Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim vás ludia, nemáte náhodou niekto skúsenosti s týmto mojím problémom???
Mám Fabiu Combi 1.4 16V 55kW r.v.:2001 motor AUA + LPG Landy Renzo (sekvenčné)

Moj problem je že v poslednej dobe ked idem tak mi motor akoby trhne pri určitých otáčkach, je to náhodné a zhoršuje sa to (hlavne pri vyšších), na volnobeh v pohode. Ked vymažem cez vag chybi, po čase sa mi aj tak rozsvieti kontrolka motora.
Chybi zistené cez VAG sú vo fotografii..
Mám nové sviečky, káble, cievku, snímač otáčok vačkového hriadela, nove predna aj zadna lambdasonda, palivový a vzduchový filter, uhlíkový filter (zo spodu motrora tá umelá hranatá škatulka), vyčistil som škrtiacu klapku + nastavil, prečistený EGR ventil, kontroloval som káble aj konektori + prestriekal kontoxom, kontrola a výmena na skušku za druhý snímač plinového pedálu, prečistená palivová nádrž, kontrola vstrekovačov, zmeraný tlak vo valcoch je o.k..

No problém stále nevyriešený..

post-63350-0-01077000-1359014944_thumb.j

Upraveno od CiMKO

len fotografia niekde zmizla :kol-73:

až tam tu fotku budeš přidávat, tak jak máš tlačítko procházet, tak pak musíš ještě dát pod tím "přidat přílohu" a počkat než to kolečko (obdoba přesýpaček) zmizne a pak teprve dát "přidat odpověď" ... bez tohoto tu přílohu sem nedostaneš :kol-28:

a pak se tím teprve budeme zabývat my :kol-28:

  • Autor

tak už som to pridal, dokonca 2x :D

  • Autor

včerá som zaslepil EGR ventil a nepomohlo to..

tak jsem ti ten jeden obrázek smáznul, jinak jsi to mohl udělat i ty, není tu potřeba dávat stejný obr. dvakrát. No a k problému, na to co jsi už vyměnil, už moc dalších možností není. Zkus ještě EGR úplně odpojit od konektoru. Moje zkušenost s posledním vadným EGR byla podobná, tedy za jízdy OK, jakmile jsem vyřadil totálně to rozhodilo volnoběh až to zkapalo, vynechávalo zapalování ... laborovalo se s kde čím, zaslepení také nepomohlo a až teprve můj servisák ze zoufalství s půl litrem slivovice v krvi odpojil konektor EGR, tak ejhle bylo po problému auto běželo jak švýcarské hodinky. Takže odpoj, samo se to zapíše jako chyba, ale motor bude schopen jet v náhradním režimu a pokud nebude cukat, je to EGR (zřejmě nějaká elektrická vada).

  • Autor

skúsim to teda odpojiť, za to nič nedám..

ešte ma napadlo že či by to nemohlo byť aj vadnou lambdasondou?? nemôže to mať na to vpliv?? aj ked v servise mi povedali že je ok.. (lenže už budem mať najazdených skoro 200.000 km a interval výmeny sa pohibuje okolo 160.000 km, a aj v servise s LPG mi odstrihol signal ove kable do riadiacej jednotky lebo že vraj mu to pošle občas somarini a potom že to zblbne a nejak zle medzi sebov ta LPG a motorova RJ komunikujú)

..a dalšia vec že vraj aj snímač otáčok na klukovke to zvykne robiť, no nevidel som žiadny druhí snímač len ten jeden z hornej časti motora.. že vraj nemávajú tieto motorizácie ten druhí snímač, je to možné???

dalšiu vec čo mi ešte radili a neskúšal som je že mám vyčistiť palivovú nádrž a vstrekovanie..

jaj, úplně jsem zapomněl na to LPG ... to cukání, dělá to na jen LPG nebo i BA, nebo třeba jen na BA?

  • Autor

práveže teraz naschvál nechodím na LPG, toto robí na benzín.. ale ked zapnem LPG tak je to ešte horšie (z ničoho nič sa rozbliká kontrolka motora a zasatanem, sem tam aj zdochne motor a neivem hned naštartovať) a chybových hlášok je tam požehnane ale stále niečo iné.. Na benzíne mi stále dáva len tieto isté čo sú na fotke. Takže naskôr vyriešim benzín a potom môžem skúšať LPG, ale to podla mňa LPG-čkom nebude..

no to ne, pokud to dělá na BA, tak to bude dělat i na LPG, jen hůře, LPG ŘJ bere data z BA ŘJ. Svíce jsou tam co předepisuje výrobce?

  • Autor

sviečky tam mám také ako tam boli aj doteraz...

akurát tak vstrekovač som tam menil jeden, ale zohnal som len nie z bielim označením ale z modrím.. inak je skoro rovnaký (že vraj je to od kilowatov tie farebne značenia)

tak to by chtělo ověřit zda všechny správně dávkují, je možné že některý dává víc, některý méně a pak jednotka odpojuje zapalování, aby nedošlo ke zničení katu, že je nerovnoměrná směs a nedojde třeba k dostatečnému spálení

  • Autor

a ako sa to dá overiť či sú všetky dobré a rovnako dávkujú???

ten EGR som práve skúšal odpojiť, nepomohlo to..

Ešte som dostal typ že či to nemôže byť v riadiacej jednotke?? že by blbla nejakým spôsobom..

Upraveno od CiMKO

  • Autor

a tie sviečky tam mám NGK BKUR6ET-10

101 000 033 AA

  • Autor

ale myslím že zo vstrekovačmi problém nebude kedže to robí aj na LPG a v tedy sú predsa benzínoé vstrekovače odstavené..

skúsim ja tú lambdasondu vymeniť asi..

to sice jsou, ale čas délky LPG vstřiku se vypočítává z délky vstřiku BA. Ověření tu bylo někde v jiném tématu, jestli si dobře pamatuji tak se postupně vstřiky vytahují a nechávají se dávkovat do odměrné nádoby, mám pocit že je to snad i popsané v DP, možná mě někdo opraví

výňatok z DP ;)

post-62595-0-75340200-1359059021_thumb.j

  • Autor

skúsim sa na to pozreť..

Možná bych se ještě na vagu v měřených hodnotách (myslím, že je to kanál 15 a 16) zaměřil na to, který válec vynechává, respektive jestli je to jen jeden nebo jich je více.

  • Autor

......na Vagu mi to stále ukazuje to čo je hore na fotke... Valec 2 a 3

Upraveno od Malta
necituj předchozí příspěvek

Aha, tak to se omlouvám, to jsem přehlédl.

Jak se dívám, tak kable i cívka nová, potom tedy zbývají jen vstřikovače. Pokud si nic nezjistil testem podle návodu z DP, který ti zde postoval libero, tak bych ještě zkusil prohodit vstřikovač z 1 válce na druhý a sledovat, jestli se vynechání zapalování přesunulo. Pokud ano, je to jasné na vině jsou vstřikovače.

  • Autor

Skúsiť to môžem.. ešte som na to nemal čas..

Ale mám nový poznatok, vädšinou to robí pri vädšej záťaži a trebarz len v otáčkach medzi 2000 až 3000 a potom až okolo 6000. Skúšali sme odpojiť tú prednú lambdasondu pred katalizátorom, auto chvílku išlo no potom mi to spravilo podobný problém ako sa mi občas stával, blikal check motora a auto nemalo ťah, išlo nepravidelne a ked som sa chcel pohnúť tak aj zdochlo. Takže to skôr vyzerá na tú lambdu.. inak nevieme aké by mala mať hodnoty lambda?? Sme to pozerali na vagu na volnobehu aj za jazdi no nevieme či boli správne.

nemůžu si pomoci, ale ty příznaky mi furt říkají ten EGR, můj první vadný EGR měl také problém právě v režimu 2000-2400, postupně se to zhoršovalo, až jsem musel jezdit do 2000ot, nebo nad 3t, tedy puď plyn až na podlahu, nebo na něj nešlapat ... v koloně fakt záživná jízda

  • Autor

EGR mám zaslepení a robí to stále, mal som ho dokonca aj odpojený ako si mi spomínal ale nepomohlo to..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.