Přejít na obsah

Vysoka spotreba


PFM

Doporučené příspěvky

Zdravím.

Známy vlastní Feliciu 1.3 MPI 50 kW, pravdepodobne z roku 2000. Problém je však v tom, že Felicia má neskutočne veľkú spotrebu. V meste zožerie priemerne 16 l na 100km. Pýtam sa, čo môže byť dôvodom tejto závady, a či sa to dá nejako opraviť, alebo ovplyvniť, aby mala normálnu spotrebu - 8-9 l ? Felicia bola s touto závadou už kúpená. Vďaka za radu ! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No věcí to může ovlivňovat víc, nejlepší by bylo to napíchnout na diagnostiku a zkusit vypsat chybovou paměť, ale co můžeš udělat hned, tak vyndat čidlo teploty chladící kapaliny a šáhnout do termostatu, jestli není rozpadlej, když ne, tak pak se může hledat příčina dál :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim panove a damy

Feldu mam zhruba 4 mesice a celou dobu mi zere cca 10,5/100km. Dnes jsem byl na diagnostice a tam nic nezjistili po cem bych mel tak ted zhruba jit kde by mohl byt zakopany pes. Zitra bych chtel vymenit palivovy filtr jestli neni problem tam ale to se mi moc nezda.

Dekuji moc za rady ;)

Je to Felicia 1,3 r.v. 1996 jednobod

Editováno: , autor: volvik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palec se točí, ale signál NEDÁVÁ!!

Ten jenom "vytváří cestu" vysokému napětí ze zapalovací cívky ke svíčce.

Plošky se nevydřou, páč se NIKDY s palcem mechanicky nepotkají. V ploškách se vytvoří drážka a palec se opotřebuje, páč se opálí přeskakující jiskrou.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste jedna vec chtel jsem se zeptat protoze pri cisteni svicek jsem narazil na jednu svicku kde je sjety zavit a nejde uplne dosroubovat (po vycisteni svicky jsem ji dosrouboval tak na pul zavitu) muze to mit vliv na funkci svicky??? Nebo dokonce na spotrebu???

Dekuji ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cožéééé ?!!

Svíčka MUSÍ být dotažená úplně! Na dotažení je nějaký předpis, určitý moment a tak.

NIKDY! by mně nanapadlo svíčku se strženým závitem šroubovat zpátky.

To si chceš dojebat taky závit v hlavě? Jestli teda už taky není po něm.

Takže dobrou, nejlíp novou, svíčku a zkusit zašroubovat. Musí jít lehce, jen tak v prstech, celou délku závitu. Teprve pak dotáhnout.

Jestli nejde, tak za někým, kdo to umí opravit.

Není to sranda, strhneš závit v hlavě a máš "vyděláno". Tj., hlava dolů, vyvložkovat závit a další věci s tím spojené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak panove byl jsem u mechanika rikal ze moje chyba to nebude ze to je chyba predchoziho majitele ale vyresil jsem to jednoduse a myslim se ze nejlepe a to tim ze kupuju novy motor a bude se menit tim by mi podle me mela padnou i spotreba a taky nove vyvlozkovani hlavy a vsechno me to vyjde levneji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Levnejsi je urcite motor nez dalsi opravy vymena hlavy me vyjde na cca 1500kc a motor mam za 1000kc auto bylo bourane na zadek s motorem neni vubec nic ma nalitano cca 75tis. takze si myslim ze levnejsi je urcite ten motor nez nechat opravit hlavu + dalsi opravy na to aby se zjistilo proc mi to tak zere :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak nanonec jsem to udelal tak ze jsem to nechal na odbonicich zjistili mi ze byla dira v hlave a foukle tesneni pod hlavou takze sla zanovni hlava a vsechno znova pretesnit a seridit. Ted uz mam vykon tak ja ma byt a spotreba se zjisti casem. Ted mam natankovano plnou a uvdime kolik najedu. Az to zjistim napisu.

Dekuji vam vsem za rady ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zkusím jestli mi někdo neporadí tady, hledal sem a ptal se na různých forech na netu ale bez úspěchu.

 

Mám Felicii 1.3 BMM 50kw, už ze začátku byl problém s bohatostí a černým výfukem, za rok co jí mám se na ní vyměnilo snad vše co se dá, zapalovací modul, kabely, palec a víčko rozdělovače, svíčky, filtry, čidla teploty, termostat a nakonec i vstřikování s klapkou, lambda a řídící jednotka. Pořád je problém, že na VAGu mi ukazuje lambda na volnoběh nějakých 0.95 - 1.05V a při jízdě viz přiložená fotka. Samozřejmě proto je to bohatý a hodně to žere, jenže kde je problém, když vše sem vyměnil. Jinak sem vše prošel podle dílenské příručky a veškeré kabely sem proměřil a hodnoty které má co ukazovat jsou v pořádku. Lambdy sem vyzkoušel 3 a všechny fungují stejně. Jediná věc co mi nesedí, je že podle DP mám naměřit na lambdě odpor mezi kabely vyhřívání 1,5 ohmu a já na všech naměřím 3 ohmy, a to i na nové a nepoužité lambdě.

 

Už jsem v tomhle bezradný a poslední věc na kterou se chystám je výměna těsnění u svodů. Ale pochybuju, že tohle pomůže.

 

Budu rád za každou radu.

post-90818-0-61076600-1426160982_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle čísla na krabičce mám tuhle 0258003666

 

http://ecat.elit.cz/Lambda-sonda-ctyrdratova-BOSCH-ROBERT-0-258-003-666/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTgwN3wtMzEzNzl8LTMxMzc4fDkmVFQ9Y2FyJlZlaGljbGVJRD04MDQzJlZlaGljbGVUeXBlSUQ9MSZQYXJ0RGV0YWlsSUQ9MCAyNTggMDAzIDY2Ng==

 

Svíčky už sem taky měnil. Teď jsme vyměnili těsnění pod klapkou a těsnění mezi sáním a hlavou a nepomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...