kudrrna Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Ahoj chlapi Chtěl jsem se zeptat jak nejlíp zaslepit egr ventil na fabii 1,9sdi. O zaslepení ventilů je tu napsáno hodně ale převážně o tdi a né sdi.Nevím jestli stačí odpojit hadičku od podtlaku,nebo egr ventil úplně vyndat a dát místo něho záslepky.A když dát záslepky tak by mě zajímalo jestli pasují z tdi-hlavně rozteče šroubu. Dík za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 sataci aj odpojit hadicku ale ja som ho pre istotu zablendoval aby nepodfukoval, tak som iba vystrihol plech dal cerveny silikon a pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudrrna Vloženo 30. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Díky za radu,zkusím nejdřív odpojit tu hadičku a uvidím co se změní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 udelal sem to presne jako baribaldy odpojil plus zaslepil a je to dobry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzikkk menglikkk Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 a k čemu je to dobrý prosimtě ? me blbne taky motor a taky mi říkali něco o tom egr ventilu skusil bych to taky ale aby to mělo nejakej učinnek.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 tak jde o to ze ti na nizsich otackach nejdou do motoru splodiny ale cerstvy vzduch, proto je to od spodu trosku zivejsi ale hlavne se to dela kvuli tomu motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzikkk menglikkk Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 aha...no já ten ventil nedvno menil pač mi ten motro v nízkých otáčkách dost cuka..znáš to sereš se za nekym na trojku 30km za hodku nedáváš víc plynu jedeš na malinko plynu a me to cuká jak svina...ale při vyšších otáčkách pohoda nevim čim to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 no to je prave ono protoze to pracuje pro tebe hlavne v dolnich otackach, vygoogli si to jestli cukal mohl byt jen zasranej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzikkk menglikkk Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 ten byl uplně na srač...ky ten ventil a vyměnil se ale dělá to pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 tak zacni zakladnima vecma pokud to cuka, kdyz budem uvazovat ze EGR mas ok tak zkus palivovy filtr, vzduchac, jit na diagnostiku, nenatankoval si nekde u Unicornu nebo neceho takoveho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzikkk menglikkk Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 měnil jsem všechny filtry,palivovej zrovna tak,diagnostika ukazala vše ok,takoval jsem nafftu asi 5x po sobe u jedný čerp.stanice a všechno ok,pak jsem natankoval u omw aby se to popřípadě zředilo kdyby to byla nejaka spatná nafta a pořád vše na hovno...ale nevim jestli to bude mít souvislost...koupil jsem si radio blaupunkt,v servise ho tam dali a hned od vyjetí to začlo zlobit,mám takovej divnej pocit že to tim radiem asi bude že by se to třeba nepohodlo s řídící jednotkou nebo tak neco ale pak se vyndalo a dělalo to pořád...servisák říkal že pak jediný řešení je naftovy čerpadlo a nejaky další ventily ale to je 30tis a to u semi nevypatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudrrna Vloženo 17. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Chlapi,já jsem odpojil hadičku od podtlaku a ještě se to chystám zaslepit záslepkou ale už ted je znát změna,motor nemá po ránu ten divný zvuk při rozjezdu a auto je pružnější a tišší ale hlavně jde o ten dobrý pocit že motor má čistý vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uhlíř Petr Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 Cus SDIckari, nenasli jste nekde nahodou presnej navod na to jak zaslepit ten EGR na SDI? Auto mi po chipu zaclo psat chybu 19559 a prej to má co společnýho právě s tím EGR ventilem.. nevím ale jestli to mělo nějakou návaznost na chip, prostě to přišlo po 14 dnech od úpravy jednotky V aute uz nemam katalyzator, nevadi kdyz jeste zaslepim ten EGR? Nerad bych aby se mi hulilo z vyfuku.. Pokud to ale nejak ulehci motoru, budu jenom rad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 Cus SDIckari, nenasli jste nekde nahodou presnej navod na to jak zaslepit ten EGR na SDI? Auto mi po chipu zaclo psat chybu 19559 a prej to má co společnýho právě s tím EGR ventilem.. nevím ale jestli to mělo nějakou návaznost na chip, prostě to přišlo po 14 dnech od úpravy jednotky V aute uz nemam katalyzator, nevadi kdyz jeste zaslepim ten EGR? Nerad bych aby se mi hulilo z vyfuku.. Pokud to ale nejak ulehci motoru, budu jenom rad Vadit by to nemelo, ja toho vyuziji a zeptam se te, jak si spokojeny s chipem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.