Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobry den.Zajimalo by me jestli nekdo nevi jestli pasuje vstrikovaci cerpadlo z Fabie Sdi na Octavii Tdi 66kw.Mam problem ze mi auto jak teple tak studene startuje delsi dobu cca 5-8sekund a to pokazde.Bylo mi receno ze je to cerpadlem ma najeto 200000km a ze neudrzi tlak a tak se pri kazdem sartu musi natlakovat,proto nejdriv toci nez chytne.Ted jsem koupil Fabku Sdi ta ma najeto 270 000km a chytne na drc pokazde.Ptam se protoze mam moznost mit zadara cerpadlo z Sdi tak bych to pripadne zkusil tam dat abych vedel jestli je to opravdu tim,jasne muzu koupit jiny ale zatim nevim jestli je to opravdu tim.Dik za rady.

Jo pasuje, pošli jen kód motoru a číslo z čerpadla, mělo by být asi takové 038130107. V ETCE se píše že jo, ale prodejce že ne, tak si vyber.

Upraveno od VAG BoBo

  • Autor

Ok dik.Na Octavii mam motor Ahl nebo Alh ted presne nevim a to cerpadlo co bych tam chtel zkusit je z Fabie typ motoru ASY.To cislo na cerpadle bohuzel nevim ma ho kamos na vrakaci.Nekde jsem tu jeste nasel ze na SDI je zerpadlo nastaveno na vetsi tlak?

:kol-47: Nepada nahodou nafta???

Teple a studene starty sa tu na fore uz riesily!!! HLEDEJ!!!

  • Autor

No jo ale kdyby padala nafta tak kdyz to nastartuju treba hned pote co to chcipnu tak by to melo chytit teda normalne ale to nechytne.Myslim to tak ze to nastartuju hned chcipnu zase hned nastartuju a tak dokola pez delsi prodlevy, tak to preci nemuze byt naftou aby spadla treba behem 10sekun.(priklad)Jo jeste se tady probira dost starter a je pravda ze tam mam myslim od Valea a Bosacky pry byly lepsi ale je asi rok co mi pan ho repasoval.

No to co tady popisuješ asi optravdu nebude čerpadlem Závadu dlouhého teplého startu pohledej tady na foru.

První chyba bývá v akumulátoru akumulátor a potom ve starteru. Valeo má 11 zubů Bosch 10 Řekl bych že Valeo je lepší. Více točí. Zpravidla byly Bosche do roku 2000 od faceliftu O1 a to od 2001 se dávaly ve fabrice Valea

Mam problem ze mi auto jak teple tak studene startuje delsi dobu cca 5-8sekund a to pokazde.

Pro PEPA007: Mám takový dojem že má trochu jiný problém, než se startovací dávkou. Tohle by byl problém jen při teplém startu.

Upraveno od VAG BoBo

  • Autor

Jasne,ale me to startuje uplne stejne jak teple tak studene a proto by me zajimalo zda to muze delat cerpadlo protoze mi uz dva kluci co se ti m zabyvaji rikali ze mi cerpadlo nedrzi tlak a proto se pri kazdem startu musi natlakovat a tudiz proto nechytne na drc ale musi se parkrat otocit nez to chytne.zda se mi to i docela logicke ale kdyby mi to nekdo potvrdil jestli se s tim setkal.Auto jsem kupal kdyz melo 4 roky a 90 000km,dneska ma 13 let a najeto 200 000km a dela to celou dobu co ho mam.Jasne nemusel bych to resit,ale myslim si ze dneska se da lecos sehnat i za slusne penize a jelikoz jsem s nim spokojenej a nehodlam to davat pryc tak bych to chtel zkusit dat do kupy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.