Jump to content
LUKY-007

Nedefinovatelné téma - všehochuť

Recommended Posts

Tak pánové ty dekorativní lišty jsou šroubované ,takže k tomu bude i jiná přístrovka :kol-25: .Na stávající přístrojovky to nepujde.Jedině že udělaj nějaké nalepovací,ale ty v ETCE mají hold svoji přístrojovku :kol-26: .

:kol-26:

 

Edited by Pawouk
Přesunuto z vlákna MR 2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no zalezi jak kvalitni material by to byl...pokud neco jako v oktavce dvojkovy tak bych s tim problem nemel.... ale spíš bych chtěl ten volant:)

Edited by rogerer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta lišta by mě chyběla když, tak na dveřích. Ale soudit budu, až uvidím na vlastní oči. Interier to asi oživí. Jestli se dívám dobře, dekor verze Active kolem ofukovačů NEzmizí. Přitom by stačilo stávající Active nahradit tím z Ambition a u Ambition použít chromovaný plast jako u Elegance. Toledo má a je to mnohem lepší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ta lista na palubovku urcite

a tiez aj na dvere by sa hodila daka lista  ... + latkovy dekor 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na latku rovnou zapomen. Lide chteji tlacitka na volantu a nizkou cenu. Latka na dverich se neda uvest v seznamu vybavy. Bohuzel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mi je jasneeeee .....

ved ani octavia nema latku na dverach .. a ta ju teda fakt mohla mat ........

.. keby som si Rapid kupil .. asi by som si ju tam dorobil  :kol-25:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim, podle me je to zase nesmyslna chiméra, stejne jako tvrda pristrojova deska. 

 

Mel jsem 6x OII s latkou na dvernich vyplnich. Ted mam Rapida, kterej je celoplastovej, nicmene misto, kam odkladam loket, je mekcene a potazene kozenkou. Ani ted, kdyz stoupaji venkovni teploty, se to nejevi jako spatne reseni, kazdopadne z pohledu udrzby je to varianta lepsi.

 

Že Rapid nema latkovou cast ve vyplni dveri si clovek v kazdodennim provozu a pouziti vubec neuvedomi. Je to tedy spis jen designova a pocitova zalezitost. Ja osobne s timhle resenim nemam nejmensi problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mal som rapid 2x pozicany s najazdil som  celkom cca 200 km ....

v teple mi ten kozenkovy potah na dverach ako aj na loketke (rovnako ako kozena loketka v mojom Roome )

prekazala  ....nakolko sa mi neprijemne potili tie casti ruky ktore sa toho dotykali.

ano ta latka je urcite vizualna vec  ..  v roome som menil loketku s pokazenym zamkom za tu kozenkovu ci co to je za material .. reku ze lepsia urdzba a tak .. ale pocitovo je to horsie ako ta povodna latkova ..

 

...proste mne sa plastak s kozenkou nepaci az hnusi ...

ak sa tebe paci tak ok ..  .. kazdy podla svojho gusta ... :kol-35:

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Octavii je vypln delana tak, ze samotna vypln (ne opera) je sice plastova, ale nejde moc videt. Horni listy vystupujou dost ven. U Rapidu listy nejsou, nema co vystupovat a tak je to hodne videt. Z kozenky nadseny nejsu, na operach by mela byt latka. Vzhledove to neni sice uplna katastrofa jako u korejcu, ale nelibi se mne to.

 

Jinak k pristrojovce. Rapid ma sice tvrdou, ale u Octavie jsem si na prvni pohled mekceni ani nevsiml. Docela se divim, ze se stale nepodarilo vyvinout neco na pohled hodnotneho a presto tvrdeho. Treba na stredech volantu je pogumovana plocha hezka (aspon tedy triramenny mezi roky tusim 2004-2009).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste poznamka - stejnej koncept s kozenkou na vyplni dveri pouziva i Yeti (vyjma kozeneho interieru).

Zajimavy, ze u Yetiho si nikdo nestezuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maverik:  

 

Jeste poznamka - stejnej koncept s kozenkou na vyplni dveri pouziva i Yeti (vyjma kozeneho interieru).

Zajimavy, ze u Yetiho si nikdo nestezuje...

 přesně máš pravdu.Tam to nikdo nekritizuje :kol-44:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zas uz resite plasty a latky. :) Podle meho je to krome napr. stredove sloupku do ktereho se dlouba kolenem, primarne opticka/pocitova/designova vec. Mekky plast / latka vetsinou proste vypada lepe a honosneji. Na O2/O3 kde jsou na kazdych dverich jine plasty je to krasne videt. :) Kdyby umeli vyrobit tvrdy plast, co bude vypadat hodnotne, tak bych s tvrdost osobne az takovy problem nemel.

Edited by mike_k

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeti ma specifickych zakaznikov, ktori vacsinou prisli z inych znaciek .... a v zasade nie je s cim porovnavat  

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to jsi vzal kde? Mas nejakou statistiku?

Ja ne, jen v mem okoli je vicero lidi, kteri do Yetiho prestoupili z OII.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok .. no realnu statistiku nemaaam, usudzujem tak vsak z precitania prispevkov aj na tomto fore a 

v mojom okoli su zase ludia co presli do Yeti z inych znaciek alebo dokonca este z Felicii... 

takze ak niekto presiel do Yeti, Rapida a pod.  z Felicie .. tak si asi stazovat nebude .. lebo nema v zasade s cim moc porovnavat kedze tieto nove auta su na mile vzdialene od toho v com doteraz jazdili ..

 

Mave a ti  z tvojho okolia  co presadli do Yeti z OII su vsetci spokojni ?

lebo mne  teda Yeti  voci OII nepride na rovnakej urovni  .. predpokladam ze im slo o ine vlastnosti  (SUV .. ) .. ked vymenili OII za Y ...  

 

.. ale neriesme to tu .. lebo to sem asi nepatri .... 

Edited by LUKY-007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Statistika nuda je ;) a musism souhlasit s MAVEM ;) ......... znam hodne lidi co prestoupilo z OII ci OII kombi na YETI ;) ale i takove co treba uvazovaly o novem aute, viz felicie a sahli rovnou po YETIKOVI ;) takze bych urcite netvrdil ze prechazeji od jinud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad materiály: Zkuste si v Rapidu zatlačit na výplň dveří okolo kliky a uvidíte, jak moc jsou ty plasty "měkké" :D Docela jsem se toho lekl :kol-44:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je jak v FII /Roo - hnusny plast ktory nie je pevny ale po pritlaceni sa preliaci ..

toto ale nieje myslene ako makceny plast .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruci , ja mam uz sest let fll a nevsiml jsem si niceho , asi nemam tendenci dloubat prstem do vseho kde se da strcit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem tedy občas taky šťoura,ale tady v tom se začínám ztrácet. :kol-28:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím, ale když zatlačíte na něco, co by mělo být pevné (aspoň všude bylo) a ono se vám to docela solidně prohne, tak vás to zarazí :D Zvlášť v tom místě kolem kliky mě to překvapilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rada zní: netlačit (platí pouze pro plasty,jinde by se to nemuselo vyplatit :rolleyes::D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo kolem te kliky jsem byl sam teda hodne zaskoceny, to je pravda...mit Rapida, tak si asi sundam tapecko a druhou stranu vyplnim PUR penou a oriznu, aby se to neprohybalo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...