Přejít na obsah

kontrolka ASR + sepnutí ventilátoru


Sapici

Doporučené příspěvky

Zdravím. Mám dotaz, možná už to tady někde je ale je nadlidský výkon to najít :) . Rozsvítí se mi ASR a sepne se ventilátor. Běží tak 10 minut po vypnutí motoru. A je jedno na kolik je auto ohřáté. Dělá to i studené. Vag píše snímač polohy vačky a snímač teploty. Nevíte prosim někdo kde začít. OC1 2002 1,6 75Kw. Předem děkuji

Editováno: , autor: Sapici
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak dneska to bylo zase na VAGu. Už další člověk mi řekl, že je někde uhnilej kablík. Hodilo to 2 chyby snímač vačky/kliky a snímač teploty.Obě sporadicky. Už jsem stoho fakt na palici :wallbash: Nedá se sehnat schéma elektriky? Já si to snad půjdu hledat sama :kol-26:

Editováno: , autor: Sapici
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj. Stejný motor, stejný problém. Ještě mi neukazoval teploměr na palubce a po dvou dnech se rozsvítila porucha elektroniky motoru. Na VAGu - "nesmyslný údaj od čidla teploty motoru". Po vymazání obou poruch už žádná hláška a teploměr ukazuje.

Mám ale počítat s tím, že když se to bude opakovat, musím vyměnit čidlo teploty motoru. Zatím vše OK, uvidíme jak dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, tak sem s tím neujel ani 100km a opět začali svítit obě kontrolky. Vyměnili sme čidlo teploty, ale zase mi šla teplota za jízdy dolů. Jezdil sem s tím asi 100km. Na palubce zase svítila kontrolka ASR a nakonec i elektronika motoru. Přišli na rozpadlej termostat. Naštěstí byl pořád otevřenej, tak sem to neuvařil. Včera mi ho vyměnili a zatím to vypadá v pohodě. Musím to zaťukat. Posledně sem si myslel, že už sem v poho a doteď mě to trápilo, tak to nechci zakřiknout.

PS: Jinak sem tam nejdřív zkusil nějakej neorigo termostat, ale ta Čína za 600,- vůbec neotevírala. Varovali mě, že by stejně nevydržel dýl jak půl roku. Originál sice stojí jednou tolik, ale aspoň budu mít klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj,doufám že mne neukamenujete že neumím hledat ve foru ale nenašel jsem tady přesně tu moji závadu. Mám Octavii 1,6 75 kw r.v. 01 Krátce po startu se mi rozsvítí kontrolka ASR a sepne se ventilátor chlazení(i když je motor chladný),dělá to ve většině startů,i u teplého motoru. Když motor chcípnu,tak ventilátor běží klidně i 10 min,což mě dost sere páč teďko v zimě dostává baterka zbytečně zabrat...

Pomůže leda to,že po chcípnutí motoru chvilku počkám,(ventilátor furt běží),pak zapnu zapalování nebo znovu nastartuju a je to ok. ale to není řešení.

Když za jízdy ta kontrolka svítí a jedu např.z dlouhého kopce dolů bez plynu,tak teplota na budíku klesá a klesá,podle mne tím jak furt jede ten ventilátor...

Když za jízdy nesvítí,tak teplota se drží na 90 st.at jedu kde jedu.

Co myslíte že je v háji,čidlo teploty? Termostat asi ne,to by se nezapínál ventilátor...

Děkuji za všechny rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika psala vadné čidlo teploty chlad.kapaliny, dali jsme tam nové,tak snad to bude O.K

Stejně mi furt neleze do hlavy jakou souvislost má rozsvícená kontrolka ASR (protiprokluz) při této závadě... Proč se třeba nerozsvítí kontrolka signalizující vysokou teplotu chlad. kapaliny? :kol-32: Což by bylo určitě logičtější než ASR...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...