Přejít na obsah

turbo vypína pri 120 km


xronical

Doporučené příspěvky

ahojte, nedávno sa mi vyskytol takýto problém-šiel som na dialnicu a ked som pridal na 120km/h tak mi vyplo turbo a auto šlo do nudzového režimu. ked som vypol motor a naštartoval tak to bolo v poriadku a robilo mi to tak raz za čas ale teraz mi to robí stále a je to dost neprijemne ked potrebujem obehnut a vypne mi turbo.....stači ho rozobrat a dat vyčistit v ultrazvukovej prácke ? motor 1.9tdi 77kw dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě už je to tady řešený ve vlákně stráta výkonu a nebo tak podobně, ale abych nebyl uplná svině tak prvně zkontroluj všechny ty pletený hadičky k turbu, je to jedna z nejčastějších příčin padání do nouzáku, měl jsem to prodřený jak u octy tak pak i u supa, často se to tam prodře a pak se strácí tlak a motor se hodí při překročení určitejch otáček do nouzku, když ty budou v pohodě, tak ještě to může být váha vzduchu(většinou stoupne spotřeba, jelikož jde méně vzduchu a více nafty) a nebo ventil n75, ale předpokládám ty hadice, ještě pak mělo hodně lidí problém s tou esovitou rourou u turba, že byla prasklá, pořádně prozkoumej všechny ty hadice a uvidíš

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

příště víc hledej, tady sou vlákna, problém je když to někdo nazve něco je špatně(tím nemyslím tebe), to je pak jasný, že se to nedá najít

 

http://forum.skodahome.cz/topic/124373-n%C4%9Bco-je-%C5%A1patn%C4%9B/

 

http://forum.skodahome.cz/topic/120784-ztrata-vykonu-a-zvyseni-spotreby-96kw/

Editováno: , autor: Doktorone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mýho bývalýho 1.9 96 kW mi praskla hadice k turbu a jak se díra zvětšovala, tak to házelo víc a víc do nouzáku, ale to by si slyšel takový přisávání...

 

Švárovi to u ochcávky to padá do nouzáku taky když tomu naloží, ale je to tím, že jezdí krátký trasy a turbo je zadělaný...

 

Nechci rejpat, ale nevíte co je se Žralokem, běžně takový dotazy zamyká :kol-32: ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

no dal som to automechanikovi a ked mi to podal do ruky tak to turbo bolo take zasrate že až :D hovoril že to bolo aj pridrete trochu..tak som to dal vyprat ultrazvukom....a zistil som že keby som prišiel o den skôr by som dostal novy kus priamo z vyroby :D ale len tu časť s lopatkymi....dnes mi to ma poskladat do kopy tak som zvedavy čo to spravi :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim,

Mel jsem podobny problem, auto zaclo najednou sycet, sel cerny dym z vyfuku a turbo okolo 120km nebo pri prekroceni 3tis otacek slo do nouzaku.

Nez jsme nasli chybu, odpojili jsme hadicku z EGR ventilu aby to nehulilo...

Nakonec jsem si lehl pod auto, sundal jsem plastovy kryt a na vstupu do intercoleru byla prdla hadice (3cm).

Ve skodovce jsem objednal original za 1044 kč vc Dph a je to otazka 10 minut vymenit si to sam.

Dil:

Hadice plniciho tlaku na vstupu do intercoleru.

( ne ta hned za turbem, ale ta za levym podbehem ve smeru jizdy uplne dole)

Superb 2006, 1.9tdi 77kw, 333.000km najezd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...