahreje mnohem rychleji= vic paliva sezere =vyc tepla a energie se vyrobi . Snad jsem to napsal aby to davalo smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 (editace) Ano, máš naprostou pravdu, ale to se děje když už je na teploměru 90 a jen krátkodobým snížením na volnoběh samotná teplota vody neklesne.Zde je to jen a pouze o ne/protlačení vody výměnákem. Editováno: 15. Prosinec 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 15. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 To znamená co , že mám ucpaný topení nebo čím to je , auto bylo zahřáto jízdou cca 200km a to svižně a stejně okamžitě po vyřazení šel ledový vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 15. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 Keby mu to zrovna v tom vymenniku aj postalo tak je tam zdrz asi minuta kym to prefukne a schladi tu vodu a nie jak on pise ze po vyradeni na neutral mu to prestane chladit. To sa mi nezda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Fojtík Vloženo 15. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 No tušíte teda co by to mohlo být nebo je to normální nechce se mi zatím do servisu.díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 15. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2012 Normalne to neni. Ja som minule pri minus 5 zohrial na volnobeh skoro na 90 st. asi za 45 minut a pritom to este chladil ventilator kurenia na 1 stupen. Kuwa zima, co uz. Snad nebudem cakat v studenom aute skoro hodinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulie_cz Vloženo 16. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2012 Pokud začne foukat studený vzduch postupně, tak je pumpa na odchodu (jak bylo psané víš), pokud ovšem hned zima, tak je něco s topením. Otázka, jestli máš obyč topení (manuální kolečka) nebo climatronik(digital) . Pak by možná někdo od ,,fochu,, spíš poradil.... (hádám, že to souvisí s poklesem napětí při nízkých otáčkách....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.