Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník
Vloženo

Východ SR.
Diagnostiku myslíš, či nie sú nejaké chyby?
Tak ani jedna.

Návštěvník
Vloženo

Super navod vdaka.

Paradox je, ze okno funguje za jazdy, v zime, alebo za chladneho pocasia na 100%.

Pokial je ale nad 15°C a svieti slnko, vyjde asi do 1/3 a automaticky ide dole (ako keby prekazka).

Druhy pokus to iste (je tam asi ta poistka).

Na treti pokus sa mi ho podari dostat hore ale okno stratilo pamat a treba na viac krat stlacat vytiahnutie hore.

Motorcek som menil a robi jeden to iste co aj ten predchadzajuci...

Ked bude cas tak to rozobrat, co uz.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Delší dobu mi taky takto skákalo okno, ale vždy to šlo zavřít přes první polohu tlačítka. Loni v létě se to ale začalo kousat - dnes jsem to rozebral a to velké kolo má velmi mírně na jedné straně oholené zuby. Tak o 0,5 mm - není to skoro vidět, jen cítit prstem. Když šnek přes toto místo jede, tak se okno kousne a sjede. Abych ho zavřel, tak ho musím v tom kritickém místě tahat nahoru. Takže převody v motoru jsou jednoznačně v háji, teď je ale otázka, jestli je to primární příčina, nebo až důsledek.

Vloženo (editace)
V 31. 3. 2019 na 22:33, Wittmann napsal:

Delší dobu mi taky takto skákalo okno, ale vždy to šlo zavřít přes první polohu tlačítka. Loni v létě se to ale začalo kousat - dnes jsem to rozebral a to velké kolo má velmi mírně na jedné straně oholené zuby. Tak o 0,5 mm - není to skoro vidět, jen cítit prstem. Když šnek přes toto místo jede, tak se okno kousne a sjede. Abych ho zavřel, tak ho musím v tom kritickém místě tahat nahoru. Takže převody v motoru jsou jednoznačně v háji, teď je ale otázka, jestli je to primární příčina, nebo až důsledek.

Pokud je stržené ozubené kolečko tak ti někdo se snažil na silu stáhnout okénko a tím to strhne.  zde  je náhrada možná ti to pomůže :  https://www.aliexpress.com/store/product/For-Skoda-Octavia-A5-A6-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-Electric/3151049_32837679067.html?spm=2114.12010612.8148356.45.1a8a27d3TIrIQA      

 

nebo ti pomůže  jenom kolečko : zde https://www.aliexpress.com/store/product/x1-ROLLER-PULLEY-FOR-VW-TOUAREG-2002-2010-WINDOW-REGULATOR-REPAIR-KIT-LEFT-or-RIGHT-NEW/1938729_32810590163.html?spm=2114.12010612.8148356.16.699a46b5fFoPg5

 

cca 130kč.

Editováno: , autor: pista6
Vloženo

tohle mi nepomůže - je oštěchtané to kolo v převodovce motoru. V zoubkách je takový drobný "výbrus" a to stačí, že se na tom šnek kousne. Podle mě už od samého počátku ty zuby do sebe moc nezapadaly.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Takže se to zaseklo definitivně. Vrcholy zubů šneku motoru jsou přesně proti vrcholům zubů toho plastového kola a už se s tím nedá hnout vůbec. Na vrakoviště jsem za 300,- koupil motor jiný - bez elektroniky, tu jsem přehodil ze starého. Kdybych věděl, že se mi to podaří vyřešit za takovouto cenu, tak jsem to udělal před rokem :-)

stah.jpg

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Niekto tu písal, že keď mu nešlo to okno v auzorizaku mu odkodovali tu ochranu okná proti ublíženia a tým pádom už nefungoval dojazd okná ale okno išlo zatvoriť aj pri vysokých teplotách. Viete niekto kde sa to kóduje? 

Vloženo

 

před 13 hodinami, cayc napsal:

Niekto tu písal, že keď mu nešlo to okno v auzorizaku mu odkodovali tu ochranu okná proti ublíženia a tým pádom už nefungoval dojazd okná ale okno išlo zatvoriť aj pri vysokých teplotách. Viete niekto kde sa to kóduje? 

Nevím, co tu kdo psal, ale v pokud to blbne jen trochu, tak okno se dá bez problémů zavřít přes první polohu tlačítka. Okno blbne jen na automatický dojezd, ten se zrušit dá, ale časem se zase zkalibruje. Pokud se to začne kousat i na první polohu, tak už nepomůže nic než výměna motoru.

Vloženo

No jo, ale ona je ta závada velmi častá...Já dával právě motor s jiným indexem (z nějakého VW, výroba 2003), konstrukčně byl stejný, ale měl úplně jinou eletroniku, tu jsem přehodil z původního.

Také je možné to experimentálně přehodit z druhé strany (převodové kolo + rotor)

Vloženo

To já právě už nevím, chlap z bedny jednotek vyhrabal takovou, která seděla tvarově a z ní sundal elektroniku. Už si ani nepamatuju, jaký konkrétní model auta byl na ní fixem napsaný. Mám jen takové mlhavé tušení, že na ní vlastně žádný index nebyl, jen číslo. Jen mi utkvělo v hlavě, že to nebyla škodovka (to ovšem neznamená, že ji Škoda nepoužívá) a že r.v. bylo 2003, původní byla r.v. 2011.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím, mám problém trochu jiný, než tady řešíte, ale jinde v diskuzích jsem na to nenarazil, tak se zkusím zeptat tady vás. Mám o2 2012 a při každém odemčení auta se mi stahnou obě el.ovladaná okna. A to jak při odemčení klíčem, tak při odemčení zevnitř tlačítkem. Zkusil jsem jenom odpojit baterku, ale to nepomohlo, navíc ještě přestalo fungovat automatické dovírání u řidiče. Nevíte někdo co s tím? Díky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

AHoj zde na foru. nepovedlo se mi vložit text přímo napoprvé.

Takže takhle. Už několik let mám stále stejný problém...   okno dolů se stáhne v pohodě, ale nahoru je problém, Při provní poloze tlačítka u řidič. dvěří) vyjede pouze do 1/3 a pak se bud zastaví nebo sjede dolů. Když jej zamáčknu na druhou polohu, (když startuje zezdola), tak opět vyjede jen do 1/3 a pak se zastaví, takže povolím tlačítko a znova jej zmáčknu na 2 polohu. Vyjede opět do 2/3. pak opět povolením, vyjel až nahoru a okno bylo zavřené.

Učení dveří polohy, tak jak bylo výše uvedeno nezabírá, neb okno se zastaví v 1/3.

Pročetl jsem si celé vlákno a přiznám se, že cestou nejmenšího odporu jsem šel jen po motorku. Trochu jsem snízil okno, aby nebyly takové tlaky při demontáži  a rozebral jsem motorek i s jednotkou pravých předních dveří. a pak jsem jej vyčistil, (nebyla tam zatuhnutá vazelina, byla vláčná a i rotor s komutátorem byl relativně čistý. Zapnul jsem motorek jen na 12V bez elektroniky a ozubené kolečko se krásně točilo, sice jsem měl pocit, že bylo mírně vyosené po ookrajích, ale tisicihran se otáčel pěkně.

Po instalaci jsem nasatil a dotáhl všechny šroubky a i konektory a zapnul klíček do zapalování, a vůbec žádná změna.

Vlastně Ano, jedna byla , okono se už nezavírá na 2x (tzn. 1/3 a 2/3) ale ještě asi 2 cm před dovřením, přesně v té pozici, v jaké bylo okno otevřeno, abych snížil tlaky, tak tam zůstává viset.

Čidlo na rotoru na snímání otáček  bylo čisté a ve správné poloze.

Takže díky videu "pista6" se asi vrhnu  v létě na ty dveře a uvidíme, co bude z druhé strany. (jestli tam bude něco vadit v těch pojezdech nebo jestli tam bude roztřepené lanko, a nebo...  jestli tam bude vadit nějaká bužirka.)

Ještě zkusím zajet na vrakoviště si vypujčit nějaký motorek, a uvidíme, zda to půjde s jiným a nebo to bude v tom motorku.

 

Vloženo

A ty třetiny, kde se to zastavuje jsou taky "níž", když ti před koncem vznikla další zastávka? Tak jak to popisuješ, to vypadá, že tím šťourání v motorku jsi to celé pošoupnul směrem dolu (jestli mi rozumíš :-) - jinými slovy, že ta periodicita vzniká právě v motorku. Neodpovídá ta 1/3 náhodou jedné otočce toho velkého kola v převodu motorku?

Vloženo

Nebolo auto burane na dvere? Skor to vyzera ako ked ma okno velky odpor a elektronika si mysli ze si tam privrel ruku tak to zastavi. Tak ze sk9ntroluj okno ci niekde nedrhne a nejde tazko

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...