Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj

 

Jelikož jsem zde tohle téma nenašel se specifickou odpovědí tak jsem se dotázal do ŠA a možná bude i pro ostatní odpověď důležitá.

 

Jednalo se mi o provoz vozidla v zahraničí a jak postupovat v případě reklamací a záruky mobilty:

 

Vážený pane XX

 

dne 29.5.2013 jsme obdrželi Váš dotaz, týkající se podmínek prodloužené záruky a záruky mobility Vašeho vozidla ŠKODA v
zahraničí, konkrétně v Anglii.


K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že dobu platnosti základní dvouleté zákonné záruky je zajištěna uznatelnost záručních oprav i v
zahraničí. Pokud nebude reklamovaná vada odstraněna bezplatně, je třeba uhrazené náklady uplatnit u svého autorizovaného
servisního partnera ŠKODA v tuzemsku, který Vám tyto náklady po předložení účetního dokladu o platbě proplatí v aktuálním
měnovém kurzu. Toto se vztahuje i na dobu trvání prodloužené záruky, tedy ve třetím a čtvrtém roce provozu vozidla, kde by
bezplatné provedení opravy v zahraničí bylo spíše výjimkou, neboť se jedná o záruku smluvní, uzavřenou v rámci území ČR. Tyto
informace jsou uvedeny v podmínkách prodloužené záruky, viz. odkaz
(http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/zaruky/prodlouzena-zaruka.pdf).

V případě využití služeb záruky mobility, kontaktujte prosím v zahraničí vždy českou centrálu ŠKODA Assistance, na telefonu +420
236 090 002. Ta se o Vás v době trvání záruky mobility postará a poskytne veškeré služby a podporu, na kterou máte z titulu této
záruky nárok.


Vzhledem k uvedeným skutečnostem bychom doporučili nadále vykonávat pravidelnou údržbu prostřednictvím Vašeho kmenového servisu
v České Republice, neboť jedině tak je možné zaručit další prodloužení záruky mobility za podmínek uvedených na našich stránkách
(viz. link níže) a provádění bezplatných oprav v případě uznaných reklamací v době trvání prodloužené záruky.

Link: http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/zaruky/zaruka-mobility

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

  • Autor

Ještě to doplním jedním dotazem:

Mohu nechat auto servisovat v Anglii v případě, že nastane servisní interval např. 75tis KM ? Kdy se jedná pouze o malou servisní prohlídku (olej,filtr)

 

Odpověď

dle Vámi dodaných informací se jedná o vozidlo s pevným servisním intervalem výměny oleje 15000 km nebo 1 rok. Jelikož

prodloužení záruky mobility se provádí v rámci servisní prohlídky, tj. každých 30000 km nebo po 2 letech, nebude mít provedení
odpovídajících servisních úkonů při 75000 km (výměna oleje + filtru a kontrola brzd) u autorizovaného partnera v Anglii žádný
vliv na platnost záruk. Následující servisní prohlídku po ujetí 90000 km je však pro splnění podmínek prodloužení záruky
mobility nutno provést u autorizované opravny v ČR.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.