Publikováno Leden 7, 201312 r Zdravím, při kontrole v servisu mi na VAGU zjistili závadu na servu klapky cirkulace vzduchu. Servo odpojili a klapku nechali v poloze nasávání venkovního vzduchu. Nedalo mi to a po rozebrání kastlíku jsem nechal servo zkontrolovat a je v pořádku (proměřeny i potenciometry uvnitř). Po smontování vykazuje činnost takovou, že se natáčí z jedné krajní polohy do druhé a zůstává pootevřená pro cirkulaci vnitřního okruhu a v případě vlhčího počasí se auto zamlžuje. Ještě mě napadlo, že jsem vyměnil ovládací panel za jiný s vyhříváním sedaček a ten byl pod stejným číslem, ale měl jiné číslo SW (myslím 6000). Mohla by to být příčina? Prosím o radu.
Leden 8, 201312 r Kdepak, dal novější jednotku pro 5 klapek...a zase soudruzi neví jak to nastavit, aby chodila i ta 6 klapka. Stačí VAS a vše poběží jak má.
Leden 9, 201312 r Autor Diky moc za radu, aspon vim, ze je servo v poradku. Byl jsem s tim ve svem servisu a tam se moc netvarili. Mohl bys mi poradit vic jak na to nastaveni? Dik moc za pomoc.
Únor 23, 201411 r Nazdar.Ja mam podobny problem a neviem si s tym rady.Moj servo motorček sa otvori len asi tak na cca 50%.Ked dam urobit test tak prejde celu drahu ale ked uz stisnem na climatroniku vnutorny obeh tak sa otvori len na 50%.Vymenil som asi 4 motorceky a 3 climatroniky stare aj s face a stale to robi to iste.Poradte kde moze byt chyba.Ďakujem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.