Přejít na obsah

vstrikovaci cerpadlo tdi vs.sdi


jatyp

Doporučené příspěvky

Dobry den.Zajimalo by me jestli nekdo nevi jestli pasuje vstrikovaci cerpadlo z Fabie Sdi na Octavii Tdi 66kw.Mam problem ze mi auto jak teple tak studene startuje delsi dobu cca 5-8sekund a to pokazde.Bylo mi receno ze je to cerpadlem ma najeto 200000km a ze neudrzi tlak a tak se pri kazdem sartu musi natlakovat,proto nejdriv toci nez chytne.Ted jsem koupil Fabku Sdi ta ma najeto 270 000km a chytne na drc pokazde.Ptam se protoze mam moznost mit zadara cerpadlo z Sdi tak bych to pripadne zkusil tam dat abych vedel jestli je to opravdu tim,jasne muzu koupit jiny ale zatim nevim jestli je to opravdu tim.Dik za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok dik.Na Octavii mam motor Ahl nebo Alh ted presne nevim a to cerpadlo co bych tam chtel zkusit je z Fabie typ motoru ASY.To cislo na cerpadle bohuzel nevim ma ho kamos na vrakaci.Nekde jsem tu jeste nasel ze na SDI je zerpadlo nastaveno na vetsi tlak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo ale kdyby padala nafta tak kdyz to nastartuju treba hned pote co to chcipnu tak by to melo chytit teda normalne ale to nechytne.Myslim to tak ze to nastartuju hned chcipnu zase hned nastartuju a tak dokola pez delsi prodlevy, tak to preci nemuze byt naftou aby spadla treba behem 10sekun.(priklad)Jo jeste se tady probira dost starter a je pravda ze tam mam myslim od Valea a Bosacky pry byly lepsi ale je asi rok co mi pan ho repasoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to co tady popisuješ asi optravdu nebude čerpadlem Závadu dlouhého teplého startu pohledej tady na foru.

První chyba bývá v akumulátoru akumulátor a potom ve starteru. Valeo má 11 zubů Bosch 10 Řekl bych že Valeo je lepší. Více točí. Zpravidla byly Bosche do roku 2000 od faceliftu O1 a to od 2001 se dávaly ve fabrice Valea

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam problem ze mi auto jak teple tak studene startuje delsi dobu cca 5-8sekund a to pokazde.

Pro PEPA007: Mám takový dojem že má trochu jiný problém, než se startovací dávkou. Tohle by byl problém jen při teplém startu. Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne,ale me to startuje uplne stejne jak teple tak studene a proto by me zajimalo zda to muze delat cerpadlo protoze mi uz dva kluci co se ti m zabyvaji rikali ze mi cerpadlo nedrzi tlak a proto se pri kazdem startu musi natlakovat a tudiz proto nechytne na drc ale musi se parkrat otocit nez to chytne.zda se mi to i docela logicke ale kdyby mi to nekdo potvrdil jestli se s tim setkal.Auto jsem kupal kdyz melo 4 roky a 90 000km,dneska ma 13 let a najeto 200 000km a dela to celou dobu co ho mam.Jasne nemusel bych to resit,ale myslim si ze dneska se da lecos sehnat i za slusne penize a jelikoz jsem s nim spokojenej a nehodlam to davat pryc tak bych to chtel zkusit dat do kupy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...