Publikováno Únor 5, 201312 r Ahoj, předem upozorňuji že jsem v tomto směru laik. Vlastním Octavii II rv 2007, najeto 110 000km, 1.9 tdi 77kW K problému...poslední dobou se mi stává naprosto nepravidelně, jakmile přidám plyn, otáčky vylítnou nahoru, zvýší se zvuk motoru, ale auto netáhne. Jakmile sundám nohu z plynu, optáčky spadnou a když plyn opět sešlápnu auto jede jak má. Většinou se problém vyskytuje při předjíždění, čili opravdu když potřebuji aby jelo. Nejčastěji problém registruji při rychlosti 3 a 4. Mám podezření na spojku, ale nic nesmrdí... Díky za každou radu.
Únor 5, 201312 r Nemusí smrdět, protože proklouzne krátce na to aby se pálila. Udělej jednoduchej test. Pokud ti funguje ručka tak ju zatáhni a zkus se rozjet. Pokud otáčky pudou nahoru je to spojka-přítlačný pružiny. Pokud bude auto zdechat tak hledat jinde.
Únor 5, 201312 r To mu nepomůže, když se bude rozjíždět s ručkou, protože na jedničku to těžko bude prokluzovat. To by jsi tu vadu musel mít tak 20tis km, aby Ti to začalo prokluzovat i na jedničku. Asi Ti odchází spojka, ale nejlepší bude zkusit prvně diagnostiku. Nejlépe to poznáš tak, když pojedeš do kopce na pětku a sešlápneš plyn na podlahu. Pravděpodobně Ti vyletí otáčky. Můj odhad. Upraveno Únor 5, 201312 r od Under
Únor 5, 201312 r Autor Panove diky za rady a za potvrzeni, ze s nejvetsi pravdepodobnosti odchazi spojka. Vse co popisujete urcite vyzkousim. Pls nemate nekdo tip na kvalitni servis v Praze, kde by to vymenili v co nejkratsi dobe? Pripadne nemohlo by to mit souvislost s rozvody, ktere jsem nechal menit a mam dojem, ze to od te doby zlobi, ovsem to muze byti pouze shoda nahod
Únor 5, 201312 r Taky bych to videl na spojku, nesmis se tak cpat, ted ve trech jste tezsi a auto nejede. :-) S tema servisama to je tezke! Upraveno Únor 6, 201312 r od Stanson