Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Posledné 2 roky na motore AZQ (1,2 HTP combi r.v.2003,  najazdených 198 tis.km-okrem rozsvietenia žiarovky porúch motora po cca 5 tis najazdených km-nevysvetliteľná porucha autorizovaného servisu predajcu- 4 x vag nezistil žiadny problém-nezodpovednosť a moja chyba že som auto nevrátil) auto jazdí bez nejakých zvláštnych problémov doposiaľ, ale teraz každý mesiac musím dopĺňať chladiacu kvapalinu. Nebadať žiadnu vonkajšiu netesnosť-kontrola servis. mechanikom. Okrem toho, že sa chystám ošetriť egr? (nemá z tým nič spoločné, ale z dôvodu tej signálky motora - emisie pred 1/2 rokom stk, emis. kontrola v poriadku). Žeby bolo poškodené tesnenie pod hlavou valcou? (prevádzková teplota motora je v povolených toleranciách). Pokiaľ má niekto z ctených diskutujúcich skúsenosť s obdobným problémom, prosím Vás o radu. Ďakujem.

Vloženo

Ďakujem za radu, odovzdám ten Váš odkaz môjmu mechanikovi, nech to skontroluje, keď ja teraz nemôžem. Doposiaľ som spokojný s mojou fábiou . Čo som zabudol uviesť, na 1. valci bola po 170 tis. km. vymenená indukčná cievka, gumové dorazy zadných tlmičov, inak v pohode. Takže spokojnosť. Trápi ma len tá signálka motora, ale to je na inú debatu. Majte sa pekne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...