Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mustafa, myslel jsem , že jsi přeci jen normální, ale ty jsi fakt hň.... A to rozhodně není pohádka.

Pánové mustafa a motorpower - prosím, pokračujte dále v odborné diskusi, ovšem bez osobního napadání a urážek!

Nijak nenapadám , pouze konstatuji a potvrzuji diagnozu.

A nyní odborně. Graf jsem dal jen, že mi padl do ruky a 18koní rozdílu vychází na minimálně 100tis. U této škodovky je navíc pouze K04 + 1 díl, a vstřiky.  Cenově rozdíl asi 100tis. Odhaduji.  Toto auto má stále i sériovou spojku. Možná i to bylo zdrojem propadu, nebo původní rail. To s čím to srovnáváme asi nebude mít 350tis. najeto a z toho 180tis. s úpravou.

Vyšší točivý moment odspodu  je právě to jedinné co se mi na APR/ když vynechám zástupce/ vlastně nelíbí. Kdo jezdil na okruhu, především v dešti, ví o čem je turbokopanec.Vzhledem k tomu, že mám především zákazníky kteří mají auto na ježdění, a ne na focení, nebo na sprinty, je točivý moment dostačující. Není potřeba hrabat, ale jezdit. Ale ono když někomu začne spojka prokluzovat je vlastně dobře, že. Aspoň mu jí přeci prodám. Slova produkt a certifikát, nebo autorizovaná úprava apod snad nemá cenu komentovat. Umí se za ně schovat kdokoliv. Co se týká uplakánka, tak o tom si někdy promluvíme naživo. Co se týká nemehla....viděl jsem video kde řídíš.

Upraveno od motorpower

Je dobré, že si to viděl. Snad ses něčemu přiučil :) potřebuješ to. To jsou zase argumenty... Jak řadíš na okruhu, že ti spadnou otáčky tak moc, že se dostaneš do místa "turbokopance", kterej začíná u těchhle aut kolem 2500ot a končí kolem tří tis. Ale pokud takhle jezdíš na okruhu ty, tak každej máme nějakej svůj styl :) Vysokej točivej moment v nízkejch otáčkách zákazníci oceňují při 99,9% času, který tráví za volantem a to 0,01%, kdy jsou na okruhu ocení skvělej průběh a točivej moment v otáčkách, ve kterých se na okruhu jezdí a kde je APR úprava stejně excelentní, jako v ostatních jízdních režimech  ;) Co se týče prodeje spojky, tak to nebylo tak dlouho po tvý úpravě, kdy jsem jí tvýmu zákazníkovi posílal. Ano Petrovi s Golfem V GTI, kterýmu si naladil stejnou konfiguraci, jako měla tahle octa a i přes věci, který podle tebe stály přes sto tisíc, tak si je nedokázal využít. To znamená, že týpek utratil podle tvý logiky 100tis navíc, aby z nich po tvý úpravě nic neměl, protože měl stejnej výkon 334koní nebo kolik, jako ta octa co podle tebe nic nemá :) Jsem zvědavej, jak dlouho bude ta tvoje octa jezdit, když nemá asi ani chladič. Tam budou panečku teploty... Sem zvědavej, jakej výkon by ta octa měla po přeměření po nějaký době :) Co se týče toho propadu, že to ani nevíš čím to je. To mluví za sebe... Jak říkám, přestaň si brát mě nebo APR dál do pusy. Každej kdo si tohle čte vidí, že argumenty jsou jasný a jsou na mojí straně. Do teď se furt držím, ale pokud najdu ještě na nějakým foru tyhle tvoje nepravdivý výpady a pomluvy, tak se podle toho zařídím.

Upraveno od Mustafa

Aneb když se mladý všeznalý provokatér setká se cholerikem ze staré školy, chjo.

Provokatér? Já reaguji na výpady vůči mně... Jak tady, tak na octaviaclubu. Příjemný mi to rozhodně není... jinak s tím mladým a všeznalým samozřejmě souhlasím :)

Upraveno od Mustafa

No Petře, on není provokatér, nýbrž manipulátor s fakty, a já nejsom cholerik . Spíš naprostý kliďas. Kdybych byl cholerik, tak bych ho asi musel přátelsky poplácat. Jinak je zajímavé zjištění, že jsem se kdysi setkal s bráchou a ten byl docela v pohodě. On možná Bořek také, ale lidi, když trochu očuchají peníze , tak se kazí jak šlupky od banánů.

A termín mladý a všeznalý vlastně vystihuje to, co mi na něm nejvíc vadí. Mládý je, to mu závidím, ale myslet, že vše znám / i když to myslel z legrace, chová se tak/ předpokládé jistou omezenost. Už kdysi se říkalo: Vím, že nic nevím. Znamená to asi tolik, že soudný člověk si uvědomí, že stale zná málo. Je dobré pouze neopisovat z internetu, a nemyslet si, že vlastnicví E-shopu ze mě dělá Einsteina.

Chtěl bych napsat, že po zkušenostech s MTM, REVO, BSR už mám alergii na tyto velkofirmy. O českých ani nemluvě.Výsledky které prezentují se neshodují s tím co změřím. Proto jsem nabízel i měření zdarma. K APR už jsem se vyjádřil, ale to by si mustafa musil ověřit a dohledat vše, což je moc práce....on totiž všechno ví. Stejně tak zeptat se dotyčného co byl u mě na měření.

Osobně jsem znal APR pouze díky komponentům které odebírám z DE. Ke každé aplikaci sw bez ověření se vyjadřuji stejně, že to stojí za prd. Zajíc v pytli. APR průběhy jsou pěkné, to jsem už psal,ale že se vyjádřím, že výkon by mohl být vyšší a točivý moment nižší, a že se to dá s brzdou udělat lépe je můj názor a prezentace a ne potřeba očerňovat APR.

Takže vlastně jediné co mi vadí není APR, ale mustafa.Občas se mi to stává. No,a to právě všeznalec nepochopil.

Tím zde za sebe končím / kokta doufám promine zasírání topicu/

Upraveno od motorpower

Ja teda nerozumim dane problematice natolik abych se nejak vyrazne zapojil do diskuze...Ale znam podstatnou cast vozu co ma APR od mustafy a i ty nejvetsi puntickari byli spokojeni.

Dale vim ze mustafa zacinal jako fanousek a tak ho to nejen zivi ale i bavi...proto je take odbornik za slovo vzatej. Kterej kolikrat misto aby vydelal rekne...ten dil nepotrebujes...

Neznam pana z motorpoweru ale prijde mi ze je todalsi z vlny upravcu kteremu vadi ze se i k nam do kocourkova dostavaji kvalitni veci..drazsi jak na kolene delane logicky jsou...a ze jsou komercni a je to byznys? Pokud to tak u tebe motorpowere neni rad si k tobe zajedu dame par piv naladis mi auto ja ti podekuju a reknu ze to ses fakt frajer..

Pivo nepiju, jen kafe, ale klidně přijeď. Stejně mám nejradši osobní kontakt, někdy se docela předejde spoustě nedorozumnění. Zjistíš, že rozhodně nejsem "nová vlna".

  • 5 měsíců později...

Úplně nové mořnosti pro zachování záruky. Pokud máte zájem o úpravu volejte.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.