Přejít na obsah

Jednotka ABS 1K0 614517 BD


Romaxik

Doporučené příspěvky

DD.

Teď jsem z toho :kol-44:

Tzn. že tohle 1k0 614117dbef tam můžu dát?

Ještě mi nabízejí (podle VIN) toto 1K0 614 517 BJ BEF, ale za 30k, tak to mě snad omejou. :kol-25:

Jestli potřebuju jen el. jednotku nebo celý komplet nevím, v pondělí to půjde znova na počítač. Podle prvního zjištění to hlásilo divné věci, dokonce to nepřečetlo ani akční členy. Zkusím získat výpis zásad a poprosím případně o pomoc.

Fungovalo to zcela normálně, než jsem najel PP kolem do nahrabané závěje sněhu (měkká, nic tvrdého) a hned na to se to roztroubilo. Koukal jsem na kabely k čidlům, ale zdají se Ok.

to Jakub Beneš- jaká pojistka by to měla být?

Díky všem

Editováno: , autor: Romaxik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na baterce jsou takove velke pojistky pod deklikem a jedna z nich je primo na abs. Fabie s tim mely docela dost problem protoze ta pojistka jen vlasecnicove praskne a ta abs se pri zatezi odpojuje a pak to dela ruzny kraviny atd. Prvne bych zkontroloval to, pak poradne diagnostiku, kontrola vedeni a teprve potom resil jinou jednotku. Jelikoz jsem zatim na zadny O2 spatnou absku neresil :kol-32: dneska je mozny vse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kod motoru podle velkého techničáku je BLS (jinak nevím, jak bych to jinde zjistil).

Já ty pojistky měřil voltmetrem a zdálo se, že jsou OK. Jedině, že když jsou pod zátěží, tak mají velký přechodák a nestačí napětí pro ABS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry , ale slíbil ten přehled jednotek, tak jsem to nějak nestihl. Jinak Etka nabízí vždy díl platný pro opravu, ale to znamená, že je shodný s tím, co je v autě a už vůbec to neznamená, že nelze použít jiný. Chtěl jsem najít všechny možné náhrady, abys mohl případně vybrat podle ceny.

Jinak po najetí do sněhu se opravdu ABS nemůže poškodit.

Znám ale případy, kdy ABS odejde pokud musí sytém zasáhnout po dlouhé době bez předchozího zásahu. Proč tomu tak je netuším, ale tyto případy se vyskytují zpravidla s prvními mrazy. Podle diagnostiky to vypadá na na nějaký problém s hydraulikou, nebo s ovládáním ventilů. Jediné mé vysvětlení je, že u auta, které dlouho nebrzdí se zásahem ABS dojde k zatuhnutí těch ventilů, které upouštějí tlak při zablokování kola. Zkrátka ti co jezdí jak prase, vlatsně nepoužívají odpouštěcí ventily, které mohou vlivem nečistot zatuhnout To že jsou nefunkční se pak pozná s prvními mrazy, kdy se na ledu nejdřív blokne kolo a najednou jednotka zjistí, že neumí upustit tlak v brzdách a na přístrojovce se rozsvítí všechny kontrolky ABS. Není to náhodou taky tvůj případ? Nestalo se ti náhodou, že jsi potřeboval ABS použít po delší nečinnosti a najednou jsi musel na sněhu zašlajfovat až do zásahu ABS? Jinak v podělí ti zkusím najít ten seznam použitelných jednotek pro tvoje auto. Jo anež jednotku vyndáš, opiš si dlouhý kód jednotky ABS, pro případ že bys sehnal jednotku s HHC, kterou normálně nenakóduješ do auta bez HHC (musíš použít původní platný kód a pak přepsat tuším dva bity).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Mikim:

Díky za ten seznam.

No já myslím, že abs naskočilo cca. před měsícem, tak že by to zatuhlé nemělo být. Jinak v tý hromadě jsem asi ani nebrzdil, ale je možné, jak šly přední kola do smyku, tak že zabralo ESP a to by taky možná mohlo to bas vyhodit, jestli se tedy nepletu.

Dlouhý kod jednotky abs - to myslíš z PC (VCDS nebo jak se ten program jmenuje),, nebo ten další kod, který je na štítku toho abs?

Díky, hezký víkend.

Editováno: , autor: Romaxik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dlouhý kód zjistíš jen diagnostikou a má určitě přes dvacet čísel (teda pokud to nemáš jednotku dost staršího data výroby). Nevím, čím to budeš vyčítat ty, já používám standardní VAS. Když tak mi pak pošli protokol na mail, dám ti vědět, co by to mohlo být. Jinak pokud máš jistotu, že napájení i ukostření jsou OK, Vymaž pak chyby a zkus odpojit na pár minut baterku. Pak ji připoj a proveď základní nastavení napouštěcích a vypouštěcích ventilů. Měl jsem případ, kdy se pak ABS chytlo. Předpokládám, že původ těchto závad na starších vozech je v nedbalém servisu, kde místo výměny celého množství brzdové kapaliny servis jen odvzdušní brzdy a maximálně nechají vytéct jen ten trošek kapaliny, co je v brzdovém válečku. Ale v ABS ti pak zůstane kapalina stará včetně toho šlemu co se v ní usadí. Tak zatím ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to kódování u jednotek po 22KT 2008 zmizne vždy, pokud se do auta dá jiné ABS/ESP, je totiž provázané s budíkama.

Jinak s těma ventilama je to z části, jak píšeš, druhá častější závada je v tom, že se do ABS mezi hydro a elektro část dostane vlhkost, která zmrzne. Dál už je to stejné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...