Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj chlapi

 

Chtěl jsem se zeptat jak nejlíp zaslepit egr ventil na fabii 1,9sdi. O zaslepení ventilů je tu napsáno hodně ale převážně o tdi a né sdi.Nevím jestli stačí odpojit hadičku od podtlaku,nebo egr ventil úplně vyndat a dát místo něho záslepky.A když dát záslepky tak by mě zajímalo jestli pasují z tdi-hlavně rozteče šroubu.

                                                                                                                 Dík za info

  • o 2 týdny později...
Vloženo

aha...no já ten ventil nedvno menil pač mi ten motro v nízkých otáčkách dost cuka..znáš to sereš se za nekym na trojku 30km za hodku nedáváš víc plynu jedeš na malinko plynu a me to cuká jak svina...ale při vyšších otáčkách pohoda nevim čim to je

Vloženo

tak zacni zakladnima vecma pokud to cuka, kdyz budem uvazovat ze EGR mas ok tak zkus palivovy filtr, vzduchac, jit na diagnostiku, nenatankoval si nekde u Unicornu nebo neceho takoveho ? :)

Vloženo

měnil jsem všechny filtry,palivovej zrovna tak,diagnostika ukazala vše ok,takoval jsem nafftu asi 5x po sobe u jedný čerp.stanice a všechno ok,pak jsem natankoval u omw aby se to popřípadě zředilo kdyby to byla nejaka spatná nafta a pořád vše na hovno...ale nevim jestli to bude mít souvislost...koupil jsem si radio blaupunkt,v servise ho tam dali a hned od vyjetí to začlo zlobit,mám takovej divnej pocit že to tim radiem asi bude že by se to třeba nepohodlo s řídící jednotkou nebo tak neco ale pak se vyndalo a dělalo to pořád...servisák říkal že pak jediný řešení je naftovy čerpadlo a nejaky další ventily ale to je 30tis a to u semi nevypatí

Vloženo

Chlapi,já jsem odpojil hadičku od podtlaku a ještě se to chystám zaslepit záslepkou ale už ted je znát změna,motor nemá po ránu ten divný zvuk při rozjezdu a auto je pružnější a tišší ale hlavně jde o ten dobrý pocit že motor má čistý vzduch.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Cus SDIckari,

nenasli jste nekde nahodou presnej navod na to jak zaslepit ten EGR na SDI? Auto mi po chipu zaclo psat chybu 19559 a prej to má co společnýho právě s tím EGR ventilem.. nevím ale jestli to mělo nějakou návaznost na chip, prostě to přišlo po 14 dnech od úpravy jednotky :) V aute uz nemam katalyzator, nevadi kdyz jeste zaslepim ten EGR? Nerad bych aby se mi hulilo z vyfuku.. Pokud to ale nejak ulehci motoru, budu jenom rad :)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Cus SDIckari,

nenasli jste nekde nahodou presnej navod na to jak zaslepit ten EGR na SDI? Auto mi po chipu zaclo psat chybu 19559 a prej to má co společnýho právě s tím EGR ventilem.. nevím ale jestli to mělo nějakou návaznost na chip, prostě to přišlo po 14 dnech od úpravy jednotky :) V aute uz nemam katalyzator, nevadi kdyz jeste zaslepim ten EGR? Nerad bych aby se mi hulilo z vyfuku.. Pokud to ale nejak ulehci motoru, budu jenom rad :)

 

 

Vadit by to nemelo, ja toho vyuziji a zeptam se te, jak si spokojeny s chipem?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...