Jump to content

chip a vykon 2.0 TSI


kokta7

Recommended Posts

A co by nebylo? Na brzdě v různých testech mají všechny TSI motory větší výkon,než deklaruje výrobce. Asi si nechávají rezervu,třeba kvůli různým podmínkám provozování? Na kolik jste to nechali čipnout?

Link to comment
Share on other sites

Poslední dobou pořád přemýšlím o chiptuningu, palby kolem 20k se mi za to dávat nechtějí, ale tady u Powertecu je cena 5500 Kč, není to nějak podezřele málo? Je tato společnost skutečně profi? Vzhledem k problémům, které panují kolem rozvodů TSI motorů mám trochu o motor už tak obavy a chipem u firmy s podezřele nízkou cenou se moje obavy ještě zhoršují. Zároveň jak píše hampejz, rád bych i zjistil skutečný výkon ze série. Najeto mám 36 000 km. Těch necelých 6k Kč bych časem obětoval. Zkuste mě pls zbavit mých obav :D. Hoj

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ahoj, 

tak na rsu u známého se objevil problém, při přidávání plynu(cca 80-90%) to divne cukne mezi 2k až 3k otáček, jak na 2,3,4,5 a 6 převodovy stupen... řekli, že chyba v sw určitě není že je to asi něco mechanické, nemáte s tím zkušenosti?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pridam moje skusenosti s chipom. Audi a4 b7 2.0tfsi quattro tiptronic je uz moje tretie chipnute auto. Kedze rocne nabeham 100.000 km (naozaj), zanedlho mi vykon nestacil. Prisiel som teda do Profituningu v Poprade, ze si chcem dat urobit najprv diagnostiku na brzde a potom chip. Prve, neprijemne prekvapenie bolo ze auto malo len 182 koni. V nadrzi som mal natural 95. Popoludni sme urobili este jedno meranie ale s naturalom 98, ktory som natankoval na Agipe. Vysledok bol 194 koni, co bolo stale malo, kedze seriovy vykon by mal byt 200 koni. Na moju domnienku, ze je to v poriadku, ved auto ma uz 215.000 km, mi pritomny technik povedal, ze je to hlupost. Ze pocet kilometrov nie je dolezity ale stav motora. Povedal mi este, ze vacsina motorov ma bez problemov vydrzat 400.000 km, pokial tak k tomu pristupuje aj majitel. A zmerany vykon by mal byt trochu vyssi ako udavany. Tak sa mi hrabali v motore cely den, nieco poprestavovali, vymenili ventil odvetrania turba, nejake dve hadicky a potom navecer sme urobili este jedno meranie. Vykon bol 199,6 koni.

Na druhy den robili upravu riadiacej jednotky a kedze som im povedal, ze im zaplatim kolko budu potrebovat. Po chipe sme urobili zvlast meranie pre N95 a N98. Vykon pre N95 bol 223koni a N98 236koni. Krutiaci moment stupol na 335 Nm.

Odvtedy presiel presne rok. Na tachometri mam uz 302.000 km a dalej bez problemov jazdim. Vykon si uzivam. Medzitym som dvakrat absolvoval meranie na brzde a pri jednom sme odhalili pokles vykonu na 207 koni (N95). Pokles bol sposobeny nejakou suciastkou uplne na spodnej strane motora (netusim co to bolo).

Po tejto skusenosti by som sa nebal ist do chipu aj u auta co ma 250.000 km. Este spomeniem ze olej menim kazdych 8.000 km (od novoty a u kazdeho doterajsieho auta) sviecky a cievky preventivne kazdych 60.000 km. Raz do roka si necham natlakovat system a skontrolovat elektroinstalaciu, vymenit VSETKY kvapaliny vratane oleja v prevodovke a pod. Na preventivnu udrzbu tak miniem cca 2500 -3000euro. Je to dost ale auto pouzivam denne, niekedy prejdem za den aj 1.700km. Po chipe treba ratat s tymito zasadami - auto treba zohrievat postupne. Ja mu dupem na krk az po prejdeni vzdialenosti cca 30-40km, kym sa dostatocne zohreje aj olej v prevodovke. Dochladzujem na volnobeh alebo pomalou jazdou vzdy. Odporucam tiez pravidelne kontrolovat stav sacich a vyfukovych ventilov plus obcas si dat zmerat kompresiu. Samozrejme predtym uvazit v akom stave je spojka a prevodovka. Co sa tyka vykonovych parametrov, stovku robim za nejakych 6,3 sekundy a maximalku som skusal toto leto pri Mnichove a dostal som sa na cca 252 km/h (tacho). Mozno by sa dalo aj viac ale rucicka sa plazila pomalsie ako slimak:-)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Obchodníků je plný pytel, než budeš doporučovat přijeď změřit a uvidíš co nabízíš. 174 tam nebude ani omylem, pokud ano brzda zdarma a ještě budeš mít graf. Celkem vím o čem mluvím.

Úpravy na TSI dělám za 12tis, umím řešit záruku, v ceně je brždění před a po úpravě, diag, ev drobné opravy.  To nabízíš také??

Reference viz zakladatel tématu. Auto jsem  po powertecu předělával. MTM krabičky jsou šit., a úprava by měla smysl ještě tak v německu, ale také s bržděním atd..

I vyhlášené firmy jako MTM či ABT se již staly komercí a o nabízené parametry v 99% neodpovídají skutečnosti. Bohužel směřem k méně.

Link to comment
Share on other sites

Nic nevytahuji, jsou to tvoje peníze. Brzda by měla být samozřejmostí. Pokud by jsi tam nejel měl jsi za hodně peněz málo muziky. To ti potvrdí každý kdo v tomhle oboru něco znamená a proto jsem brzdu pořídil. Tak to tu každý deklaruje a najednou to neplatí??

Copak si v obchodě nenecháš převážit. Nebo tato firma přes oceán garantuje 100% stav tvého auta?? Asi blbost.

Nejsem jedinný úpravce, vadí mi jen, že se do tohoto oboru nacpalo hodně podvodníků a markeťáků a udělal se z toho prodej brambor / ještě k tomu bez vážení/. Navíc je to z mé strany i malinko osobní. Více na druhém fóru.Díky tomu jsem malinko prošvih jinou zajímavou nabídku.

Jak už jsem se zmínil graf je OK, tak pokud je v poho i sw , tak to bude fungovat  ende dobrou

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Za málo peněz málo muziky? Nenech se vysmát. Od APR nedostanete jednu mapu, ale až 3 (na 95/98 a 104octanový benzín) + seriové naladění, mezi kterýma si můžete přepínat. Navíc dostanete možnost uzamknutí jednotky proti krádeži auta. 

Aby toho nebylo málo, tak při dokoupení výfuku máte možnost upgrade na Stage II úpravu na 280 koní již zdarma a v případě dosazení K04 turba úpravu na 360+ koní za malej doplatek.

U tebe Motorpowere si člověk zaplatí 12!! tis za jednu mapu bez ničeho dalšího. Když pak bude chtít člověk upgradovat, tak znova zaplatí. Tak mi tu pak vyprávěj, co je tu drahý...

Grafy odbržděnejch aut jsou vidět v popisu a jasně ukazujou, že ten výkon tam je. 

 

http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/motor/chiptuning-kompletni-upravy/apr-stage-1-254hp-410nm-chiptuning-skoda-octavia-rs-superb-2-0-tsi-4901.html

Edited by Mustafa
Link to comment
Share on other sites

A ty jsi u mě upgradoval?? Nějak to nechápu.

Zamykání jednotky proti ukradení je pěkné, ale za 6000,- rozdílu umím namotovat alarm + sledovací zařízení, a neotravuje mě to při startu.

APR je dobrá firma a s dobrými komponenty/ale v USA/, bohužel ve smyslu prodeje komerční a se  sw značně přizpůsobeným US poměrům.  Ono v Evropě a zvláště v DE se nejezdí 120 nebo 160 v hod, ale poněkud více. Stejně jako je zbytečné jezdit na 95 když nejsme v americe a je běžně dostupný 98 a více. Navíc specifikace stejně neodpovídá. Hračičkům se to však líbí, hezky to bliká. Jinak programátorsky klobouk dolů. Umím pouze přes diag.

Pořiď si též nějaké měření, neboť je potupné, aby zákazníci se sw od tebe jezdili měřit,  když mám zrovna akci. No a jinak se měj fajn.

Edited by motorpower
Link to comment
Share on other sites

SW pro US a pro EU je uplně jiný, přizpůsobený na míru EU. APR má zázemí v DE a vyvijí zde produkty přímo pro EU. Pro nové TSI EA888 gen3 motory bude mít chipy a díly s TÜV certifikátem. To co tu mluvíš o ježdění je sice hezký, ale o testování, který provádí APR se ti může jen zdát. APR se narozdíl od tebe nespokojí s jedním odladěním na brzdě jako ty, ale ty auta vlastní, znají je do posledního šroubku a chip do prodeje pustí až po několikaměsíčním vývoji a testování, který u tebe chybí, stejně jako zpětná vazba od tolika zákazníků. Už mě fakt nebaví to tvoje věčný plivání na všechny okolo a tedka i na mě + všechny tyhle lži, jako ta s tou rozbitou jednotkou, pohádky o ladění na míru u tebe atd atd.

 

O produktech, který nabízí APR, se ti může jen zdát, včetně softwaru, kterej funguje a vzhledem k tomu, jaký možnosti a další funkce nabízí, tak se nedá říct, že by byl dražší než tvůj. Další věc je ta, že sice asi něco nahrát, naladit, doupravit nebo co ty vlastně děláš, sice dokážeš, ale o těch motorech víš prd. Nedokážeš říct jaký komponenty jsou potřebný, jaký ne, jaký jsou dobrý, jaký naopak špatný. Pak ti tam přijede někdo s něčím a ty něco ladíš. Docela šílený... S tím, že demagogicky zavrhuješ potřebný komponenty, bo je nejspíš ani neumíš využít, tak pak z těch motorů ani nedostaneš to, co třeba APR viz nedávno ta OII RS, která k tobě přijela, když si měl akci ;) a naladila 348hp a 470Nm, což je o 18koní víc, než dokážeš ty a bez toho divnýho propadu na grafu, kterým se ještě chlubíš. Abych ale neodbíhal od tématu, tak když vezmu tvojí úpravu provedenou na brzdě!!! 2,0 TSI, která je tak skvělá, že v 5ti tisících zdechne, včetně nic moc výkonu 244 koní a malýho kroutáku 362Nm, tak to se opravdu s APR nedá srovnávat viz APR Stage 1 tady a APR Stage 1 tady. Dobrá brzda je sice fajn, ale když to ladí uplakaný nemehlo, který ten motor zná max z příručky, tak to brzda nezachrání, i když se snažíš lidi přesvědčit, že brzda je nejdůležitější.

Edited by Mustafa
Link to comment
Share on other sites

Přesně jak říkáš. Audi vše TFSI a to má tři druhy!! VW jen dva - TFSI EA113 a TSI EA888. Audi má TFSI EA113, TSI, značený jako TFSI EA888 a pak ještě asi TFSI s valveliftem, tojest časováním vačky, kterej je taky jinej :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...