Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mužete mi poradit jak zapojit reduktor do chladícího okruhu na fabii 2, 1,6 BTS 2009 vyroba? mam i automatickou prevodovku.

Zajimao by mne kde je malej okruh chlazeni a jakej je směr proudění vody. Díkys

stěna pod předním oknem, jedou tam dvě 20cítky hadice, tam se to napojuje na T kus 20x20x16, vedle je vstup na klimatizaci(hliník)...

  • Autor

Myslel jsem si to.Takže řikaš že potřebuju 2x T kusy, a rozříznout obě hadice k topení tzn přívod teplé a odvod z výměníku a na to zapojit reduktor?? Tudíž bude reduktor paraelně s topením?

Mně nějak nejde do hlavy, proč se nedává seriově, jako že ho vložíš do jedne hadice vedoucí do topení??? Totiž mi přijde, že mi to pak paraelně "odebírá proud teplé vody" co jde do topení, a to pak topí míň :-(

  • Autor

A náhodou směr proudění vody nevíš viď?? jestli jde při pohledu na motor od nárazníku voda nejdriv pravou a pak levou hadicí či naopak?

  • Autor

Protože podívej, tady mám jakoby zapojení oběhu chladící vody, a do toho zapojene nezavisle topení. Ale kdyz se podivam na topení na obrazku tak ma ty sipky zase obraceně :-D tak jsem z toho mimo....

A když se podívam misto tohodle instalacniho schema (pro webasto topeni) do takove informační knižky Fabia 2 (neni to od škody), tak tam je to zase kresleny obraceně celej ten koloběh vody. tak už nevim :-D

post-23616-0-30155300-1359298082_thumb.j

Upraveno od Vladimír Kalandra

máš to divně namalované, z motoru ti jde voda jinak jak do topení????....každopádně to musí být mezi hadicemi A aD(paralelně, ne do serie, protože když jede auto na plyn, je sice voda na 90 stupních, ale v reduktoru je jen cca 50 st., takže když to bude do serie jak bufík tak se radiator v autě skoro neohřeje....

nejjednodušší je nastartovat motor a osahávat hty dvě hadice, která se nejspíš ohřeje, mělo by to být tak, že ta teplejší jde nejdřív do bufíku a pak do radiátoru, mezi ně dát reduktor...

  • Autor

Super, diky za potvrzení. Ja to mam sice zapojeny malinko jinak to LPG, protože tam mam jeste chladič oleje automaticky prevodovky..... Ale tohle je pro mně dostačující odpověd. :-)

Osahávání mi jde, ale nějak jsem to moc nepoznal ten rozdíl :-(

pozor, na hadice k automatu se to nesmí napojit, tam se to ohřívá jinak a pomaleji, musí to být přímo na to topení...

  • Autor

Tak já snad ještě sundam to sání abych se podíval jak to tam mam zapojeny :-D ale to nejdriv ve středu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.