Fabiak_man Vloženo 16. Březen 2013 Sdílet Vloženo 16. Březen 2013 Zdravím všechny, chtěl bych poprosit o radu: Fabia I 2006 1,2 HTP 47 kW LPG, najeto ca 113 tis. a z ničeho nic se mi objevil problém, který spočívá v cukání auta, zejména v momentě, kdy se snažím udržet rychlost a motor nezabírá naplno. Mnohem více se to však projevuje v momentě, kdy chci couvat - auto jede na 2 válce! Zvýšila se spotřeba. Dělá to na benzín i na plyn. VAG hlásil pouze chybu buzení válce č. 2 - ale po výměně cívky a svíčky beze změny. V origo servisu škoda si s tím nevěděli rady, že za to může instalace plynu. U "plynaře" vše OK. Auto stále cuká. Další nápad v pořadí je výměna senzoru polohy vačkového hřídele. Poradí, prosím, někdo? Alespoň servis, ke by na to přišli? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Březen 2013 Sdílet Vloženo 16. Březen 2013 skús zmerať tlaky valcov 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 16. Březen 2013 Sdílet Vloženo 16. Březen 2013 nemuze bej chyba v RJ nebo strik zarvanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabiak_man Vloženo 17. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Tlaky měřili ve Škoda servise - prý OK. Škube to na PLG i na Benzin úplně stejně. Ale vůbec mi není jasné, proč se to mnohem více projevuje při zpátečce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 zkus prehodit vstriky jestli neni ucpanej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 prečítať VAGom v meraných hodnotách či nie je vynechávanie zapalovania... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 nemuzou to skubani delat rozvody??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabiak_man Vloženo 17. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Vyřešeno. Po dotyku na kabelový svazek motoru se změnil jeho chod... a bylo jasno. Kousek za motorem to vypadá, že někdo polil svazek brzdovkou. Je to hned vedle nádobky, svazek byl celý bílý, izolace na jednotlivých žílách není zrovna hladká. Při odizolování svazku se kompletně přetrhl kabel, co vede k cívce svíčky č.2. Po bypassu poškozeného místa se zdá být vše OK. Na jak dlouho, to se uvidí,.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 šikovný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabiak_man Vloženo 18. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2013 Dneska otestováno třemi sty kilometry, část na LPG, část na benzín - vše OK. Nejvíce mě ale naštvala ta bezradnost v momentě, kdy mi originál servis i dodavatel LPG řekli, že na jejich straně závada není. Nakonec měl tedy pravdu LPG servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.