Přejít na obsah

1.4mpi 44Kw občasný "cvakavý" zvuk od motora


MirQoo

Doporučené příspěvky

Zdravím, zaznamenal som podivné zvuky vychádzajúce z motora. Ten zvuk by som prirovnal k  niečomu ako- keď si decká na bicykel dajú taký plast na špice aby im to tam tak cvakalo. Tak niečo podobné je počuť z motora, nerobí to pravidelne, občas to spraví potom to zas stíchne. Robí to aj na neutrál, takisto aj keď je zaradená rýchlosť. Ak motoru troška pridám tak ten zvuk zmizne. Inak motor ide ako hodinky mimo to, akurát pred 3 týždňami bolo menené tesnenie pod hlavou (už 2. krát..) lebo mi unikala chladiaca kvapalina. Vedeli by ste mi čiste teoreticky takto poradiť čo by mohla byť príčina? prípadne zajtra môžem nahrať ten zvuk a hodiť to sem, je to fakt hrúza.

 

vďaka

 

edit: tak po prejdení fóra som došiel k záveru že to budú asi hydroštely - robí to presne toto http://goo.gl/KuIgd 

Editováno: , autor: MirQoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

mam to same na Fabce. r. 2001, 44KW, 1.4 Mpi

cvakani v motoru - nekde jsem se docetl ze to muzou byt nejaka zdvihatka ci co?!?

asi mam taky unik chladici kapaliny. pri odsroubovani uzaveru na olej je na vicku bordel takovy hnedy mazut

Asi mam vymenit tesneni pod hlavou ze???mate nekdo zkusenost???

a kolik to tak stoji celkem???a jeste jeden dotaz!!mam pri tom nechat vymenit i rozvody???

Diky moc cau

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

natoc video ;) ale nejaky kvalitnejsi ;)

 

...... cvakani: muzou to byt prave zminovany hydrostely, kde muzou byt nektere z nich pridreny, ale mohou to byt i rozvody, kde retizek je uz vytahany a ševeli ci cinka o ,, prsicka " rozvodu.

 

....... kapalina: kapalina unikat nemusi, pokud mas na vicku mazut,... pokud ho tam neni vic a netcori se pravidelne, tak je to zpusobeno vlkosti ovzdusi nebo-li vzdusnou vlhkosti, ktera je tedka v zime abnormalne velka ;) ...... takze jediny jak poznas ze mas unik kapaliny, tak to ze se ti ztraci kapalina z expanzni nadobky ..... takze to pozoruj a uvidis,... pokud se neztraci a drzi porad jednu a tu samou hladinu unik neni,... samozrejme berme v potaz nejake odparovani vody, ale to je normalni ;) 

 

 

      musis specifikovat vic detailu, takhle se to hodne blbe vsechno urcite a je to slozity, kor kdyz se lidi domlouvaji takhle psanou formou

 

 

 co se tyce cen........ mas v motoru 8 ks hydrostelu ( zdvihatek ) 2 ks ( vyfukovy a saci ventil )na 1 valec a jeden hydrostel se pohybuje v cenove relaci cca od 600 do 1000 kc za original, o chine se nebavit, to nema smysl ! ..... pokud je budes chtit menit ber original, chinu opravdu neber, nema to cenu ani smysl delat, protoze by ti to driv ci pozdejc zaclo delat znova a mohl by si diky CHINE oddelat motor ;) ....

 

       taky je tu moznost ze muze byt chyceny jenom jeden hydrostel,... ale to musis dat udelat nejakymu automechanikovy aby kdyztak hydra odzkousel a rekl ktery jsou dobry, ktery pred smrti a ktery po smrti ;) 

 

Rovnani hlavy se pohybuje taky opet jak kde a jak moc je potreba rovnat,.... cenu pocitej 500 - 1100 kc

 

Rozvody samy o sobe stojeji original 350 kc max. ale zase nekdo kdo ti to udela a zaplatis hodne za praci, pocitej tak ze za rozvody + material cca 1350 kc

to same plati s praci i u tech hydrostelu a rovnani hlavy ....... celkove by si se bez hydrostelu, s rovnanim hlavy, vymenou rozvodu a  s vymenou oleje, kde olej by si mel svuj mohl vejit na cca 3300 kc ........... ale je to objektivni nazor,... kazdy si uctuje za praci jine ceny a je to jenom o dohode si to obejit a atd.........

 

 

 

    No myslim ze sem napsal hodne dlouhej sloh, abych te s tim aspon trochu seznamil,... tak to prostuduj, zvaz, a uvazuj :D

 

 

            ZDAREK ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky záleží ky to cvaká. Jestli po delším odstavení a ztrátě tlaku nebo to cvaká po každým startu? A jen při studeným startu nebo i za jízdy (cca po minutě) kdy už by měl bejt motor natlakovanej?

 

Neseřizoval ti někdo vůle u ventilů?? To je dost častej problém. Přesně jak na Favoritu 0,20 sání a 0,25 na vejfuk???

 

Jak psal Lukason může bejt jen jeden KO.

 

Jinak pokud budeš mít kuchlej motor, tak se už vyplatí hlavu srovnat. Mě to stálo 200 u chlápka co má mašinu doma.

Jak je psáno vejš, ber jen kvalitní díly. Čína se nevyplatí. Za chvílu bys to dělal znova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute diky za tip..Jinak ventilů se nikdo nedotkl..Cvaka mi to kdyz startuju motor za studena a po chvili kdy se zahreje to tak do 5- 10 minut prestane..Znamy rikal ze at vymenim olej ze je ho tam zrejme malo a proto ty zdvihatka cvakaji..Tak nevim.Pristi tyden se chystam do servisu tak jsem zvedav jak dopadnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už sem psal kdysi tadyk na foru. Z nouze sem dal POLOsyntetickej volej (musel sem jezdit) a ventily, ale to trvalo řádově pár sekund. A stačilo odstavit auto přes noc. Pak sem zase dával Plnou od SUNOCA a až po třetí výměně oleje motor ztichl, že teď po měsíčním odstavení sotva klapnou.

 

Jinak by ti mohlo pomoc:

http://forum.skodahome.cz/topic/123018-klep%C3%A1n%C3%AD-motoru/?hl=%2Bcvak%C3%A1n%C3%AD+%2Bventil%C5%AF#entry1762106

 

http://forum.skodahome.cz/topic/112005-klepanie-motoru/page-2?hl=%2Bcvak%C3%A1n%C3%AD+%2Bventil%C5%AF#entry1560738

 

http://forum.skodahome.cz/topic/52682-serizeni-ventilu-fabia-14-mpi/?hl=%2Bcvak%C3%A1n%C3%AD+%2Bventil%C5%AF#entry1018952

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...