Březen 27, 201312 r V přesném slova smyslu je robotizovaný manuál klasická převodovka s jednou spojkou, to mají třeba Citroeny ("pilotovaná převodovka"), nebo nově Citigo. Tam dochází k výraznému škubání během přerušování přenosu kroutícího momentu při rozpojení spojky při přeřazování. DSG je naprosto o něčem jiném, konstrukčně i komfortem...
Březen 27, 201312 r Konstrukcne je to robotizovany manual se dvema spojkama. To je proste fakt. Uplne lajcky receno jsou to dve robotizovane manualni prevodovky v jedne. To se doctes v libovolnem technickem popisu. Komfort je, prave diky tomu, ze jsou dve, zcela jinde, nez u vetsiny konkurence, to nikdo nezpochybnuje. Upraveno Březen 27, 201312 r od mike_k
Červen 26, 201411 r Já mám nově rapida s dsg a byl jsem varován před dáváním neutrálu za jízdy, prý když dám D z N, že to ničí spojky. Prý o tom psaly ve světě motorů. Má k tomu někdo něco? :-)
Červen 26, 201411 r Podle me to nenici vubec nic, ale zaroven je to naprosty nesmysl. Proc si porizovat automat a pak mu do toho chtit kecat. Automat je od toho, ze se o saltrpaku zajimam jednou po nastartovani a v cili pri parkovani.
Červen 26, 201411 r co by to níčilo? akorát u toho musíš přemýšlet jako u manuálu, že když ještě dojíždíš, tak tam neházet zpátečku... máš neutrál a chceš přeřadit na D, tak nemačkat plyn, ale počkat až naskočí nějaká rychlost atd... a trošku se s tím podivným DSG "zblížit".
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.