Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny,  chtěl bych poprosit o radu:

 

Fabia I 2006 1,2 HTP 47 kW LPG, najeto ca 113 tis. a z ničeho nic se mi objevil problém, který spočívá v cukání auta, zejména v momentě, kdy se snažím udržet rychlost a motor nezabírá naplno. 

Mnohem více se to však projevuje v momentě, kdy chci couvat - auto jede na 2 válce! 

Zvýšila se spotřeba. 

 

Dělá to na benzín i na plyn. 

VAG hlásil pouze chybu buzení válce č. 2 - ale po výměně cívky a svíčky beze změny. 

 

V origo servisu škoda si s tím nevěděli rady, že za to může instalace plynu. U "plynaře" vše OK. 

Auto stále cuká. 

 

Další nápad v pořadí je výměna senzoru polohy vačkového hřídele. 

 

Poradí, prosím, někdo? 

Alespoň servis, ke by na to přišli?

Děkuji

 

Vloženo

Vyřešeno.

 

Po dotyku na kabelový svazek motoru se změnil jeho chod... a bylo jasno. 

 

Kousek za motorem to vypadá, že někdo polil svazek brzdovkou. Je to hned vedle nádobky, svazek byl celý bílý, izolace na jednotlivých žílách není zrovna hladká.

Při odizolování svazku se kompletně přetrhl kabel, co vede k cívce svíčky č.2. 

 

Po bypassu poškozeného místa se zdá být vše OK. 

 

Na jak dlouho, to se uvidí,....

Vloženo

Dneska otestováno třemi sty kilometry, část na LPG, část na benzín - vše OK.

 

Nejvíce mě ale naštvala ta bezradnost v momentě, kdy mi originál servis i dodavatel LPG řekli, že na jejich straně závada není. 

Nakonec měl tedy pravdu LPG servis. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...