Publikováno Březen 29, 201312 r Zdravím, jakou motorizaci by jste mi doporučili v Roomsteru, pokud by měl motor jezdit na LPG? Myslím, že 1.6 i 1.4 jsou oba vhodné motory na přestavbu, ale možná by ta 1.4-ka s podobnou dynamikou jezdila o dost ekonomičtěji, navíc, pokud se nepletu, má mít rozvody řešené řetězem, narozdíl od 1.6. Jaký je mezi těmito motory rozdíl v dynamice, spotřebě a spolehlivosti? Problémy s 1.2TSi, co jsem se dočetl, ohledně možného přeskočení rozvod. řetězu-je to opravdu tak vážné, nebo je to naopak nafouknutá bublina... Ohledně verze Scout- je tam rozdíl ve světlé výšce,ochraně podvozku a nějaké doplňkové výbavě, nebo je to jen o tom oplastování??? PS: řešil tady někdo tzv. falešnou podlahu(díky větší nádrži LPG ) zavazadlového prostroru,při které se odstraní schod, který kufr Roomstera má a údajně má po sklopení z. sedaček vzniknout rovná ložná plocha... díky Upraveno Březen 29, 201312 r od mari1300
Březen 29, 201312 r mam fabku, 1.4 63kw, rozvody remen, vymena pri 90t km. nadrz mam 45 litru, spotreba cca 7.5 litru LPG a to se s tim nemazlim.. system mam Tartarini.
Březen 29, 201312 r Scout je jenom o oplastování. Pokud bys chtěl něco s podvozkem, musíš doobjednat "Ochranu podvozku" za 4100kč což obsahuje: zvýšení přední nápravy o 10 mm. V rámci prvku výbavy na přání Ochrana podvozku získáš ochranný kryt motoru z tvrzeného plastu a zvýšení přední nápravy o 10 mm, což vede ke zvýšení světlé výšky vozu o 5 mm. Zvýšení přední nápravy je realizováno použitím jiné sady tlumičů a pružin vpředu.
Březen 29, 201312 r Autor Scout je jenom o oplastování. Pokud bys chtěl něco s podvozkem, musíš doobjednat "Ochranu podvozku" za 4100kč což obsahuje: zvýšení přední nápravy o 10 mm. V rámci prvku výbavy na přání Ochrana podvozku získáš ochranný kryt motoru z tvrzeného plastu a zvýšení přední nápravy o 10 mm, což vede ke zvýšení světlé výšky vozu o 5 mm. Zvýšení přední nápravy je realizováno použitím jiné sady tlumičů a pružin vpředu. dnes jsem volal do škodovky a bylo mi řečeno, že scout je automaticky ze spoda opatřen ochranými prvky a má vyšší světlou výšku, o kolik už říct nedokázali... Upraveno Březen 29, 201312 r od mari1300
Březen 29, 201312 r Pak nevím proč si to musíš v konfigurátoru doobjednat, ta informace buď nesedí, nebo to mají blbě v konfigurátoru ! Koukni na to a hledej pravdu
Březen 29, 201312 r Autor to by spíš ten ze škodovky co jsem se dovolal- potřeboval školení,si myslim...
Duben 22, 201312 r Autor co ten kontroverzní 1.2 HTP, je opravdu tak špatný(poruchovost+nespolehlivost, nedostatečná motorizace pro relativně "těžší" Roomster + nekultivovanost chodu)??? Do města by měl být díky pružnému nástupu od spodních otáček ideální... Má někdo osobní zkušenost s novým 1.2TSi??? Upraveno Duben 22, 201312 r od mari1300
Duben 22, 201312 r mari1300, predpokladám že si si prelistoval všetky fóra F2/R sekcie tohto fóra, a podľa toho ti je jasné, že nakoľko tu nie sú žiadne príspevky a skúsenostiach, alebo o spokojnosti s uvedenými motormi v Roomstri, tak 1.2 HTP alebo 1.2 TSI asi vôbec nikto nemá, takže nečakaj že tu niekto napíše na tieto otázky odpoveď.
Duben 22, 201312 r Má někdo osobní zkušenost s novým 1.2TSi??? Jestli myslíš novou generaci EA 211, tak nikdo - do FII/R se nemontuje.
Duben 22, 201312 r Autor Jestli myslíš novou generaci EA 211,tak nikdo - do FII/R se nemontuje. do Roomsteru se normálně 1.2Tsi montuje pořád.. a jde mi o zkušenosti s jakýmkoli Roomsterem s tímto motorem, ne jenom novou generaci...
Duben 22, 201312 r Autor mari1300, predpokladám že si si prelistoval všetky fóra F2/R sekcie tohto fóra, a podľa toho ti je jasné, že nakoľko tu nie sú žiadne príspevky a skúsenostiach, alebo o spokojnosti s uvedenými motormi v Roomstri, tak 1.2 HTP alebo 1.2 TSI asi vôbec nikto nemá, takže nečakaj že tu niekto napíše na tieto otázky odpoveď. díky za konstruktivní odpověď ale toho fakováka si strč víš kam...
Duben 22, 201312 r do Roomsteru se normálně 1.2Tsi montuje pořád.. a jde mi o zkušenosti s jakýmkoli Roomsterem s tímto motorem, ne jenom novou generaci... Musíš se tedy vyjadřovat přesně. 1.2 TSI má totiž dvě různé verze... Mimochodem, k motorům 1.2 TSI je tady mnoho témat, tam máš mraky materiálu ke studiu. PS: necituj předchozí příspěvek
Duben 22, 201312 r Autor OK prostuduju to, něco jsem už čet a u té 1.2 TSi co vím, tak jsou 2 výkonové verze a v roce 2011 měli modifikovat ten problematickej rozvod. řetěz, jinak nevim, co máš na mysli...Já se ptám na 1.2Tsi v globálu...
Duben 22, 201312 r Ja mám rooma kupeneho v januari 2013, nabehane cca 4 tis km so spotrebou od nova 6,3 l. Motor ma ale len 63 kW ale podla mna ide velmi velmi dobre.
Duben 22, 201312 r OK prostuduju to, něco jsem už čet a u té 1.2 TSi co vím, tak jsou 2 výkonové verze a v roce 2011 měli modifikovat ten problematickej rozvod. řetěz, jinak nevim, co máš na mysli...Já se ptám na 1.2Tsi v globálu... Jistě, ale já se ti celou dobu snažím vysvětlit, že do Roomstera se montuje stále původní verze 1.2 TSI řady EA 111 ve dvou výkonových verzích 63 a 77 kW. Ta se vyznačuje rozvodem řešeným řetězem, na rozdíl od stejně pojmenované 1.2 TSI řady EA211, kde je mimo jiných změn rozvod řemenem. Už si rozumíme?
Duben 22, 201312 r Pawouk, prečo ho vôbec riešiš? Vidíš že nie je schopný si ani preštudovať vlákna na fóre. Sú to popísané stovky strán o týchto motoroch v Roomsteri a tiež aj v iných autách, a on položí zase tú istú otázku ktorá tu už bola pred tým X-krát položená. Škoda energie...
Duben 23, 201312 r Autor Pawouk, prečo ho vôbec riešiš? Vidíš že nie je schopný si ani preštudovať vlákna na fóre. Sú to popísané stovky strán o týchto motoroch v Roomsteri a tiež aj v iných autách, a on položí zase tú istú otázku ktorá tu už bola pred tým X-krát položená. Škoda energie... Přečti si zadání na co se ptám, vybírám mezi všemi motorizacemi a né jenom 1.2Tsi a nevidim nic špatnýho na tom, když chci mít názory ve svém vláknu, kde se k tomu můžu vrátit... Nikdo tě nenutí sem psát, ani ostatní, tak když je to dle tebe zcestný, tak to jednoduše ignoruj a přestaň radit ostatním, mají vlastní mozek!!!
Duben 23, 201312 r Pawouk, prečo ho vôbec riešiš? Vidíš že nie je schopný si ani preštudovať vlákna na fóre. Sú to popísané stovky strán o týchto motoroch v Roomsteri a tiež aj v iných autách, a on položí zase tú istú otázku ktorá tu už bola pred tým X-krát položená. Škoda energie... Máš pravdu, jak je vidět, nemá to smysl...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.