Bruncla321 Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 (editace) Zdravím..Chtěl bych se zeptat zda je to normální či mam nějaký problém...Jde o to že když jedu tak auto si pěkně potichu zařadí 1,2 a 3 je o dost hlučnější pak to vlítne na 4 a je to zase potichu...dělá to hlavně když se chci rychlejš rozjet tak ta 3 je dost hlučná než to přeřadí na 4..když se rozjíždim jako hlemýžď tak to je Ok->potichu...Kamarád mě prý stejný problém a říkal že mu tam šlo málo nafty žě mu jeho táta poštěloval (nějaký čerpadlo) a má to OK...jenže já byl dnes u mechanika a ten mi řekl že to nelze že je to elektricky hlídaný..že to prej nejspíš bude olej v převodovce že by to chtělo vyměnit + filtr..Tak já nevím..Nerad bych utrácel peníze za něco co mi problém nevyřeší...takže pokud měl někdo stejný problém a ví jak na to,byl bych moc rád za každou radu Editováno: 11. Duben 2013, autor: Bruncla321 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niccollass Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 ja mam 114kW a automat, mal som podobny problem, vymenil som 2 krat za sebou olej s odstupom 500km a mam pokoj,... kto vie kedy sa menil olej,... treba davat pozor na to, oprava je draha,... man dvojita vymena ( 2x olej, 2x filter a 2x praca cca 140 eciek ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Zdravím..Chtěl bych se zeptat zda je to normální či mam nějaký problém...Jde o to že když jedu tak auto si pěkně potichu zařadí 1,2 a 3 je o dost hlučnější pak to vlítne na 4 a je to zase potichu...dělá to hlavně když se chci rychlejš rozjet tak ta 3 je dost hlučná než to přeřadí na 4..když se rozjíždim jako hlemýžď tak to je Ok->potichu...Kamarád mě prý stejný problém a říkal že mu tam šlo málo nafty žě mu jeho táta poštěloval (nějaký čerpadlo) a má to OK...jenže já byl dnes u mechanika a ten mi řekl že to nelze že je to elektricky hlídaný..že to prej nejspíš bude olej v převodovce že by to chtělo vyměnit + filtr..Tak já nevím..Nerad bych utrácel peníze za něco co mi problém nevyřeší...takže pokud měl někdo stejný problém a ví jak na to,byl bych moc rád za každou radu Je to normální jev za předpokldau že máš dobře seřízen povstřik.Delá ten zvuk čerpadlo a vstřiky kdy si při přidání razantně zmení fora a do trysek jde velký tlak nafty.Normální věc u modelů všech 2.5 tdi od roku 02 výše.Čim víc máš špatně nestavené čerpadlo tim je to hlučnejší.Olej na toto skutečně žádný vliv nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bruncla321 Vloženo 10. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Přesně jak říká Satas bylo to špatně nastavené čerpadlo..v mém případě už to vyštelovat nešlo čerpadlo bylo před K.O.Superba jsem prodal a koupil Passata 2.8 V6 a mam klídek:-)2.5TDi už nikdy nechci byl jsem s tim věčne v servisu...ale věřím že nějaký držák se najde mezi nimi:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 (editace) Motor V6 tdi zato skutečně nemůže,servisuji jen tyto motory mam auta jedinně s tímto motorem a všechny prošli komplet repasí a jezdí uplně bez problémů. Muže zato špatný servis,nedbalost uživatelů na servis a idiotský longlife servis.Koupit dnes auto s motorem OK lze už jen v případě superbu 07 a 08 kde je ještě hodně velká šance málo najetých km a nehrozí zde napadení kutilem domácím. Sám ted mám Superba LK 07 a zrovna mu dělám velký servis i poté co jsem ho koupil s absolutně super dokumentací z Jarova a s najetými 216tis.Rozvody na čárky,neutažená víka ventilů = díky tomu motor zblitý od oleje uplně zbytečně,špatně předvstřik,rozvody nesedeli díky nepoužití přípravků,prostě klasicky autorizák= tragedie!Mohu sem dát fotodokumentaci klidně. Editováno: 11. Listopad 2013, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 dej, to by mě zajímalo. Jak říkáš, trefit na pána mechanika, to chce čuch! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 (editace) Zatim mam jednu dnes jsem to rozhodil a zitra budu dodávat další. Editováno: 11. Listopad 2013, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Zde jsou fotky z výmeny rozvodu tak jak se to dělat má. http://satas.rajce.idnes.cz/Sup_07_BDG_Rozvody 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Jo jo, jen chladič na klimu se sundávat nemusí a chladičovka stačí odsunout dopředu. Já na to mám udělané dvě šroubovice, na kterých to drží. Předpokládám, že Ty to taky tak běžně děláš, ale tady je vidno, že se na to šlo z gruntu. A koukám s origo přípravkama na zaaretování spodku a vaček, jak to má být. Přesně takto to má jinak vypadat, tyhle fotky by se hodily do nějakého servisního manuálu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 (editace) Vždy bežně sundavam předek komplet a takto servisuji každý vuz co přijede.Toto je běžný servis rozvodů,jinak hlavně repasuji komplet cele agregáty,tzn.motor ven a do šroubku rozebrat celý. Editováno: 11. Listopad 2013, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 (editace) Mýlíš se kolego a jsi úplně OUT. Není to " běžný servis rozvodů", jak píšeš. Si děláš kozy, že při každých rozvodech sundáváš chladič klimy???!!! 1.Kdo to už dělal, tak ví, že ty matky se na něm povolují úplně na pííí.u, páč po nějakém čase prostě k sobě srostou nebo co-no prostě práce na dvě věci 2. Měl by ses podívat na dílenskou příručku, kde to odklonění je a dělá se to dobře a tam je popsána běžná práce a znám mraky mochošů, kteří to dělají podobně jako v té příručce (sem tam má někdo nějakou tu vychytávečku, znáte to)... 3. Když už tedy sundat celou chladičovku, což dejme tomu beru, i když je to zcela zbytečný a přidá to práci, tak stejně se klima chladič neodpojuje, jen se hodí stranou (proč myslíš, že tam jsou delší hadice?) 4.A TO HLAVNĚ! Jestli to děláš paušálně nebo na hodinu (to je fuk), tak zákazník platí práci navíc (jestli jsi servisman, tak zadarmo to neděláš) 5.Při demontáži motoru, se také neodpojuje chladič klimy, ale demontuje se komporesor (zůstane v autě a ven jde motor bez něho) ZÁVĚR: právě z těchto důvodů si radši věci dělám sám, co neumím, snažím se naučit nebo odkoukat od jiných, nebo by lidi měli hodně dobře dopředu prozkoumat reference, ale ne ty na interneru, ale od lidí, co už v tom nějakém servise byli a jsou spokojení. A kolik si za takové rozvody(čistě za práci) na V6 TDi bereš? (čistě ze zajímavosti) Editováno: 11. Listopad 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 (editace) Jo tomu odklonění se říká servisní poloha: Modul přední stěny v servisní poloze ⇒ Karoserie montážnípráce; opr. sk. 50., tam na to používají přípravek T30092 (já na to mám tu šroubivici Editováno: 11. Listopad 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 (editace) Kolego,nic proti ale myslim si že mě nebudeš poučovat otom jak mam ve svý dilně servisovat V6 tdi,to se vážně nezlob.Do servisní polohy at si to dávaj ostatní nebo kocourci v autorizáku já to pokaždé sundám pravě proto třeba že z 80% jde motor celý ven,dale pak už jen z prostého duvodu že se mě natom vše dělá lépe a trapit se tam s kladkama přes odklonený předek to fakt ne je to čistě muj postup mě vyhovující bez navyšování náký práce.To že se neřídim jak opice postupem s elsy,esi,či vividu je čistě moje věc a neznamená to že neco dělam špatně či jsem dokonce out...At si to každý dělá po svem! K chladiči klimy: Ten se samozřejmě dává vedle a vedle i byl,nevim proč zde uvádíš že se neodpojuje a dále u mě se kompresor klimy při vydnání motoru dá s hadicemi vedle taktéž. Na zaver....ročně kompletně zrepasuji a od zakladu postavim znovu cca 30-40 V6 tdi kolik ty,když už si do mě tak suverene nastoupil s pokusem udělat ze mě debila?....nic ve zlem ale toto sem dost dobře nepochopil. Cistě ze zvedavosti si za práci za rozvody neberu nic,lidi ke me s vlastími díly nejezdí,vždy pouze kompl služba vč dílů a funguje to takto dlouhá léta uplně hladce. Jinak díky za vyčerpávající poučení hned sem chytřejší -))) Editováno: 11. Listopad 2013, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akire1 Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 To Satas: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 (editace) Hustý, pěkně z vostra, aspoň rovnou týpek, kterej si nenechá srát na hlavu a to se mi svým způsbem líbí, měl ses rovnou vyjádřit konkrétně pane. Ty vole, nikdo Tě nepoučoval jo... Apeloval jsem na to, že to není běžný způsob a to není Dobře, tak cena s dílama? Editováno: 12. Listopad 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 Hustý, aspoň rovnou týpek, kterej si nenechá srát na hlavu a to se mi svým způsbem líbí, měl ses rovnou vyjádřit konkrétně pane.7 Apeloval jsem na to, že to není běžný způsob a to není Dobře, tak cena s dílama? Já srát na hlavu?To fakt ne.Možná to neni běžný zpusob ale me vyhovuje. Cena za rozvod u mě vč.dílů je cca 13500,- plus pak dále pokud je třeba menit řemen klimy a altiku vč.kladek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 Přátelé okřídleného šípu, pro: SUP1 - tak se mi to od Tebe zdá být všechno hodně emotivní. Osobně vlastním Fabii 1.9TDI PD a tam jsou rozvody oproti těm Vašim, jako by tam nebyly. Souhlasím s tím, že pokud tady někdo na foru šíří bludy, či postupuje velmi nestandartním postupem, že je to špatné. Neznám Satase, ale z toho co jsem od něj viděl a co jsem od něj četl, mám z něj a jeho práce velmi dobrý pocit. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.