Přejít na obsah

Tajný vypínač


Andrews

Doporučené příspěvky

Když jsem kupoval auto, chtěl jsem aby mi udělali přímo v prodejně také tajný vypínač na čerpadlo, ale bylo mi řečeno, že fabrika nedoporučuje přerušovat el. vedení a dávat žádný vypínač, v důsledku CAN BUSových sběrnic by to prý dělalo potíže a řídící jednotka by hlásila chyby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, ja chtel na GO700 handsfree kvuli hlasitosti vyzvaneni taky pridat do obvodu odpor, aby se to ztlumilo a bylo mi receno to samy co Brumovi. a me osobne by mozna trosku vadilo,ze to furt hlasi nejakou chybu a hlavne nejistota, co se muze casem s elektronikou auta stat...do toho bych fakt nesel, tohle uz neni favorit...

co treba nejakej elmg ventil na uzavreni privodu paliva?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale veď ak nezabudneš ten systém odpojený, tak to žiadnu chybu hlásiť nebude. Netreba z toho robiť strašiaka. Iste, nie je to Favorit a nedá sa spojiť hocičo s hocičím. Ale v pohode sa dajú robiť zásahy do elektroinštalácie, pokiaľ človek presne vie čo robí a urobí to na úrovni!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyby beru jako nepříjemnost, na druhou stranu by chyba měla vzniknout jen pokud zapomenu přepnout tj. v 1% případů.

Trápí mě spíš situace kdy při plné rychlosti dojde k odpojení palivového čerpadla. Co to uděla s motorem? O vypnači celé řídící jednotky řači neuvažuju .... a samoyřejmě záruka na elektriku :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ak ktorýkoľvek diel prestane fungovať za jazdy, tak by sa nemalo nič stať, akurát motor nepôjde. Rovnako, ako keby došlo palivo. Ale nevidím dôvod, aby niečo malo prestať fungovať. Ak sa vyslovene nepoškodí relé alebo kabeláž (ale relátka aj kabeláž už v aute beztak sú), tak by to malo fungovať. Takže už len spoľahlivo vyriešiť ovládanie relátka, ideálne tak, aby sa už po zopnutí držalo v zopnutom stave samo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by som nerobil z niekoľkých dôvodov:

1) Je to najbežnejší spôsob, popisuje sa v každom návode k alarmu.

2) Ak auto ani nepretočí štartérom, nie je nič jednoduchšie, ako pripojiť na štartér 12V drôtom.

3) Auto bez funkčného štartéra sa dá roztlačiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neví zda má zloděj dost času na to aby se složitě dostával ke starteru a s kabelem.

Většinou je toto zabezpečení jako další k alarmu nebo jinému zabezpečení.

Roztlačení v jednom nebo ve dvou u Octy si nedovedu představit.

Pokud budou mít evidentní zájem tak auto naloží na odtahovku, ale ostatní víc než jedno zabezpečení odradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tajný vypínač jde udělat aniž by ti to hlasilo jakoukoliv chybu i při zapomenutí, ale svěř to někomu kdo se tím zabývá. Nedoporučuju přerušovat pal. čerpadlo! Tel. mute je u OII možný zapojit bez odporu přímo na rádio.

a tel.mute zabezpeci auto jak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tajný vypínač jde udělat aniž by ti to hlasilo jakoukoliv chybu i při zapomenutí, ale svěř to někomu kdo se tím zabývá. Nedoporučuju přerušovat pal. čerpadlo! Tel. mute je u OII možný zapojit bez odporu přímo na rádio.

a tel.mute zabezpeci auto jak?

Tak to by zaujimalo aj mna :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, ja chtel na GO700 handsfree kvuli hlasitosti vyzvaneni taky pridat do obvodu odpor, aby se to ztlumilo a bylo mi receno to samy co Brumovi. a me osobne by mozna trosku vadilo,ze to furt hlasi nejakou chybu a hlavne nejistota, co se muze casem s elektronikou auta stat...do toho bych fakt nesel, tohle uz neni favorit...

co treba nejakej elmg ventil na uzavreni privodu paliva?

kdyby jste četli řádně!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Muj nazor je, ze ridici jednotka si pravdepodobne hlida odpor nebo proud pal. cerpadla a pokud se hodnoty lisi, tak RJ nahlasi chybu. Takze pokud se nepletu,tak by stacilo odpojit cerpadlo a misto toho tam dat nejaky odpor, ale pokud si hlida i proud nebo meri ten odpor nejak presneji tak tam bude treba dat vykonovy odpor adekvatni k vykonu cerpadla a to uz asi bude slusne topitko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to dosť pravdepodobné. Ale je aj možné, že sa sleduje tlak paliva v potrubí a pokiaľ nedôjde k nárastu tlaku paliva v potrubí po zapnutí čerpadla, tak sa čerpadlo preventívne odpojí, lebo sa predpokladá, že je vadné čerpadlo alebo nebodaj deravé potrubie. Ale je to len moja domnienka.

Myslím, že by úplne stačilo zaradiť do palivového potrubia nejaký ventil, ktorý by bol ovládaný tajným spínačom, alarmom alebo inak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten ventil by byl asi nejjednodussi, ale zajimaly by me za jak dlouho po zastavení ventilu prestane motor bezet, za jakou dobu po zapnuti ventilu bude motor pripraven a taky co se stane s cerpadlem kdyz bude tlakovat do uzavreneho systemu. V tomto pripade taky nebude tlak a RJ zahlasi chybu (nevim kde je tlak mereny a jak a jestli vubec). Idealni by bylo to vyzkouset, jestli ma nekdo tu moznost - zajimal by me predevsim motor 1.6. Dik, Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D:D Musím se smát.Dá se to udělat moooc jednoduše,sice by to -pokud zapomene spínač zapnout hlásilo jednu závadu,což ale není absolutně na škodu,ale zloděj na to bude krátký a ani jakoukoli diagnostikou by nenastartoval(nejde o přerušení diag.zásuvky).Ale nikomu nebudu psát,jak na to.Svěřte to někomu,kdo se tím zabývá.Já to tu napíšu,přečte si to 5 lidí z fóra a dalších 20 zlodějů a je to v prdeli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimo chýb airbagov by tie ostatné chyby nemali ničomu vadiť.

Ak sa uzatvorí palivové potrubie až za palivovým filtrom, tak sa nič nedeje, v palivovom filtri je ventil, ktorý reguluje tlak paliva a prebytočné palivo sa vracia späť do nádrže prepadom.

Editováno: , autor: Diamant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

precetl jsem to dvakrat a stejne moc nerozumim.

vzdyt prece pokud budu mit napr na imo relatku ju alarmu napojene cerpadlo paliva pak az po vypnuti motoru a zamknuti auta se okruh palivoveho cerpadla prerusi. nebo si OII nejak hlida vsechny okruhy i kdyz je zamcena a ma vypnuty motor? prominte mozna hloupou otazku. elektronikou jsem zkoncil u O1 a jen procitam fora, jelikoz jednou bych moc rad parkoval take OII v garazi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...