Ppetr Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 TDI má ale nádrž jen na 53l Normálně 63 - 65 l (samo s otevřeným ventilkem). Čtyřkolky se maj, těm tam vleze ještě víc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ppetr Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 mě o pul litra víc než real Asi je to kus od kusu. Svého času jsem se o to taky zajímal a zjistil jsem, že ten můj měří kupodivu přesně. Španělsko a zpět ukázal 6,2 po spočítání to bylo 6,12 - průměr z 5500km. Narozdíl od Piccasa, co na podobné trase ukázalo 7,8 a skutek byl 8,25. Dnes jsem to schválně přeměřil - na počítači 5,0 skutečná 4,95 (61,18l - 1235km). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Tak jsem jel v pondělí trasu 295km (Vysoké n. Jiz - Nové Hrady) průměrná rychl. 91km/h doba jízdy 3h 15min jeli se mnou známí, jeden s Navarou (2,5D 171hp) a druhý s pajerem 3,2DID 171hp ,,trochu" jsme závodily:) Můžu říct, že do těch 150 se oba držely, ale... dál nee, okťa ujela. Na to kolik maj oba koní a navara je taky 6-ti kvalt. Když jsem dojel na místo tak jsem měl na palubáku 6,5 l/100 (ukazuje a pul litru víc) pajero 9 a navara skoro 10 takže dost mě zajímalo jestli mi to hulí, jelikož po silnicích potkávám relativně hodně aut co celkem kouřej... no a prej ne. Trošku jsme vyhnali pavouky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 To tvoje bude hulit minimálně víc oproti sérii, rotačky jsou na tom hůř maj menší tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Muže ale taky nemusí každopádně jede líp jak sérka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rebel18 Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 Octavia AGR 1,9 TDI 66Kw, vcera 400km dialnicnym tempom 130-140km/h, priemerna spotreba podla palubneho pc 6,5, real 6,7.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 To je nějak moc - měl bys jet tak za 4,5l podle údajů co tu zaručeně píšou zdejší jezdci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rebel18 Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 To je nějak moc - měl bys jet tak za 4,5l podle údajů co tu zaručeně píšou zdejší jezdci za 4,5 pri 130-140km/h? 4,5 mam mimo mesta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 1. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2008 To je nějak moc - měl bys jet tak za 4,5l podle údajů co tu zaručeně píšou zdejší jezdci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 To je nějak moc - měl bys jet tak za 4,5l podle údajů co tu zaručeně píšou zdejší jezdci tak za 4,5 zase nee, ale 6,7 ?? to je dle mě moc. To mě nežere ani PDčko když ho trochu ženu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rebel18 Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 presiel som vyse 500km, 90% podiel dialnica, vacsinou 140km/h, sem tam kratke vylety k maximalke(viac aklo 170 tachometer neukazal), priemerna spotreba podla pal.pc 7,2l/100km, skutocnu som nemeral. Podotykam ze mam O1 1,9TDI,66kw,236000,r.v.97 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 To je nějak moc - měl bys jet tak za 4,5l podle údajů co tu zaručeně píšou zdejší jezdci nj, ked sli cely cas (500Km) z kopca po tej dialnici, tak sa da.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eisy Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 ja mam podla palubaku spotrebu cca 5.7l , a pomali nejazdim urcite, to dostavam krce do nohy potom..... + hodne jazdim dialnicu 15Km pred Ba az do Wiedne, ale na druhu stranku zase sa rad vyvazam aj do obchodu co je 300m od baraku, vlastne vsade autom idem a to su hodne kratucke trate ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sargon Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 Taky bych chtěl přispět se svojí troškou. O1 combi 81kW 165tis km. Dlouhodobá spotřeba je podle počítače i podle mého měření 4,9l/100km - najeto 4500km. Když jedu Liberec - N. Bor jsem schopen jet za 3,8l/100km, ale to fakt hladím pedály a jedno oko mám stále na počítači. Jinak normálně jezdím kolem 4,5l - ve městě max 70km/hod a mimo město max 110km/hod a samozřejmě když mě někdo nas...e tak ho musím předjet Jinak kámoš má to samý jako já akorát nemá combi a jezdí za 7l/100km, jenže ten tomu dává fakt napít. Samozřejmě se zaplou klimou jsem o 0,5l - 0,7l víš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejvi Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 (editace) to Sargon: Mam uplne stejne auto jako ty. Moje prumerna spotreba podle PC i realne je kolem 5.4l. Kdyz jenom lehtam pedaly a jedu na spotrebu, tak se pod 4.5l nedostanu. Normalne ve meste jezdim kolem 6l a to nikam nechvatam a jezdim predpisove. Hold mi "cernousek" zere vice. Mozna je tez hodne znat v jakem terenu se s autem jezdi, kdo vi. V lete prikladam "vetsi" spotrebu 17" kolam. V zime je zase mraz a jezdim do prace malou vzdalenost (cca 5km). Kazdopadne s prumernou celkovou spotrebou 5.4l jsem spokojen... Editováno: 12. Prosinec 2008, autor: sejvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 12. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2008 presiel som vyse 500km, 90% podiel dialnica, vacsinou 140km/h, sem tam kratke vylety k maximalke(viac aklo 170 tachometer neukazal), priemerna spotreba podla pal.pc 7,2l/100km, skutocnu som nemeral. Podotykam ze mam O1 1,9TDI,66kw,236000,r.v.97 ale to si jel snad asi na 3°??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speakman Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 Taky přídám svojí spotřebu i přesto že mi je jedno za kolik jezdím a nejsem žádný naháněč decek nafty. Jezdím zhruba podle předpisů obec 50 a mimo obec cca 100Km/h stylem do 60km/h na 3 do 100km/h na 4 pak tam kopnu 5rychlost a jedu na tempomat. Jezdím skoro každý týden 400km a to po starý hradecký a pak k český třebový a PP mi ukazuje jak kdy spotřebu - někdy 3,9 až 4,4l. Ale to ukazuje PP a kolik to má ve skutečnosti neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 nemám co dělat o svátcích, takže půjdu rozebrat auto - jezdím dlouhodobě za 6.5l a už nevím jak to snížit. Dal jsem si i klacek pod pedál plynu, abych na to tolik nešlapal... :D a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 17. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2008 tak take prispeju necim. Vcera trasa AL- MB prumerna rychlost 72, vzdalenost 347 km, prumerna podle palubaku 4,2 jizda opravdu na pohodu a zadna brzda provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 (editace) Brno - Ostrava průměr nevim, ale cca 85 km/hod, 4 lidi, hafo hnusně - chcalo + pak sněžilo.... spotreba 6,9 l / 100km ... už vidím rotačku jak to jede za 5 litrů a zpět 93 km / hod opět stejná posádka a hnusné počasí 6,8 litrů na sto.... Kolik Vám žerou ty rotačky na dálnici při 130 - 140 dle tacho ??? 4,2 ??? : Editováno: 19. Prosinec 2008, autor: Fire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Dálnice jezdím za 6 litrů nafty, cca 140 tacho pořád. Jinak nejmenší sptořebu co jsem kdy měl bylo ve Švédsku a Finsku tam se nechalo jen klidně za 4.5 ale to jel člověk pořád 90, z toho jsem usínal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi66 Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Mi teď v zimě píše PC 5,5l ale podle výpočtu asi 6,2l a v létě 4,8l . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 lidi kdyz uz jsme u toho, dohaduju se s kamaradem na jedny zasadni veci, ktera souvisi i se spotrebou, najdu tu konecne odpoved? cipovat ci necipovat? Je lepsi zvysit vykon cipem, ci je lepsi zvysit vykon pomoci hw (treba trysky)?? Jak to pak bude se spotrebou? Pri cipu, pri hw ci pri obojim? Jaktoze lze vubec vykon zvysit? Pomoci hw to chapu, pomoci cipu jen tusim, proste se do motoru pusti vic paliva ne... Co to s tim motorem udela? Je na to vubec okta s 66kw stavena? Pojmout treba 81kw? Neni standartni 81kw motor tezsi ci lip uzpusoben? Nebo naopak 81kw je na hranici a 66ka ma do tech 81kw bezpecnou rezervu? Co spotreba u tzv ekonomy cipu? Snizi se spotreba, udajne i vykon, ale na ukor ceho? Proc to teda nedelaj standartne vyrobci? Da se rici, ze s kamosem jsme se shodli na tom, ze motor s 81kw je tezsi nez na okte s 66kw, proto je lepe uzpusoben... na zvyseni vykonu jsme se take shodli, ze proste vykon lze zvysit, ale na ukor zivotnosti ci emisim, ba dokonce obojimu... a ekonom cip? nici motor... a emise take nebudou valny treba po 50tis km... jak to teda presne je, ptal jsem se i primo tech lidi co to delaj a kazdej ti to vyvrati, motory jsou stejny, jen maj jiny trysky nebo turbo apod.... to mne moc neuspokoji a stejne je to s emisema, budou lepsi atd atd... no kdyz pujdu do kramu s pc, tak mi taky namluvej, ze ten pc vydrzi 3roky a i pak pujde zlepsit, realita je takova, ze si clovek uz domu nese dedu a za 3 roky je s nim mozno provozovat solitaire (mimochodem delam do pc, takze vim o cem mluvim a vim co si znami nosej domu a ja jim nadavam, proc se se mnou neporadej.... no rikaj ze on rikal, ze za xx let to bude a pujde atd a pak za 2 roky cucej)... prosim solidni odpovedi, rad se priucim od chytrejsich nejlepsi by bylo, kdyby primo psali lidi co to jiz podstoupili a jak na tom jsou s emisema, pozorovatelnych defektech motoru (motor vrni jinak) atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 dnes v noci jsem jel zhruba 20km tam a tak za 50 min z5 a mel jsem prumer za 5.2l, coz je dost, pac obvykle to mam nekde kolem 4.5-4.7l, no napada me akorat to, ze byla zima, vse bylo vytuhle, mel jsem zaple vyhrivani zadniho skla a styl jizdy? prvnich 5km jsem jel 50km/h, pac to auto bylo fakt strasne vytuhly a ja vzdy cekam az se motor ohreje, pak jsem to drzel na tech 90, do kopce jsem mu fouknul 100, at se zahreje motor ze 70ti na 90 stupnu, po standart, obec 60 mimo 90 a kdyz jsem dojel na misto urceni, tak motor mel 70 stupnu, v aute zima jak v rusku domu jsem jel cca porad standard (60/90km)/h a to bylo vicemene porad zkopce, motor byl pri dojezdu ohraty jen na jednu straficku, to jsem jeste nikdy za 2 roky nevidel! Venku bylo -10 docela na to nadavam, pac ta spotreba je celkove krasna, ale to auto malo topi, 309tka peugeot topi o poznani lepe a zere neco kolem 4.5-5l, ale je to take alespon o tretinu lehci auto, tak s tim bude mit souvislost efektivita spalovani nejspise co... nvm jak to treba resi hdi, pac ten je na tom se spotrebou mnohem lepe a prijde mi ze i lepe topi nez okta... ze by pridavny radiator nekde??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 66kw se standartně čipuje na cca 85kw a nebo nečipovat a dát vstřikovací trysky s větším průtokem. Tyhle motory maj dost solidní základ a vydržej toho hodně vůbec bych se nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.