Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahojte, nedávno sa mi vyskytol takýto problém-šiel som na dialnicu a ked som pridal na 120km/h tak mi vyplo turbo a auto šlo do nudzového režimu. ked som vypol motor a naštartoval tak to bolo v poriadku a robilo mi to tak raz za čas ale teraz mi to robí stále a je to dost neprijemne ked potrebujem obehnut a vypne mi turbo.....stači ho rozobrat a dat vyčistit v ultrazvukovej prácke ? motor 1.9tdi 77kw dakujem

Vloženo (editace)

určitě už je to tady řešený ve vlákně stráta výkonu a nebo tak podobně, ale abych nebyl uplná svině tak prvně zkontroluj všechny ty pletený hadičky k turbu, je to jedna z nejčastějších příčin padání do nouzáku, měl jsem to prodřený jak u octy tak pak i u supa, často se to tam prodře a pak se strácí tlak a motor se hodí při překročení určitejch otáček do nouzku, když ty budou v pohodě, tak ještě to může být váha vzduchu(většinou stoupne spotřeba, jelikož jde méně vzduchu a více nafty) a nebo ventil n75, ale předpokládám ty hadice, ještě pak mělo hodně lidí problém s tou esovitou rourou u turba, že byla prasklá, pořádně prozkoumej všechny ty hadice a uvidíš

Editováno: , autor: Doktorone
Vloženo

diky moc lebo hladal som na troch stranach ale ako píšeš ked niekto da téme nespravny popis tak to hladanie stoji za to :D idem prečítat tie članky ešte raz dik. ked to pozrem dam sem info čo tomu bolo 

Vloženo

U mýho bývalýho 1.9 96 kW mi praskla hadice k turbu a jak se díra zvětšovala, tak to házelo víc a víc do nouzáku, ale to by si slyšel takový přisávání...

 

Švárovi to u ochcávky to padá do nouzáku taky když tomu naloží, ale je to tím, že jezdí krátký trasy a turbo je zadělaný...

 

Nechci rejpat, ale nevíte co je se Žralokem, běžně takový dotazy zamyká :kol-32: ???

Vloženo

přesně proto jsem psal, že už se to řešilo, jelikož žralok má teď asi svejch problémů dost

 

 a k tý diag., jak jsem měl lehce prodřenou tu hadičku pletenou k turbu, tak mi to diag nic neukazovalo, ale u většiny lidí to píše špatný tlak nebo tak něco

  • o 2 týdny později...
Vloženo

no dal som to automechanikovi a ked mi to podal do ruky tak to turbo bolo take zasrate že až :D hovoril že to bolo aj pridrete trochu..tak som to dal vyprat ultrazvukom....a zistil som že keby som prišiel o den skôr by som dostal novy kus priamo z vyroby :D ale len tu časť s lopatkymi....dnes mi to ma poskladat do kopy tak som zvedavy čo to spravi :D

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravim,

Mel jsem podobny problem, auto zaclo najednou sycet, sel cerny dym z vyfuku a turbo okolo 120km nebo pri prekroceni 3tis otacek slo do nouzaku.

Nez jsme nasli chybu, odpojili jsme hadicku z EGR ventilu aby to nehulilo...

Nakonec jsem si lehl pod auto, sundal jsem plastovy kryt a na vstupu do intercoleru byla prdla hadice (3cm).

Ve skodovce jsem objednal original za 1044 kč vc Dph a je to otazka 10 minut vymenit si to sam.

Dil:

Hadice plniciho tlaku na vstupu do intercoleru.

( ne ta hned za turbem, ale ta za levym podbehem ve smeru jizdy uplne dole)

Superb 2006, 1.9tdi 77kw, 333.000km najezd

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...