Přejít na obsah

Nedefinovatelné téma - všehochuť


LUKY-007

Doporučené příspěvky

neviem ktory clanok presne myslis daj pls. link nech si precitam ...

 

kazdopadne taktika zosmiesnenia je blbost, maju spolunazivat a musia respektovat ze SKODA je TRADICNA DOMACA znacka a bude tu hrat prve husle . H sa moze akurat snazit presveidcat ze aj ich produkty su na urovni doby a snazit sa ukusnut podiel skode cenovou politikou, kvalitou a portfoliom produktov ako aj kvalitnymi sluzbami....

 

Jo a elektormobily no ja neviem podla mna v tom buducnost nemoze byt, mozno pride k vysiemu podielu hybridov, ale elektrina tiez nie je zadarmo

tesla  hmm zauimave auto ale v nasich koncinach nepouzitelne z dovodu nedostatku "cerpacich" stanic  vid. toto http://youtu.be/YXwqp9GsGa8

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady to je...

 

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skoda-je-mala-sutomobilka-mame-lepsi-vozy-rika-sef-hyundai/r~36c9a1b8246911e48a2a0025900fea04/

 

U nás zatím ne, ale čím dál tím víc se to zlepšuje, já byl letos v Paříži a čerpací stanice na každém kroku...

 

A Tesla je fakt skvělá, výdrž toho auta na jedno nabití je neskutečná a auto samo o sobě je skvělé. Jestli se splní to co říká, že do 5 let budou mít auto cenově dostupné se stejným dojezdem, tak nevím.

 

A o elektřinu bych se nebál, ten týpek co vlastní Teslu, tak vlastní i firmu na výrobu fotovoltanických článků, který má každá čerpací stanice od Tesly - elektřina je "skoro" zadarmo a pro zákazníka úplně, stejně jako servis auta, připojení k internetu apod. Je to fakt unikátní vůz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle žvásty nejvyššího managementu jakékoli firmy jsou něco jako svého času usnesení nejvyššího sovětu komunistické strany SSSR. Není nutné se tím nějak zabývat. Kupuješ auto, nebo kidy nějakých panáků? U Koncernu to nebude jiné. Ad elektromobily, zatím je to slabota s dojezdem a dobíjením baterií u normálních provedení. A jak píšeš, jestli se s tím povede něco v dohledné době udělat v autech normální cenové kategorie, tak to bude zajímavé. Ovšem nelez to srovnávat s Teslou, ta je poněkud jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik za clanok , no hodne silne reci .. uvidime ci im to pomoze alebo skor pokazi ....

 

"domaca" automobilka KIA v SK takuto "reklamu" nerobi a aj tak predavaju 

 

 

ano tesla je zajvne niekde inde nez ostatne chabe pokusy o elektroauto,  ale tiez ma svoje problemy ... uvidime ako sa im bude darit

kazdopadne rad by som sa teslou zviezol, ten redaktor  v teste co som dal link mal z jazdy zjavne niekolkonasobny orgazmus  :kol-31:

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však jo, tím "normálním provedením" myslím ten skoro nepoužitelný zbytek elektromobilů. Mno kampaň, a kde je jí konec? Kdyby se o tom chvíli nepsalo a nemluvilo, skoro nikdo by si toho nevšimnul. A to v tom bude asi ten záměr - reklama zdarma. Ale to jsou věci, které mě při výběru auta absolutně nezajímají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen bych chtěl vědět, kde oficiálně Š-A srovnává Octavii s Passatem a Rapida s Golfem? To srovnání je novinářský výmysl stejně jako verze "city" u Yetiho. Žádná taková v oficiálních materiálech není. Jsou dvě verze a to Yeti a Yeti Outdoor. Škoda měla a má i možná cíleně auta postavená na hranu kategorií a pak se těžko srovnává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

octavia je  na hornej hrane svojej triedy tak isto ako rapid vo svojej triede 

(keby bol rapid na spodnej tak vlastne by bol v triede golf :)

je to paradigma :) ale jo, máš pravdu, oba jsou na horní hraně :)

 

ale ve své podstatě je to stejné :)

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvidime ... ale myslim ze fabia bude mat svojich zakaznikov nadalej a najma fabia  kombi bude aj  takym doplnkom aj k Rapidu .. kedze space je vlastne skor vacsi hatch ... a nie kombik

 .. a kedze vieme co marketingovi magovia skody  dokazali u Rapidu tak mozno sa im zadari aj u Fabie III

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Rapida odpadne třeba Freshka a nebo se podmíní financováním a je to bez dlouhého přemýšlení. Fabie si nemůže dovolit jít někam kde nemá. Stačí jak cenově zařízli CitiGo a první týdny Rapida. Octavia naopak v podstatě zlevnila stejně jako facelift Yetiho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celej problém je v docela levný Octavii... Fabie se prodávala poslední 2 roky pouze jako akční model, málokdo koupil klasiku... Rapid teď nemá špatnou cenu, ale akční model moc škodí Fabii, tak uvidíme... On tomu moc nepřidal ani SB, ten to taky narušil :) ten kdo bude chtít nástupce dosavadní Fabie kombi, bude mít nelehký rozhodování :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabie je udupána samozřejmě taky Rapidem, ale i informacemi o nové a taky, přiznejme si, nevzhledností zadní partie a disproporcí vizáží kozy v chlívku, aférami s TSIčkama a najde se taky klient Fabie co  chce LPG a tam ho není radno(u TSI) instalovat. U HTP se remcá nad jeho výdrží a u 1,4 zase, že nejede.A 1 u i20ky nějaký jede?(no vím, že nejede, ale hádat se nebudu) . Rapida SB omezuje akční model podmíněný financováním a spousta lidí tímto utíká k rádobylevnému Hyundaji. Proč raději nekoupí třeba Opela, nebo Forda nechápu, když už nechtějí "škaredou" Fabii...

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...