ben06 Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 (editace) je to tady furt dokola a někteří si pletou si dojmy s pojmy - proměnlivý a prodloužený který neexistuje atd., Výmena oleja po 15.000km alebo 30.000km - zažitý blábol Editováno: 17. Květen 2013, autor: ben06 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxop Vloženo 17. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 Doteraz som menil olej len na fabii 1.9TDI, pri motoroch 1.6TDI CR /CAYC/ je iný postup, alebo si treba dať na niečo pozor? Ozaj a to vynulovanie intervalu "oil service" sa dá aj cez nastavenie hodín ako pri fabii? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 výmena oleja je stále to isté,len u týchto motorov sa horšie vyberá olej.filter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxop Vloženo 18. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Dík. Ešte otázka mimo. Ráno pri štartovaní mi už asi týžden nechce motor hneď naskočiť. Len ho točí 4-5 sekúnd a potom naskočí. Keď je zohriaty, tak naskočí hneď. Baterka točí dobre, tiež ho pár sekúnd nažhavím a čakám. Neviete čo by to mohlo byť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 To vážně měníte olej až po 30 tis. km nebo máte služební vozy a je vám to jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 On ten interval je "maximálně 30 tisíc", na 30 tisíc kilometrů by musel být hodně specifický styl jízdy, který by ten olej moc neznehodnocoval. To ale bylo napsáno už na minulé stránce. Při mém ježdění mě auto nahnalo do servisu většinou po nějakých 21 až 23 tisících kilometrech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 A jezdíš spíše delší trasy nebo město Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 Tohle byla spíše taková kombinace, město a když mimo město tak nad 50 kilometrů. Ale vím že jsou lidé, které tenhle interval žene do servisu i před 20 000 kilometry, vzhledem k tomu, že se používá dražší olej, tak se jim tenhle interval moc nevyplatí. Původně jezdilo jen dlouhé trasy a nebyl čas ho dávat pořád do servisu. Prodával jsem ho při 300 000 km a jelo super. S původním motorem. Ale to nebyl motor 1,6 TDi o kterém je tohle téma, já to psal jen proto, že to snad nikdy není těch 30 000 km, je to prostě interval, který sám počítá, kdy je potřeba vyměnit olej a to vždy nastane nejpozději při 30 000 kilometrech, nebo dvou letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 7. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2013 Dík za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pippo Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 Měním max do 15000km a dávám Mobil 1 ESP 5w30. Na oleji nešetřím a na dlouhé výměny po 30000km nehledím. Skoro roční investice 1000 - 1200kč za 5L tohoto oleje se mě vždy vyplatila. Při výměně oleje rovnou čistím filtr, v tomto případě KN. Zatím spokojenost, problémy typu průnik oleje do MAF senzoru nebo jiná negativa s tímto filtrem jsem nikdy neměl. Dobrý článek je: http://cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.