Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím.

Známy vlastní Feliciu 1.3 MPI 50 kW, pravdepodobne z roku 2000. Problém je však v tom, že Felicia má neskutočne veľkú spotrebu. V meste zožerie priemerne 16 l na 100km. Pýtam sa, čo môže byť dôvodom tejto závady, a či sa to dá nejako opraviť, alebo ovplyvniť, aby mala normálnu spotrebu - 8-9 l ? Felicia bola s touto závadou už kúpená. Vďaka za radu ! ;)

No věcí to může ovlivňovat víc, nejlepší by bylo to napíchnout na diagnostiku a zkusit vypsat chybovou paměť, ale co můžeš udělat hned, tak vyndat čidlo teploty chladící kapaliny a šáhnout do termostatu, jestli není rozpadlej, když ne, tak pak se může hledat příčina dál :palec2:

Nebo taky vadné samotné teplotní čidlo...popř. mě napadá ještě problém s klapkou u filtru vzduchu,u předehřevu motoru,co ovládá přívod teplého vzduchu při studeném motoru.

  • Autor

Ďakujem páni, odkážem. :) Bude sa to v blízkom čase riešiť, nezáleží to však na mne. Potom sem napíšem výsledok, a či pomohli rady, či nepomohli... Díky ešte raz

  • 1 rok později...

Zdravim panove a damy

Feldu mam zhruba 4 mesice a celou dobu mi zere cca 10,5/100km. Dnes jsem byl na diagnostice a tam nic nezjistili po cem bych mel tak ted zhruba jit kde by mohl byt zakopany pes. Zitra bych chtel vymenit palivovy filtr jestli neni problem tam ale to se mi moc nezda.

Dekuji moc za rady ;)

Je to Felicia 1,3 r.v. 1996 jednobod

Upraveno od volvik

Auto ma najeto 142tis. km udrzba nevim mam ho zhruba pul roku a problemy sem tam pokucka a podle me nema tah jak ma mit

Zatim dekuji za rady ;)

Budu informovat jak to vsechno pokracuje ;)

jak to myslis v jakem stavu je hlava rozdelovace (prasklinka nebo neco jineho) a jaky palec???

Dekuji ;)

Palec se točí, ale signál NEDÁVÁ!!

Ten jenom "vytváří cestu" vysokému napětí ze zapalovací cívky ke svíčce.

Plošky se nevydřou, páč se NIKDY s palcem mechanicky nepotkají. V ploškách se vytvoří drážka a palec se opotřebuje, páč se opálí přeskakující jiskrou.

Upraveno od Wojnar

Svíčka zapálí, páč vysoké napětí z cívky přeskočí z palce na plošku a z plošky na svíčku. Laicky popsané.

Impuls na zapalovací cívku dá ŘJ motoru.

Palivovy filtr je vymenen a svicky jsou vycisteny zatim nic vic jsem nedelal a auto prestalo pokuckavat tak ted uvidime co a jak spotreba :) doufejme ze bude vsechno dobre :)

Jeste jedna vec chtel jsem se zeptat protoze pri cisteni svicek jsem narazil na jednu svicku kde je sjety zavit a nejde uplne dosroubovat (po vycisteni svicky jsem ji dosrouboval tak na pul zavitu) muze to mit vliv na funkci svicky??? Nebo dokonce na spotrebu???

Dekuji ;)

Cožéééé ?!!

Svíčka MUSÍ být dotažená úplně! Na dotažení je nějaký předpis, určitý moment a tak.

NIKDY! by mně nanapadlo svíčku se strženým závitem šroubovat zpátky.

To si chceš dojebat taky závit v hlavě? Jestli teda už taky není po něm.

Takže dobrou, nejlíp novou, svíčku a zkusit zašroubovat. Musí jít lehce, jen tak v prstech, celou délku závitu. Teprve pak dotáhnout.

Jestli nejde, tak za někým, kdo to umí opravit.

Není to sranda, strhneš závit v hlavě a máš "vyděláno". Tj., hlava dolů, vyvložkovat závit a další věci s tím spojené.

TO volvik:

myslím,že ten zj*baný závit môže byť tvojím problémom so spotrebou....sám si písal,že ten motor potrháva to vdaka tej sviečke...inak všetko súhlas čo písal Wojny

Dej to do pořádných rukou, nebo si opravdu vyděláš ;)

s tim zavitem to neni žádná sranda, hlavně jestli s tim takhle jezdíš, tak to klobouk dolů ....

Tak panove byl jsem u mechanika rikal ze moje chyba to nebude ze to je chyba predchoziho majitele ale vyresil jsem to jednoduse a myslim se ze nejlepe a to tim ze kupuju novy motor a bude se menit tim by mi podle me mela padnou i spotreba a taky nove vyvlozkovani hlavy a vsechno me to vyjde levneji :)

Fungl novej motor 1,3BMM by ho stál víc než celá ta 17 roků stará filcka...

Levnejsi je urcite motor nez dalsi opravy vymena hlavy me vyjde na cca 1500kc a motor mam za 1000kc auto bylo bourane na zadek s motorem neni vubec nic ma nalitano cca 75tis. takze si myslim ze levnejsi je urcite ten motor nez nechat opravit hlavu + dalsi opravy na to aby se zjistilo proc mi to tak zere :)

  • 2 týdny později...

Tak nanonec jsem to udelal tak ze jsem to nechal na odbonicich zjistili mi ze byla dira v hlave a foukle tesneni pod hlavou takze sla zanovni hlava a vsechno znova pretesnit a seridit. Ted uz mam vykon tak ja ma byt a spotreba se zjisti casem. Ted mam natankovano plnou a uvdime kolik najedu. Az to zjistim napisu.

Dekuji vam vsem za rady ;)

Ten jsem nakonec prodal za jeste vice nez jsem ho koupil takze v pohode a svicky no na dvou svickach byly sjete zavity. ktere uz tam byly pri koupe auta. a vicky jsou nove na nove hlave :)

  • 2 roky později...

Zkusím jestli mi někdo neporadí tady, hledal sem a ptal se na různých forech na netu ale bez úspěchu.

 

Mám Felicii 1.3 BMM 50kw, už ze začátku byl problém s bohatostí a černým výfukem, za rok co jí mám se na ní vyměnilo snad vše co se dá, zapalovací modul, kabely, palec a víčko rozdělovače, svíčky, filtry, čidla teploty, termostat a nakonec i vstřikování s klapkou, lambda a řídící jednotka. Pořád je problém, že na VAGu mi ukazuje lambda na volnoběh nějakých 0.95 - 1.05V a při jízdě viz přiložená fotka. Samozřejmě proto je to bohatý a hodně to žere, jenže kde je problém, když vše sem vyměnil. Jinak sem vše prošel podle dílenské příručky a veškeré kabely sem proměřil a hodnoty které má co ukazovat jsou v pořádku. Lambdy sem vyzkoušel 3 a všechny fungují stejně. Jediná věc co mi nesedí, je že podle DP mám naměřit na lambdě odpor mezi kabely vyhřívání 1,5 ohmu a já na všech naměřím 3 ohmy, a to i na nové a nepoužité lambdě.

 

Už jsem v tomhle bezradný a poslední věc na kterou se chystám je výměna těsnění u svodů. Ale pochybuju, že tohle pomůže.

 

Budu rád za každou radu.

post-90818-0-61076600-1426160982_thumb.j

Kolem 9,5 litru, jezdím teda hlavně po městě. Ale spíš jde o to, že je to hodně bohatý, z výfuku je cítit benzín a co sem měl laďák tak po sundání se z něj sypali saze jak z diesela. Lambda byla origo, pak sem zkoušel 2 bosch přímo na 1.3BMM a u všech to samý.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.